جاده چالوس به سفرهای نوروزی می‌رسد؟

[ad_1]

?

به گزارش ایسنا، روز گذشته جاده چالوس به دلیل رانش بی سابقه به طول حدود 100 متر و ایجاد شکاف عمیق تبدیل شد و مشخص نیست بررسی های کارشناسی در این محدوده چه نتیجه ای را برای زمان و نحوه بازگشایی انجمن چالوس تعیین خواهد کرد.

رضا اکبری – معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای – برای اولین بار در سال ها و حتی می توانم گفت: دهه های گذشته اتفاق افتاده است. ۲۵ اسفندماه و آغاز سفرهای خرابی جاده را تعمیر و تا دو، سه روز آینده نوروز جاده چالوس عتمیر خ.

این اظهارات در حالی صورت گرفته است که بر اساس بررسی های خبرنگار ایسنا از سازمان ایجاد شده در محدوده پل زنگوله شخصیت چالوس آنقدر قوی و بی سابقه است که کسی نمیداند این شکاف چقدر بوده است و احتمالاً در نقاط دیگری از شخصیت شکاف چالوس می توانم انتظار داشته باشم. چنین اتفاقی را داشت بنابراین با توجه به پیش‌روی سفرهای نوروزی و حضور افراد چالوس همیشه در تعطیلات به ویژه در ایام نوروز پرترافیک‌ترین محور مواصلاتی کشور نظر می‌دهد نمی‌توانم این موضوع را به طور قطعی به نتایج بررسی بازگشایی کنم. البته به گفته‌ها حتی اگر موضوع چالوس بازگشایی شود می‌تواند خطرآفرین باشد و بار رر سوار مارفیکی باشد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشینآلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای- پیش از این در مورد موضوع چالوس، گزارش می گوید که این اجتماع در نوع خود و در زمانی که بینظیر ساخته شده است و آن را با راه های مشابه ساخته شده است. هی در دنیا ساخته شده مقایسه کنیم. شبیه به این مسیر در چند نقطه اروپا از جمله آلمانی و یونانی و در آسیا و آمریکا وجود دارد، اما در حال حاضر اکثر این راهها به تعداد معدودی از آنها از زیر بار ترافیکی خارج شده و به عنوان نماد و قدمت راهسازی در کشور. آن ها نگاهداری می شود.

وی افزود: یکی از راهکارها برای حفاظت از محور چاالوس این است که بتوان محدودیت های عبور و مرور در آن اعمال را بیشتر کرد که در طی سالیان گذشته این اتفاق تا حدودی رخ داده و به عنوان مثال عبور و مرور برای تریلی ها و اتوبوس ها با ممنوعیت ها و محدودیت های انجام شود. بسیار بررسی شده است. البته باید سعی کنیم تا در زمان هایی که بارش های سنگین، طوفان یا بهمن را در این صورت رخ می دهد، عبور و مرور در آن را قطع کنیم تا برف روبی، نمکپاشی و دیگر متوجه شویم که در نهایت به این موضوع آسیب می رساند در آن اتفاق نیافتد. چرا که هر گونه تغییر و دست بردن در این جاده می‌تواند آسیب ببیند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و تجهیز ماشینآلات و راهدارخانه های سازمان راهداری و راهدارخانه های جاده ای ادامه داد: اما در شرایط فعلی این کار ازای هر چه باشد. کیلومتر به حدود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و در حال حاضر حدود 7 کیلومتر از این منطقه جمعیتی ارادار یار

با توجه به این وضعیت بهتر است سازمان راهداری و حتی مردم قید جاده چالوس را در ایام نوروز بزنند و از محورهای جایگزینی مثل فیروزکوه و حتی مشخصه ای از قزوین-رشت استفاده کنند و حادثه جبران ناپذیری در ایام نوروز امسال به نپیوندد.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما