درخواست از دولت برای تعطیلی دو روزه تهران

[ad_1]

خبرگزاری تسنیم: استاندار تهران از پیشنهاد تشکیل کارگروه کمیته آلودگی هوا در خصوص دوز نهایی تهران خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد کلیه بخش‌های دولتی و خصوصی به مدت دو روز تعطیل می‌شود، اما این پیشنهاد به اطلاع می‌رساند. معاون اول رئیس جمهور».

انوشیروان محسنی بندپی اظهار داشت: تمامی اقدامات برای کاهش عوامل خطر در این دو هفته انجام شده است. عدم استفاده از گازوئیل در تمامی شاخه های صنعت نیروگاهی در شورا اعلام شد و این مشکل اجرایی شد.

وی افزود: گزارش های بازرسی های محیط زیست استانی نیز حاکی از آن است که تمامی نیروگاه ها و صنایع فعال در استان تهران از گازوئیل یا گازوئیل مایع استفاده می کنند. پلیس راهور همچنین از تردد خودروهای دودزا و باری در سطح شهر تهران جلوگیری کرد و خودروهای فاقد معاینه فنی را نیز توقیف کرد.

بندپی گفت: طبق مصوبه کمیته اورژانس کشور و ستاد استانی کمیته اورژانس، کار ساخت و ساز تا اطلاع ثانوی متوقف می شود و فعالیت هایی که ذرات معلق در هوا منتشر می کنند نیز بر اساس این مصوبه متوقف می شود. همچنین کارخانه گاز استان باید به طور مداوم بر تجهیزات اداری و سوخت گیری در روزهای سرد نظارت داشته باشد و سیستم گرمایشی را با استانداردهای لازم تنظیم کند. متأسفانه از آنجایی که در این مدت هیچ پدیده جوی ناپایداری که به طور موثر آلاینده ها را انتقال دهد نداشتیم، در شرایط جوی آلاینده ها را انباشته کردیم.

وی افزود: سازمان هواشناسی اعلام کرد در روزهای آینده وزش باد چندانی در استان وجود نخواهد داشت. در صورت ادامه آلودگی هوا بیش از 48 ساعت، هیات وزیران پذیرفته است در این شرایط تدابیر سخت گیرانه تری در نظر بگیرد.

استاندار تهران گفت: باید برای محدودسازی عوامل خطر تصمیم گیری شود و پیشنهاد این جلسه در دولت برای تصمیم گیری لحاظ می شود. پیشنهاد ما در این جلسه محدود کردن عوامل خطر و نظارت بر اجرای آن تا اتخاذ تصمیمات جدید است. علاوه بر محدودیت های موجود، برای حمایت از مردم، باید قوانین و پیشنهاد پایان جلسه اختتامیه دو روزه را برای تمامی ارگان های مدیریت ملکی و بخش خصوصی اعلام کنیم.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما