راهنمای خرید آنتی ویروس بهترین روش‌ها

هر روزه با پیشرفت فناوری و اتصالات اینترنتی بیشتر، نیاز به حفظ امنیت داده‌های شخصی و محرمانه ما در برابر تهدیدهای آنلاین بیشتر می‌شود. یکی از اهمیت‌های فوق‌العاده در این زمینه، استفاده از نرم‌افزارهای آنتی ویروس قوی و مطمئن است.

با وجود اینکه بازار آنتی ویروس پر از انواع مختلفی از نرم‌افزارهای موجود است، اما پیدا کردن بهترین راه برای خرید و استفاده از آنتی ویروس مناسب همچنان می‌تواند یک چالش باشد. در این مقاله بهترین روش‌ها برای خرید آنتی ویروس را بررسی خواهیم کرد.

خرید آنتی ویروس

موبایل سکیوریتی

ما در رتبه بندی فروشندگان آنتی ویروس در ایران، به پنج عامل مهم (با دلایلی که شرح داده خواهد شد.) اتکا کردیم. در نتیجه، امتیازِ فروشنده‌ها با توجه به وضعیت آنها در این پنج عامل است. من مدت سه سال هست با سایت شما آشنا شدم و هر ساله برای تعداد 20 کامپیوتر شرکت اقدام به خرید لایسنس از سایت شما می کنم. میخواستم تشکر کنم بابت تخفیف 25 درصدی که ویژه مشتری های وفادار به سایت میذارید. تمامی محصولات ما در صورت عدم کارکرد یا عدم فعال سازی پس از بررسی در سیستم کارشناس ، مبلغ به طور کامل عودت میشود. ESET_Antivirus_AVESET از بسیاری رقبا پیشی گرفت و در تست AV-Comparatives Anti-Phishing انجام شده با بیشترین درصد مسدود شدن وب سایت های فیشینگ، در رتبه چند آنتی ویروس برتر قرار گرفت.

1. معرفی بهترین برندها

خرید آنتی ویروس

یکی از اولین قدم‌ها در خرید یک آنتی ویروس مطمئن، آشنایی با برندهای معتبر در این حوزه است. برخی از برندهای معروف و قدرتمند در این حوزه شامل نام‌هایی مانند نورتون، کاسپراسکای، آویرا، مک‌افی و بیتدفندر هستند. این برندها به عنوان گزینه‌های برجسته‌ای در بازار آنتی ویروس محسوب می‌شوند و تجربه و رضایت کاربران زیادی دریافت کرده‌اند.

اطمینان داریم با همراهی شما و کمترین قیمت در فروش لایسنس نود 32 بالاترین رضایت شما را جلب کنیم. چرا اینجا هستیم؟ نرم افزار های تقلبی اثرات مخربی بر عملکرد رایانه های شخصی دارند، باماسافت در تلاش است تا با عرضه محصولات اورجینال از این آثار مخرب جلو گیری کرده و سبب صرفه جویی در وقت و هزینه کاربران گردد. پس از نصب آنتی ویروس نود 32 به طور پیش فرض با راست کلیک کردن روی هر فایل یا درایو مورد نظر گزینه اسکن توسط نود 32 به منوی راست کلیک اضافه می شود. محصولات مایکروسافت شامل ویندوز و ویندوز سرور کاملا اورجینال بوده و از سرور های اصلی آپدیت می شوند، قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز از قابلیت های نسخه اورجینال می باشد. آنتی ویروس نود32 با داشتن حجم مناسب و عملکرد فوق العاده ی خود موجب از بین بردن این قبیل مشکلات می شود و شما براحتی و بدون هیچ کاهش سرعتی می توانید از منابع  سیستم خود نهایت استفاده را ببرید. بسیاری افراد هنوز هم هنگام خرید ESET دچار تردید هستند، اما با بررسی عملکرد این نرم افزار از گذشته تا به امروز تمامی شبهات موجود برطرف خواهند شد.

مجازیته ای های دوست‌داشتنی؛ در صورت تمایل به خرید اکانت مکافی از مجازیته، ابتدا نکات و قوانین زیر را به‌طور کامل مطالعه نموده و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید. ▪️ حساب مکافی مربوط به خود را تنظیم نموده و سپس نرم افزار را اکتیو کنید. امکان مسدود کردن حافظه قابل حمل یا فلش مموری غیرمجاز را بر اساس پارامترهای از پیش تعریف شده مهیا می کند.

2. بررسی نیازهای شما

قبل از خرید آنتی ویروس، نیازهای خود را به دقت بررسی کنید. بسته به نوع کاربری و سطح امنیتی شما، ممکن است به یک آنتی ویروس پیشرفته و چندلایه نیاز داشته باشید یا ممکن است نیاز به یک آنتی ویروس ساده‌تر داشته باشید. همچنین، توجه کنید که آیا نیاز به ویژگی‌های اضافی مانند فایروال، حفاظت از هویت یا حفاظت در برابر برنامه‌های مخرب دارید.

سوالات متداول کاربران

همچنین مقالات سایت های معتبری مانند CNET و toptenreviews و غیره را بخوانید. اگر آشنایی با زبان انگلیسی ندارید سایت های فارسی زبان مختلفی وجود دارد که مقالات این سایت ها را ترجمه و ارائه می دهند. برای نصب آنتی ویروس نود 32 بعد از دانلود مشابه آموزش نصب آنتی ویروس نود 32 عمل کنید. همچنین می توانید خرید آنتی ویروس نود 32 ویدئو و آموزش تصویری به مقاله « آموزش نصب نرم افزار نود 32 » مراجعه کنید. هزینه خرید لایسنس اورجینال آنتی ویروس توسط ایرانیکارت پرداخت شده و اطلاعات آن برای شما ارسال می‌گردد. آنتی ویروس های سازمانی ( Endpoint ) جهت استفاده در سازمان های بزرگ و کوچک – ادارات و تمامی شرکت ها و دانشگاها می باشد.

با تکیه بر مدیران مجرب و با تجربه، کارمندان خلاق و دلسوز و مجوزها و مدارک اخذ شده از مراجع ذی صلاح، این شرکت متعهد به رفع نیازهای مشتریان خود به بهترین نحو می‌باشد. تمامی مزایای آنتی‌ویروس در این محصول وجود دارد به اضافه چند قابلیت جذاب دیگر. دزدگیر باعث می‌شود لپتاپ گم شده یا ربوده شده خود را بیابید و اطلاعات حساس خود را از راه دور مدیریت کنید. فایروال از سیستم در شبکه‌های وای‌فای عمومی محافظت می‌کند و کنترل کاملی بر روی برنامه‌هایی که با اینترنت در ارتباطند در اختیارتان قرار می‌دهد. لایسنس ها با آخرین نسخه 2023 و نرم افزار ورژن 16 فعال می شود و به صورت خودکار از سرور اصلی eset.com بروزرسانی میگردد.

3. برسی ویژگی‌ها و قابلیت‌ها

قبل از خرید ، ویژگی‌ها و قابلیت‌های نرم‌افزار را به دقت بررسی کنید. مطمئن شوید که آنتی ویروس انتخابی شما دارای ویژگی‌هایی مانند اسکن در زمان واقعی، بلوک کردن وب‌سایت‌های مخرب و پشتیبانی از آخرین تهدیدات است. علاوه بر این، قابلیت‌هایی مانند آپدیت خودکار و جستجوی خودکار نیز می‌توانند بسیار مفید باشند.

مزایایی استفاده از نسخه اصلی آنتی ویروس – آنتی ویروس اورجینال

اینترنت سکیوریتی هنگام انجام بانکداری اینترنتی و دسترسی به کیف پول های رمزنگاری مبتنی بر وب، به طور خودکار از شما محافظت می کند. ارتباطات بین صفحه کلید و مرورگر را برای تراکنش های امن تر رمزگذاری می کند و هنگام استفاده از این ویژگی در Wi-Fi عمومی به شما اطلاع می دهد. ESET یکی از بازیگران اصلی صنعت امنیت سایبری است و محصول پایه و معروف آن به نام ESET NOD32 ANTIVIRUS شهرت بسیاری در بین کاربران دارد. هدف ما، خرید اینترنتی لایسنس نود 32 کاملا اورجینال به یک تجربه لذتبخش با ارزان ترین قیمت برای شما است. به صورت ۲۴ ساعته و در تمامی لحظات، توان و تلاشمان را در جهت حفاظت از سیستم شما در برابر حملات بکار می گیریم تا خیال شما همواره آسوده باشد.

4. مطالعه نظرات کاربران و امتیازدهی

مطالعه نظرات و امتیازدهی کاربران به آنتی ویروس‌های مختلف، می‌تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند. با مطالعه تجربه‌ها و نظرات دیگران، می‌توانید از محصولات موجود در بازار آگاه شوید و بررسی کنید که آیا آنتی ویروس مورد نظر خود راه‌اندازی و استفاده آسان دارد یا خیر.

با توجه به این که در حال حاضر در کشور تحریم هستیم تمامی لایسنس های موجود با پیشوند های مختلف که برای کشورهای مختلف ارائه می شوند کارایی یکسانی دارند. برخی پیشوند ها عبارتند از RN -BH – AF – درصد زیادی از لایسنس ها هم با کلید تصادفی هستند و قانون خاصی ندارند. تمامی محصولات آنتی ویروس کسپرسکی و بیت دیفندر کاملا اورجینال بوده و از سرور های اصلی آپدیت می شوند، قابلیت نصب مجدد پس از تعویض ویندوز از قابلیت های نسخه اورجینال می باشد. ایست نود 32 آنتی ویروس (ESET NOD32 Antivirus) یکی از پرسرعت‌ترین و سبک‌ترین آنتی ویروس‌های دنیا می‌باشد، همین ویژگی سبب می‌شود که سیستم کاربران دچار افت سرعت نشود تا خرید نود 32 انتخاب اول بسیاری از کاربران در خرید آنتی ویروس باشد. اگر اطلاعات بسیار مهم مانند نرم افزار حسابداری و یا اتصال به اینترنت و جا به جایی فایل زیاد دارید، نسبت به خرید لایسنس اورجینال ایست اینترنت سکیوریتی اقدام نمایید.

5. قیمت و مقایسه

  • بله، شما می‌توانید درخواست خرید خرید لایسنس nod32 یا خرید لایسنس kaspersky و یا هر آنتی‌ویروس دیگری را در سایت ایرانیکارت ثبت کنید.
  • با حالت صرفه جویی در باتری مدت زمان بیشتری بدون اتصال و آنلاین بمانید و از بازی بدون حواس پرتی پنجره های بازشو لذت ببرید.
  • به علت تحریمها برای خرید محصولات ESET لطفا از ایمیلهای با دامنه ir استفاده ننمایید.
  • اما علاوه بر خرید و فروش آنتی ویروس اورجینال و همچنین نقد و بررسی انواع آنتی ویروس اورجینال این فروشگاه دارای بخش ساپورت نیز میباشد.
  • ما قصد داریم با اطلاع رسانی مهمترین خبرها و فعالیت های جدید صورت گرفته در این حوزه، کاربران را در استفاده ایمن تر از دستگاه خود یاری رسانیم.

با توجه به عرضه‌کنندگان مختلف آنتی ویروس، قیمت هر نرم‌افزار ممکن است متفاوت باشد. بنابراین، قبل از خرید، قیمت را مقایسه کنید و توجه کنید که آیا بسته‌های اشتراک سالانه، ماهانه یا چندساله ارائه می‌شود و چه سرویس‌های پس از فروش و پشتیبانی در اختیار شما قرار می‌گیرند.

شما میتوانید در فروشگاه اورجینال کی بدون نیاز به صرف وقت اقدام به خرید آنتی ویروس اورجینال مورد نظر خود در کمتر از 3 دقیقه نمایید ما نیز آنتی ویروس اورجینال خرید شده توسط شما را در کمتر از 5 دقیقه ارسال خواهیم کرد. ایست یا Eset یک شرکت امنیتی IT در جمهوری اسلواکی واقع شده است که از سال 1992 با ترکیب دو شرکت شروع به کار کرد. این شرکت به عنوان موفق ترین شرکت های امنیتی در سال های متمادی بوده است. شرکت Eset دفاتر مختلفی در شهرهای مختلف دنیا داشته و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش ارائه می کند. سه نسخه مشهور نرم افزار ارائه شده کمپانی Eset برای ویندوز های خانگی محصول Eset internet securoty و محصول eset nod32 antivirus و نسخه Eset Smart Security می باشد.

این آنتی ویروس در بک آپ گرفتن و همچنین ریکاوری اطلاعات هارد هم به خوبی عمل می کند.کسپرسکی یک حفاظت همه جانبه را برای شما فراهم میکند. به علاوه مرورگرهای شما نیز تنظیمات امنیتی دارند که می توانید آنها را مرور کنید. برای انتخاب آنتی ویروس جدید خوب است که برنامه های خود را کنترل کرده و نیازمندی خودتان را از برنامه های امنیتی مشخص کنید و ببینید به چه برنامه های امنیتی نیاز دارید. البته برخی شرکتها نیز محصولاتی برای تامین امنیت اطلاعات در محیطهای ابری (کلـود) عرضه کرده اند که میتوان به غول امنیتی ترند میکرو (Trend Micro) اشاره کرد. در این بین شرکت انگلیسی بولگارد (BullGuard) فقط آنتی ویروس خانگی عرضه می کند.

با توجه به اهمیت حفظ امنیت در دنیای آنلاین، خرید یک آنتی ویروس مطمئن و قوی امری لازم است. با استفاده از روش‌ها و نکات فوق، می‌توانید بهترین آنتی ویروس برای نیازهای خود را پیدا کنید و از هرگونه تهدید آنلاین محافظت کنید.

در صورت نصب مجدد سیستم عامل ویندوز ، امکان استفاده مجدد از لایسنس آنتی ویروس نود 32 Eset Nod32 Antivirus و فعالسازی آن میباشد. ما آنتی ویروس اورجینال خرید میکنیم زیرا هزینه خرید آنتی ویروس اورجینال از هزینه تعمیر یک کامپیوتر ویروسی که آنتی ویروس اورجینال نداشته کمتر است. و اما آنتی ویروس اورجینال دیگری که در این فروشگاه به فروش میرسد و شما میتوانید به آن دسترسی داشته باشید آنتی ویروس اورجینال سیمانتک یا همان نورتون میباشد. در این فروشگاه آنتی ویروس اورجینال نورتون سکیوریتی مورد نقد و بررسی قرار گرفته اما فروش آن به دلیل عدم آپدیت در ایران متوقف شده و خرید آن توسط شما امکان پذیر نیست. برخی از فروشندگان نرم افزار آنتی ویروس نسخه های اولیه محصولات خود را بدون پرداخت هزینه ارائه می دهند. این نسخه‌های رایگان عموماً محافظت اولیه آنتی‌ویروس و جاسوس‌افزار را ارائه می‌کنند، اما ویژگی‌ها و حفاظت‌های پیشرفته‌تر معمولاً فقط برای مشتریانی که پول پرداخت می‌کنند در دسترس هستند.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

Recenzja iOS 15 i iPadOS 15 – Zomit Recenzja iOS 15 i iPadOS 15 – Zomit
معرفی وزن ورق 3 میلیمتر چقدر است
اکانت اسپاتیفای: برترین خدمت موسیقی آنلاین برای شنوندگان علاقه‌مند
بازی کازینو آنلاین شرط بندی انفجار: راهی برای پیاده کردن رویاهای شما!
کرش رویال: بهترین سایت شرط بندی برای تجربه هیجان انگیز
سایت شرط بندی کرش رویال: بزرگترین و معتبرترین سایت شرط‌بندی آنلاین
تماس با ما