سنگاپور در حال توسعه سیستم های دفاعی موبایل خود از Ghost Robotics است

[ad_1]

آژانس علوم و فناوری دفاعی سنگاپور (DSTA) با استارتاپ Ghost Robotics مستقر در فیلادلفیا همکاری کرده است تا کاربردهای امنیتی ، دفاعی و بشردوستانه برای روبات های مختلف را شناسایی کند.

آنها همچنین می خواهند سیستم های رباتیک متحرک و فناوری های مرتبط را آزمایش و توسعه دهند که می تواند در مناطق شهری و در شرایط سخت استفاده شود. در بیانیه مشترک همچنین آمده است که از طریق مشارکت ، Ghost Robotics با سیستم فرمان ، کنترل و ارتباط DSTA C3 سازگار خواهد بود.

یک آژانس دولتی سنگاپور گفت که قابلیت های C3 مرکز عصبی سکوها و مراکز فرماندهی نظامی است که از تجزیه و تحلیل داده ها ، هوش مصنوعی و فناوری های بینایی رایانه ای برای هماهنگی و کارآیی بیشتر در این نوع عملیات نظامی استفاده می کند.

سنگاپور

سیستم روباتیک C3 همچنین توانایی کنترل و نظارت همزمان چندین سیستم بدون سرنشین زمینی و هوایی را دارد ، اگرچه برای برخی ماموریت ها می تواند وضعیت کلی مانند نظارت بر محیط های شلوغ شهری را فراهم کند.

از طریق این مشارکت ، DSTA و Ghost Robotics می توانند “فن آوری ها و برنامه های جدید” را برای هواپیماهای بدون سرنشین چهار پا آزمایش کنند که با کنترلرهای چند محور ادغام می شوند. این کنترلرها نحوه تعامل وسایل نقلیه مستقل با محیط و اجسام موجود در آن را افزایش می دهند. فن آوری های قدرت مانند باتری های نیمه هادی یا پیل های سوختی نیز می توانند برای مدت طولانی در سیستم های رباتیک استفاده شوند.

روی چان ، معاون اجرایی DSTA و مدیر سیستم های سنگاپور لند ، گفت:

در دنیایی که به سرعت در حال پیشرفت است ، همکاری نزدیک بین سازمان ها برای ایجاد راه حل های نوآورانه ضروری است. ما با همکاری DSTA و Ghost Robotics امیدواریم قابلیت های روبات ها را برای دفاع و شکل دادن به میدان نبرد در آینده گسترش دهیم. ما تصور می کنیم که روباتها روزی بهترین دوست ما در دفاع خواهند شد و برای انجام عملیات خطرناک تر و پیچیده تر در زمینهای سخت مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

به گفته Ghost Robotics ، هواپیماهای بدون سرنشین چهارپای این شرکت طوری طراحی شده اند که در زمین های بدون سازماندهی کار می کنند ، جایی که یک دستگاه چرخدار معمولی نمی تواند به طور کارآمد کار کند.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما