دستگیری ۲۱ اقتصادی در خراسان رضوی

[ad_1]

پایگاه خبری پلیس: فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری ۲۱ اخلال نظام ارزی در خراسان رضوی خبر داداد.

سردار محمدکاظم تقوی اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله واصله از سوی مرجع قضایی مبنی بر اخلال در نظام اقتصادی، مالیات مالیاتی، پولشویی، کلاهبرداری و تحصیل مال از طریق نامشروع توسط افراد خاص از جمله اتبا بیگانه در بازار طلا و آرزوی مشهد. که این افراد در برخی از مجتمع های تجاری طلای مشهد با تشکیل اتاق های مجازی در شبکه های تلگرام، واتس اپ و سایر شبکه های اجتماعی اقدام به غیر قانونی فردایی (خرید و فروش طلای کاغذی) و آرزو میکردند، این پرونده در دست پیگیری قرار گرفت.

فرمانده مدیریت خراسان رضوی با اشاره به این نکته که اینگونه باعث ایجاد نوسانات شدید قیمتی در نظام اقتصادی کشور از جمله در بحث و طلا و آرزو شده بود و با توجه به اهمیت موضوع در دستور کار کاراگاهان امنیت اقتصادی خراسان رضوی قرار گرفت. مشخص کرد: ابتدا اتاق‌های فردی فردایی طلا و آرزو که در فضای مجازی به صور غیر قانونی صوریر ؛ر قانونی،وریر ؛و آنونی،املاتی اقدام به خرید و فروش طلای آب شده و خرید ارز می‌کردند، مورد رصد و پیش قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این تحقیقات مشخص شد که برخی از این افراد جزو صنف بنکداران طلا و ایراس مبودان طلا و یادار مبودان تلار ون هستند.

تقویریح کرد: باتوجه به خسارات فراوانی که این چشم ها را به بازار وارد کرده بودند با هماهنگی دادسرای منطقه هفت مشهد (ویژه تشریح به جرائم فضای مجازی) و دستورات صادره از سوی غلامرضا قنبریراد، قاضی ویژه دادسرای فضای مجازی مرکز استان، آشکار اطلاعاتی توسط غلامرضا قنبریراد. پلیس امنیت اقتصادی انجام می شود و در اصلی ترین پرونده که با شکایت دو نفر که اولین شاکی دو مرحله مبلغ 35 میلیارد تومان و مبلغ 12 میلیارد تومان از اموالش را در نتیجه همان نتایج قمار در بازه زمانی سه ماهه از دست داده بود و دومین مالباخته 4500 گرم انجام می شود. طلا از دست داده بود، روند به این موضوع آغاز شد.

فرمانده مدیریت خراسان رضوی با بیان اینکه در ابتدا با بهتر و هماهنگی با مراجع قضایی دو نفر (یکی طلا فروش و دیگر تبعه کشور بیگانه) با شناسایی فنی و پلیسی دستگیر و به دادهای ویژه در فضای مجازی ارسال شد، گفت: در ادامه با راهنمایی پرونده و پرونده های فنی و پلیسی، حساب 31 نفر از مرتبطین با موضوع مشخص و با دستور قضایی بازداشت شده است که در تاریخ مسدودی جمعا مبلغ 10 میلیارد تومان در موارد موجودی وجود دارد و در بررسی تراکنش ها از سال ابتدایی یک هزار میلیارد تومان. فعالیت های مالی که مربوط به فردایی طلا و ارز بوده است، کشف شد.

وی در ادامه به مشکلاتی که در این خصوص انجام شده اشاره و اضافه کرد: دستگیری 20 نفر و معرفی مرجع قضایی، بازرسی از یک باب طلافروشی در یکی از پاساژها و پلمب های آن، توقیف 11 هزار و 440 گرم طلا، دستگیری 31 مورد حساب. موجودی 10 میلیارد تومان و تحت تعقیب قرار دادن صاحبان حساب‌ها و کشف حدود یک هزار میلیارد تومان تااین فتالایی

تقوی در ادامه سخنان خود بیان کرد: با این که برخی از افکارشان این انتقال وجوه برای خوروبوف را نشان می دهد. هیچ طلایی به صورت غیر قانونی انجام نمی شود و هیچ طلایی در این زمینه به صورت غیر قانونی انجام نمی شود. صنف فروشندگان طلا و جواهر اطلاع رسانی کرده است.

فرماندهی مدیریت خراسان رضوی شناسایی شده است: در تحقیقات انجام شده از برخی افراد دیگر مشخص شده است که برخی وجوه مسدود شده است. .

وی تاکید کرد: خرید و فروش هر نوع ارز به صورت واقعی باید طبق موازین بانک مرکزی انجام شود، در غیر ام قور واماطط

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما