دانشمندان از EKG برای پیش بینی مرگ بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر استفاده می کنند

[ad_1]

محققان بیمارستان مونت سینا در نیویورک دریافتند که با مطالعه فعالیت الکتریکی قلب ، می توان پیش بینی کرد که کدام بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب بیشتر در معرض مرگ هستند. اندازه گیری این نشانگر زیستی آسان است و می تواند روزهای مرگ را از قبل پیش بینی کند.

با استفاده از الکتروکاردیوگرام ساده (EKG) یا دستگاه EKG ، دانشمندان وضعیت 140 بیمار مبتلا به بیماری عروق کرونر را بررسی کردند و دریافتند که وجود موج نزولی QRS در 74 درصد موارد نشان دهنده وخامت وضعیت است. این نشانگر که توسط دانشمندان در کوه سینا معرفی شد ، LoQRS نام دارد و به عنوان راهی مناسب برای انتخاب بیمارانی که در معرض خطر بیشتری برای مرگ قرار دارند ، در نظر گرفته می شود.

میانگین زمان مرگ از اولین مشاهده LoQRS تقریبا 52 ساعت بود. جاشوا لامپرت ، محقق اصلی می گوید: “مطالعه ما نشان می دهد که کاهش منحنی های ECG در طول بیماری Covid-19 می تواند ابزار مهمی در کمک به متخصصان مراقبت های بهداشتی برای مراقبت بهتر و انجام این کار از بیماران باشد.” تشخیص زودهنگام تغییرات بالینی و مداخلات سریعتر. با افزایش مجدد تعداد بیماران و بستری شدن در کرونر ، استفاده از نوار قلب می تواند به بیمارستان ها کمک کند تا مراقبت های لازم را قبل از وخیم شدن اوضاع انجام دهند. “

محققان گفتند استفاده از نشانگر LoQRS در تشخیص خطر مرگ ناشی از آنفولانزا نیز م effectiveثر است ، با این حال زمان متوسط ​​مرگ تا 6 روز اعلام شد. بنابراین دانشمندان می گویند ، بنابراین می توان نتیجه گرفت که Covid-19 یک بیماری بسیار جدی تر از آنفولانزا است.

با توجه به اینکه روش LoQRS تنها در بسیاری از مطالعات در طول زمان قابل استفاده است ، لامبرت پیشنهاد می کند که بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر بلافاصله پس از بستری EKG دریافت می کنند. وی گفت: “برای بیماران کووید -19 ، یافته های ما نشان می دهد که اسکن نوار قلب نه تنها هنگام ورود به بیمارستان مفید است ، بلکه می تواند در تشخیص علائم LoQRS در آینده کمک کند.” در صورت مشاهده LoQRS ، متخصصان مراقبت های بهداشتی می توانند درمان های پیشرفته تری را در نظر بگیرند یا بیمار را به بخش مراقبت های ویژه (ICU) منتقل کنند. “

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما