دادگاه استیناف اروپا جریمه 2.8 میلیارد دلاری گوگل را تایید کرد

[ad_1]

گوگل نتوانسته است این پرونده را در یک پرونده ضد تراست 2.8 میلیارد دلاری به دادگاه استیناف اروپا برساند. در نتیجه، این حکم در سال 2017 تأیید شد و گوگل به دلیل نقض قوانین ضد تراست در موتور جستجوی خود محکوم شد.

دادگاه حقوق بشر اروپا، دومین دادگاه بزرگ اتحادیه اروپا، امروز درخواست تجدیدنظر گوگل را رد کرد و جریمه 2.8 میلیارد دلاری را تایید کرد. در سال 2017، این شرکت محکوم به تضعیف رقابت در بازار و ترویج استفاده از موتور مقایسه درون فروشگاهی در موتور جستجوی گوگل بود.

نتیجه دادگاه تجدید نظر مهم است زیرا موقعیت کمیسیون رقابت اروپا را در مورد سیاست انحصاری شرکت های بزرگ فناوری تقویت می کند. گوگل در حال حاضر دو شکایت ضد تراست دیگر را در رابطه با اندروید و AdSense پیگیری می کند که آنها نیز در حال بررسی هستند.

نکته کلیدی در این مورد و نمونه‌های مشابهی که توسط مارگارت وستاگر، رئیس کمیسیون رقابت اروپا برجسته شده است، این است که شرکت‌هایی مانند گوگل می‌توانند از موقعیت غالب خود در بازار برای ارتقای خدمات خود و پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنند.

دادگاه حقوق بشر اروپا (ECtHR) امروز رای داد که اقدامات گوگل با شواهد کافی پشتیبانی می شود. دادگاه ادعا می کند که شرکت اجازه مشاهده خدمات رقیب را نداده و اولویت فروشگاه مقایسه را در نتایج جستجو رعایت کرده است و بنابراین مقررات ضد تراست را نقض کرده است.

توماس وینی، مشاور حقوقی FairSearch، انجمن رقیب گوگل، گفت: «حکم امروز به کمیسیون اروپا ابزارهای مورد نیاز برای اعمال فشار بر سایر حوزه‌ها، از جمله تبلیغات آنلاین، فروشگاه‌های اپلیکیشن و پخش ویدیو، که گوگل نقش بزرگی را ایفا می‌کند، می‌دهد.» ، افزایش دادن. این پیروزی تنها اولین قدم در یک نبرد طولانی است.»

گوگل همچنان می تواند تصمیم دادگاه استیناف را در بالاترین دادگاه اتحادیه اروپا، دیوان دادگستری (ECJ) به چالش بکشد.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

سایت dancebet: رقص کنید، پیش بیایید، برنده شوید!
تجربه جذاب بازی انفجار: آشنایی با پدیده‌ای پرطرفدار
دفتر کار درسی: راهنمای کامل برای سازماندهی و مدیریت بهتر تحصیلات
کتاب کار ریاضی: ابزاری جذاب برای تقویت مهارت‌های ریاضی
Welcome to Real Estate Canada: A Guide to Buying, Selling, and Investing
Discover Your Dream Home: House for Sale Canada
تماس با ما