حداقل بودجه لازم برای خرید تلویزیوهای 55 اینچ

[ad_1]

فرارو– تلویزیون های 55 اینچ حداقل 11، 11 میلیون تومان قیمت دارند. این رقم کفاف خرید اقتصادی‌ترین گزینه‌های ۵۵ اینچ ایرانی را می‌دهد و با این پول می‌شود گوش چشمی به مولاور شوش چشمی به مولاور وش چشمی به مولاوا شوش چشمی به مولاوش۱۲ تلویزیون‌هایی که دارای ساده‌ترین امکانات مثل گیرنده دیجیتال هستند و کیفیت تصاویر آن‌ها از نوع ۴K و Ultra HD هستند. خرید ارزانترین تلویزیون های 55 اینچ بازار به 11 یا 12 میلیون تومان نیاز دارد که فروش لوازم خانگی برای مدل X85J سونی با سایز 55 اینچ حداقل 30 میلیون تومان می شود.

تلویزیون ۵۵ اینچ اسنوا ; ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار

به گزارش فرارو ، تلویزیون ۵۵ اینچ اسنوا مدل SA1260UL را یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های بازار است. فروشندگان لوزام خانگی آن را حدود ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌فروشند و برای خرید مدل‌های دیگر یتاران تلویزیون SA1260UL اسنوا از نظر ظاهری ارتفاع 7 سانتی متری دارد، عرض آن یک متر و ۲۰ سانتی متر نورور کنوروکر است. این تصاویر تلویزیون را با صفحه نمایش تخت، تکنولوژی LED و کیفیت ۴K و Ultra HD نمایش می‌دهد. همچنین دو بلندگوی این تلویزیون روی هم توان تولید ۳۰ وات صدا را دارند و به فناوری دالبی مجهز هستند. وقتی سایت اسنوا را برای بررسی این مدل چک می‌کهید، در معرفی این مدل از کیفیت بهتر تصاویر و آویوان‌ت تصاویر و اهویوان ‌تور و هویوان معرفی کرد. همچنین قف کودک، قابلیت ضبط برنامه و چند برنامه دیگر را باید جزو امکانات این تویزیون ۱۱ میلیوات این تلویزیون ۱۱ میلی‌وانی ۵۰۰وانانیزی ۵۰۰ و بانزنیزی باشد.

تلویزیون ۵۵ اینج سام الکترونیک؛ ۱۱ میلیون و ۹۰۰ هزار

تلویزیون سامالکترونیک مدل TU6500TH جزوه ارزان‌ترین انتخاب‌ها برای خرید برای مدل ۵۵ اینچ می‌شود. تعداد زیادی از این مدل‌ها را کمتر از ۱۲ میلیون تومان تحویل می‌دهند. این مدل ۲۵ کیلویی وزن دارد و برای آن دو ورودی USB و سه درگاه HDMI در نظر گرفته شده است. در این تصاویر تلویزیون با کیفیت Ultra HD و ۴K نمایش داده می شود و سیستم صوتی دوکاناله آن توان تولید ۳۰ واتصار دار. (

تلویزیون ۵۵ اینچ دو ؛ ۱۲ میلیون تومان

تلویزیون دوو مدل K4310U یکی از ارزان‌ترین گزینه‌های ۵۵ اینچ خارجی است. حدود ۱۲ میلیون تومان برای خرید آن باید در کنار گذاشتن و بابت خرید سایر تلویزیون‌های ۵۵ اینچ خارجی. مثلا تلویزیون 55 اینچ سونی مدل X85J می‌تواند به 30 میلیون تومان قیمت داشته باشد، امر K4310U دووی بهراران هرابز در سایت دوو ارتفاع تلویزیون را بدون پایه حدود ۷۰ سانتیمتر و وزن آن را ۱۲ نوشته‌اند. کیفیت تصویر تلویزیون K4310U از نوع Ultra HD و ۴K است. قابلیت جستجوی کانال خودکار، خاموش شدن شهدن خودکار، زمان ماشین، قفل کودک و گیرنده دیجیتال نیز بعکنواناواو

تلویزیون ۵۵ اینچ بست ۱۲ میلیون تومان

تلویزیون بست مدل BUS جزو گزینه های اقتصادی 55 اینچ می شود. مدلی که در بازار لوازم خانگی حدود ۱۲ میلیون تهمانی قیمت دارد و به همین دلیل یکی از مدل‌های این فهوارنانانی است. در این مدل می‌شود تصاویر را با تکنولوژی LED و کیفیت ۴K و Ultra HD مشاهده کرد. سه درگاه HDMI و دو ورودی USB برای اتصال سایر لوازم برقی به مدل BUS و ۵۵ اینچ بسته می‌شود. دو بلندگو با توان مجموع ۱۶ وات صدا را پخش می‌کنند و در قسمت پایین قاب تلویزیون قرار می‌گیرند. گیرنده دیجیتال هم که حالا جزو امکانات اکثر مدل‌های بازار است، یکی از ویژگی‌های مدل BUS برند ایرانی به‌شمر به‌شمر.

ارزانترین تلویزیونهای ۵۵ اینچ بازار

برند

مدل

کیفیت تصویر

تعداد ورودی USB

تعداد ورودی HDMI

قیمت

اسنوا

SA1260UL

4K و Ultra HD

دو

اوه

۱۱.۵ میلیون تومان

سامالکترونیک

TU6500TH

4K و Ultra HD

دو

اوه

۱۱.۹ میلیون تومان

دوو

K4310U

4K و Ultra HD

دو

اوه

۱۲ میلیون تومان

بست

اتوبوس

4K و Ultra HD

دو

اوه

۱۲ میلیون تومان

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما