زرین پال با «زرین پلاس» وارد منطقه Cashback شد; وام های خرد کوتاه مدت کوتاه مدت بدون بهره به زودی

[ad_1]

اپلیکیشن امتیازی که با تغییر برند خود در فروردین 1400 به «زرین پلاس» تغییر نام داد، پس از چند ماه فعالیت با خبر پیوستن 2000 فروشگاه در تهران به این سرویس و خدمات رسانی به 100000 کاربر، رسماً رونمایی شد. . زرین پلاس با حمایت زرین پال به کار خود ادامه می دهد و انتظار می رود در وهله اول Cashback (برگرداندن درصدی از پول خریدار به کیف پول خود پس از تراکنش فیزیکی یا آنلاین) را به مشتریان خود ارائه دهد و به زودی وام ارائه دهد. خرد به موقع بدون بهره بانکی و خدمات دیگر.

«پویا رجمند» مدیر زرین پلاس در نشست خبری از رونمایی این محصول با حضور اصحاب رسانه خبر داد. او برای یک شغل خاص امتیاز می گرفت و می توانست آن را با پول یا خدمات دیگر معاوضه کند: «این تجارت مورد استقبال قرار گرفت، اما می خواستیم آفلاین شویم و پس از مذاکره با تیم های مختلف، در نهایت با گروه زرین پال. به جمع بندی رسیدیم و سرمایه گذاری اولیه توسط دوستان انجام شد و در نهایت در فروردین 1400 یک تغییر برند کلی انجام شد و خدمات جدیدی به کارمان اضافه شد. از ابتدای امسال با نام زرین پلاس فعالیت می کنیم و می خواهیم از فروشگاه های فیزیکی که کاربران روزانه خرید می کنند به آنها جوایز نقدی بدهیم و در فازهای بعدی اقدامات دیگری را انجام خواهیم داد.

به گفته راجمند در حال حاضر در تهران فعالیت می کنند و 2000 فروشگاه دارند. او معتقد است که تاریخچه محدود زرین پال و دانش آماری بازار و ترکیب ادتک و فین تک با یکدیگر که یکی از کارهای قبلی آنها بود، زرین پلاس را از سایر محصولات بک بک موجود در بازار متمایز کرده است.

«مهدی رشیدیان» مدیر عملیات زرین پلاس نیز در این نشست با اشاره به اینکه عملیات تجاری سازی زرین پلاس در ماه های پایانی سال 1399 آغاز شد، گفت: ما 83 هزار کاربر داریم و به زودی برای کاربران خود امکاناتی خواهیم داشت که ریز آبجکت هستند. و کوتاه مدت و بدون سود بانکی خواهد بود. در واقع در مرحله اول می‌خواهیم با کمک برخی بانک‌ها این وام‌های فرعی تا سقف 5 میلیون (بعد از اعتبارسنجی) را به مشتریان خود ارائه دهیم تا نمودار خرید مردم در روزهای پایانی سال باشد. ماه و پس از دریافت حقوق مجدداً افزایش می یابد، به «نمودار یک نمودار بسازید».

رشیدیان تاکید کرد که می خواهد تا پایان سال با 5 هزار نفر همکاری کند. فروشگاه‌های تهران: «۸۵ درصد فروشگاه‌های ما روزانه تراکنش دارند. تعداد تراکنش ها در روز به 2000 تراکنش رسیده و مسیر جذابی انتخاب شده است.»

مدیر عامل زرین پلاس با تاکید بر اینکه به زودی وارد استان های دیگر می شود، ابراز امیدواری کرد که محصول آنها در چرخه اقتصادی کمک کند: سود بانکی ندارد. ما با گرفتن وام از ما به کاربران خود اجازه می دهیم هیچ مشکلی با خریدهای ماهانه خود نداشته باشند. از کارمندان شرکت ها و سازمان ها شروع می شود و در درازمدت با خود شهروندان کار می کنیم.» رشیدیان معتقد است که با این پلتفرم می توانند مشاغل کوچک و محلی را زنده کنند.

مصطفی امیری، مدیرعامل زرین پال نیز در این نشست اعلام کرد که نرخ رشد تراکنش‌های آنلاین در دوران شیوع کرونا افزایش چشمگیری نداشته و قرار است وارد بازار فیزیکی شوند و تیم زرین بهترین شریک برای ورود به این بازار است. همیشه مراقب باشیم و این می تواند منجر به انتقاد از عملکرد ما شود. این مسیر جذاب را طی کردیم و محصول جدیدی ایجاد شد و نیاز به همکاری ارائه دهندگان خدمات پرداخت، بانک ها و سایر موسسات بود. محصول اولیه در آخرین روزهای سال 1378 عرضه شد و در نهایت در سال 1400 زرین پلاس عملا عرضه شد.

به گفته امیری، ایده ای که امروز انجام می دهند در دنیا اجرا شده است و می خواهند فرد با نقدینگی خود پرداخت کند و بتواند ضمن صرفه جویی در هزینه، خرید کند.

«بازار برگشت نقدی قبل از ظهور کارت‌های اعتباری در دنیا رایج بود، اما در ایران توجه چندانی به آن نمی‌شد. در حال حاضر تیم های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که خود باعث ایجاد رقابت می شود و شخصا معتقدم رقابت می تواند باعث پیشرفت در این زمینه شود. رقابت با تیم های خوب و شایسته در این زمینه به نفع همه بازیگران و ترویج این فرهنگ است.

دیجیاتو راژان مند، مدیرعامل زرین پلاس گفت: مشکلات اقتصادی کشور باعث شده است که بیش از هر زمان دیگری بر صرفه جویی تمرکز شود. علاوه بر آن، دوران همه‌گیری تاج و تخت فرا رسیده است و کاهش فروش شرکت‌های کوچک فیزیکی، Cashback را برای کسب‌وکارها جذاب‌تر از همیشه کرده است. همچنین ورود زنجیره‌های خرده‌فروشی بزرگ به این حوزه و تبلیغات پرمخاطب آن‌ها باعث شده است که بسیاری از کسب‌وکارهای کوچک نتوانند با آنها صحبت کنند و شاهد کاهش فروش خود نباشند و افزودن چنین خدماتی به شما این امکان را می‌دهد که در معرض دید و جذب مشتری باشید. آنها بیشتر خواهند داشت.»

رجمند همچنین در پاسخ به سوال دیگری از دیجیاتو که آیا فروشگاه های اینترنتی نیز مشمول طرح زرین پلاس هستند یا خیر که فروشگاه های اینترنتی نیز مشمول این طرح هستند و برخی از فروشگاه های اینترنتی پرطرفدار و منتخب مشمول این طرح هستند، گفت: تخفیف در این فروشگاه ها وجود دارد. تغییر پذیر. و بازده پول از 1 درصد تا 40 درصد متغیر است.» وی همچنین در پاسخ به سوال بعدی دیجیاتو در خصوص شرایط حضور فروشگاه ها در سرویس زرین پلاس مبنی بر اینکه نیازی به مجوز خاصی برای معاملات نیست و فروشندگان باید ثابت کنند که مکانی برای فروش محصولات وجود دارد، گفت: حتی صفحات اینستاگرام نیز می تواند باشد. در این طرح آمده است: «تا زمانی که از زرین پال در درگاه های بانکی خود استفاده کنند». رجمند تاکید کرد که در انجام معاملاتی که در هر کسب و کاری رایج است، درصد شناور به عنوان کارمزد خواهند داشت.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما