دادستان کل ایالت نیویورک شهادت کومو را فاش می کند.

[ad_1]

تصویراندرو کومو در ماه اوت، یک هفته پس از انتشار گزارش انتقادی از سوی دفتر دادستان کل ایالت، از سمت فرمانداری شهر نیویورک استعفا داد.
وام…مری آلتافر / آسوشیتدپرس

دفتر دادستان کل ایالت نیویورک روز چهارشنبه شروع به انتشار رونوشت ها و آثاری از تحقیقات یک ماهه در مورد ادعاهای آزار جنسی علیه فرماندار سابق اندرو ام. کومو کرد که با استعفای وی در ماه اوت به پایان رسید.

انتشار مطالب مورد انتظار بیش از سه ماه پس از انتشار گزارشی 165 صفحه‌ای، دادستان کل، لتیتیا جیمز، به این نتیجه رسید که آقای کومو بسیاری از زنان، از جمله کارمندان فعلی و سابق دولت را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

مطالبی که روز چهارشنبه منتشر شد حاوی متن 515 صفحه ای از شهادت سوگند آقای کومو در اوایل سال جاری بود که بازرسان او را به مدت 11 ساعت در مورد اتهامات، رفتار او با زنان و محیط کار در دفترش بازجویی کردند.

شهادت آقای کومو که گاهی اوقات خصمانه بود، نگاهی سالم به دفاعیات او داشت. در آن، آقای کومو مکرراً دست زدن به کسی را به طور نامناسب رد کرد و ادعاهای زنان را رد کرد و سعی کرد برخی از رفتارهای ادعایی خود را توضیح دهد. گاهی اوقات سعی می کرد جزئیات دیگری را از داستان یک زن استخراج کند تا اعتبار او را تضعیف کند.

به عنوان مثال، وقتی از آقای کومو در مورد تماس فیزیکی با کارمندان پرسیده شد، گفت که هرگونه لمس، اگر اتفاق بیفتد، تصادفی است. او گفت که «معمولاً گونه کارکنان را می‌بوسد» نه لب‌هایش، اما افزود که ممکن است موقعیتی پیش آمده باشد که یکی از کارکنان لب‌های او را بوسیده باشد. وی مشخص نکرد کدام کارمند.

او گفت: «این کاری است که برخی از مردم انجام می دهند. هرگز یک بوسه عاشقانه – درست است؟ ما فقط در مورد نوک زدن به دهان صحبت می کنیم.

گزارش دادستان کل در پایان یک تحقیق پنج ماهه توسط وکلای خارجی منتشر شد که هزاران سند را بررسی کردند و ساعت ها شهادت از مصاحبه با آقای کومو، مشاوران ارشد او و زنانی که او را به آزار و اذیت جنسی یا بدرفتاری متهم کردند جمع آوری کردند. در این گزارش مشخص شد که آقای کومو مرتکب طیف وسیعی از اعمال نادرست، از اظهارنظرهای نامناسب گرفته تا بوسیدن، لمس کردن و دست زدن به او بود.

خانم جیمز، یک دموکرات که اخیراً نامزدی خود را برای فرمانداری اعلام کرده است، همچنین از 10 زن شهادت داد که ادعاهای آنها مبنای تحقیقات بود. گزیده هایی از شهادت آنها در این گزارش گنجانده شده بود، اما شهادتی که روز چهارشنبه منتشر شد حاوی بازگویی آشکار آنها از رفتار آقای کومو بود.

بریتنی کمیسو آقای کومو را به دست زدن به او متهم کرد. یک پلیس زن ایالتی آقای کومو را متهم کرد که به طور نامناسبی کمر او را لمس کرده و اظهارنظرهای نامناسبی می کند. لیندسی بویلان، کارمند سابق دولت، او را به بوسه ای بر دهان متهم کرد که از او خواسته نبود. و شارلوت بنت، مشاور سابق، گفت که آقای کومو او را مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده است.

وام…ست ونیگ / آسوشیتدپرس

فرماندار سابق اندرو ام. کومو اغلب در گفتگو با بازرسان دادستان کل سرکشی می کرد. اما او همچنین تصریح کرد که فضای آشنایی با کارمندان را به خود گرفته است که در برخی مواقع به شدت از حرفه ای ها منحرف می شود.

او گفت که ممکن است در مورد اهمیت یک کارمند خاص اظهار نظر کند و گاهی در مورد ازدواج شوخی کند. وقتی از او پرسیده شد که چه نوع، او گفت “فقط در مورد هدف اساسی موسسه”.

وقتی از آقای کومو در مورد تماس فیزیکی با کارمندان سؤال شد، پیشنهاد کرد که هر بار که زنان کارکنان خود را لمس می کند، اگر این اتفاق بیفتد، تصادفی بوده است. او گفت که “به طور کلی گونه کارکنان را به جای لب ها می بوسد”، اما افزود که ممکن است موقعیتی وجود داشته باشد که یک کارمند لب های او را بوسد.

او مشخص نکرد کدام کارمند است و بعداً گفت که فکر نمی‌کند در حال بوسیدن دهان کسی است، اما نمی‌خواهد به طور قطع آن را انکار کند.

او گفت: «این کاری است که برخی از مردم انجام می دهند. هرگز یک بوسه عاشقانه – درست است؟ ما فقط در مورد نوک زدن به دهان صحبت می کنیم.

وقتی از آقای کومو به طور مشخص در مورد تعداد کارمندان سؤال شد، گفت که ممکن است لب های برخی از آنها را بوسیده باشد. اما وقتی در مورد بریتنی کومیسو و لیندزی بویلان، دو تن از متهمان او، سؤال شد، آقای کومو اظهار داشت که او چنین نیست.

وقتی از او پرسیده شد که آیا تا به حال روی کاناپه دراز کشیده و سرش را در دامان کارکنان قرار داده است، او گفت که به یاد نمی آورد هرگز این کار را انجام داده باشد. وقتی در مورد افراد خاصی سوال شد، او ادعا کرد که این اتفاق نیفتاده است، اما اضافه کرد که با یک دست در پشت سر خود می تواند به پهلوی پای آنها تکیه دهد.

آقای کومو گفت که این امکان وجود دارد که او از کارمندان به عنوان “عزیزان”، “عزیزان” و “عزیزان” یاد کند، و افزود که نقطه ای وجود دارد که این عبارات در زمینه حرفه ای قابل قبول است.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما