سومین برنامه فروش Fidelity با افزایش قیمت 25 میلیون اعلام شده است

[ad_1]

سه ماه پس از معرفی خودرو کرامت بهمن موتور به عنوان یکی از محصولات گروه دانگ فنگ چینی ، نمی گذرد که این شرکت قصد دارد کراس اوور دیگری به نام Fidelity را روانه بازار کند ، کراس اووری که نه تنها به دانگ فنگ مربوط نمی شود ، بلکه در کمال تعجب یکی از محصولات برند چینی است. ژانتور به تازگی ساخته شده است و یکی از زیرمجموعه های چری است ، از ماشین استقبال نمی شود.

سومین برنامه فروش Fidelity اعلام شد [به‌روزرسانی] – اکتبر 1400

به گزارش شرکت بهمن موتور ، افراد علاقمند به خرید خودروی Fidelity می توانند از ساعت 10 صبح روز یکشنبه 4 اکتبر به وب سایت این شرکت به آدرس bahman.iranecar.com مراجعه کرده و نسخه 5 نفره این خودرو را به قیمت 735 میلیون جلد خریداری کنند. به

لطفاً توجه داشته باشید که این شرایط فروش به صورت نقدی ، با قیمت ثابت و تاریخ تحویل ماهانه انجام می شود.

بهمن موتور دو دوره مجوز و سن بالای 18 سال را به شرایط و ضوابط عمومی خرید خودروی Fidelity اضافه کرد.

زمزمه ای از افزایش قیمت وفاداری [به روز رسانی]- شهریور 1400

دیروز ، قیمت جدید ماشین Special Fidelity برای سپتامبر 1400 در رسانه ها ظاهر شد. بر اساس این خبر ، با افزایش حدود 50 میلیون تومان ، قیمت مدل 5 صندلی به 712 میلیون و مدل 7 صندلی به 725 میلیون رسید ، اما چند ساعت بعد بهمن موتور این خبر را تکذیب کرد. ، و بر این اساس ، به نظر می رسد که ما حتی باید صبر کنیم. باز هم ، ما داده های بیشتری در راستای افزایش نرخ ارز داریم.

بخشنامه فروش فوری رسمی وفاداری [به روز رسانی] – اوت 1400

گروه بهمن قصد دارد فروش خودروی جدید Fidelity را بلافاصله با قیمت ویژه مرداد 1400 از روز سه شنبه آغاز کند.

این بخشنامه در روز سه شنبه 4 اوت 1400 از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر (یا در حالی که ظرفیت خالی شده است) لازم الاجرا است.

تاریخ فروش بهمن موتور وفاداری به تعویق افتاد [به روز رسانی] – ژوئیه 1400

از روز گذشته ، به دنبال اعلام ستاد تاج مبنی بر تعطیلی مراکز و بانک های مالی ، تعداد زیادی از مشتریان ارزشمند درخواست کردند فروش خودروی Fidelity در رابطه با این مشکل (بسته شدن مراکز مالی) دوباره انجام شود. به تعطیلات.

بر این اساس ، با توجه به اینکه گروه بهمن مشتاق جلب رضایت مشتریان گرامی است ، اعلام می کند که زمان فروش آنلاین از 26 مرداد به سه شنبه 12 مرداد تغییر کرده است.

دومین طرح فروش Fidelity اعلام شد [به روز رسانی] – ژوئیه 1400

مدیر بازاریابی و تبلیغات گروه خودروسازی بهمن اعلام کرد:

شرایط فروش خودروی جدید Fidelity از 26 آگوست در ساعت 24 آغاز می شود. 10:00 و تا اتمام پهنای باند ادامه خواهد داشت. وفاداری در دو مدل 5 صندلی با قیمت 655 میلیون تومان و مدل 7 نفره با قیمت 670 میلیون تومان به صورت نقدی در اختیار خریداران این خودرو قرار می گیرد.

گروه خودروسازی بهمن برای احترام به سلیقه مشتریان خود ، Fidelity را در رنگهای سفید ، مشکی ، سربی ، آبی ساتن ، آبی سرمه ای و خاکستری کهکشانی به فروش می رساند.

خبرنامه فروش اتومبیل Fidelity رسمی [به روز رسانی] ژوئن 1400

شرایط فروش فوری نقدی اتومبیل جدید Fidelity Prime با قیمت مشخص آنلاین (در تعداد محدود) از روز سه شنبه 14/04/01 1400 از ساعت 9 صبح تا 4 بعد از ظهر همان روز مطابق توضیحات ذکر شده در جدول زیر و شرایط اعلام شده

شرکت بهمن موتور به منظور جلوگیری از واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو ، فیلترهایی را مطابق با شرایط مندرج در مقررات بخشنامه قرار داده است که در صورت عدم رعایت شرایط در اصول و مفاد دستورالعمل ذکر شده ، ثبت نام خریدار توسط شرکت بهمن موتور لغو می شود و پول وی عودت داده می شود.

خبرنامه فروش اتومبیل Fidelity رسمی

قیمت بیعت کمتر از 670 میلیون تومان اعلام شد. فروش از 1 جولای [به روز رسانی] ژوئن 1400

بهمن موتور قصد دارد دومین کراس اوور متوسط ​​خود با نام Fidelity را در هفته های آینده عرضه کند. نسخه هفت صندلی این خودرو که عملا در رقابت با کراس اوورهای یک میلیارد تومانی در بازار است. فروش این خودرو نیز از اول ژوئیه آغاز می شود.

بهمن موتور Fidelity را محصولی استراتژیک و سرنوشت ساز می داند و بر همین اساس تصمیم گرفت مستقیماً در مالکیت پلت فرم این خودرو و ساخت خطوط تولید محرک (سری موتور تیوان) سرمایه گذاری کند. در این زمینه ، محمد ضرابیان ، مدیرعامل بهمن موتور ، از تیراژ اولیه 9200 Fidelity برای 1400 خبر داد که در صورت تحقق این مدل ، می تواند پرفروش ترین خودروی مونتاژ شده در کشور توسط تولیدکنندگان خصوصی باشد ، طبق آمار سال گذشته ، پرفروش ترین خودروهای کرمان خودرو و مدیران خودرو کمتر از 6000 دستگاه فروختند.

قیمت وفاداری

اگر بهمن موتور بتواند اختلاف قیمت بیش از 200 میلیون تن از این محصول را با خودروهای مشابه حفظ کند ، Fidelity عملاً به رقیبی بسیار قوی برای کراس اوورهای رده پایین تبدیل می شود و در واقع می تواند با یک تیر از هر دو بخش فراتر رود. نسخه های اقتصادی با یک دیفرانسیل (مانند MVM X33 و Tigo 5) و محصولات نیمه لوکس مانند Chery Tigo 7 و Jack S7.

Fidelity از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر استفاده می کند که توسط شرکت اتریشی AVL ساخته شده است و ساختار آن تا حدودی شبیه موتورهای مورد استفاده در سری Chery است ، اگرچه این امکان وجود دارد که به لطف ECU متفاوت تنظیمات ، قدرت بیشتری نسبت به موتورهای چری به دست می آورد. گیربکس شش سرعته دو کلاچه نیز وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

قیمت وفاداری

به گفته مدیریت بهمن موتور ، Fidelity همچنین از نظر امکانات رفاهی و سطح بالایی از گزینه های مدرن ، از سقف پانوراما تا سیستم تشخیص نقطه کور 360 درجه و شارژر بی سیم تلفن همراه ، رادار خطی ، و صندوق عقب برقی را ارائه می دهد.

با این اوصاف ، انتظار می رود که بهمن موتور در آینده نزدیک بتواند نام خود را به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ خودرو و بزرگترین خودروساز خصوصی کشور فراتر از سطح تولید گروه خودرو و مدیران خودرو کرمان بگذارد.

با استفاده از این پیوند می توانید تست اولیه وفاداری را بخوانید و مرور کنید.

تولید آزمایشی بهمن وفاداری آغاز شده است [به روز رسانی] – مه 1400

به گزارش روابط عمومی ، گروه بهمن تولید آزمایشی کراس اوور Fidelity را آغاز کرده و قرار است این خودرو به زودی به طور رسمی وارد بازار شود.

در حال حاضر شرکت بهمن موتور تولید انبوه Dignity Prime را آغاز کرده است و کراس اوور جدید شرکت خودروسازی در جاده های داخلی آغاز شده است.

اخیراً مدیران ارشد گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام کردند که مجموعه محصولات مسافری خود را در سال 1400 گسترش می دهند و در راستای این طرح ، امسال محصولاتی مانند Dignity Prime و Prestige ، Fidelity و یک سدان جدید مونتاژ می شود. به در حال حاضر ، Fidelity Crossover قرار است با 30 درصد داخلی سازی به تولید انبوه برسد و به بیان ساده تر ، این کراس اوور اولین خودرویی است که در سطح داخلی نسبتاً بالایی در یک شرکت خودروسازی خصوصی ظاهر شد.

در نمایشگاه قطعات خودرو در سال 1399 ، شرکت کروز همچنین برخی از قطعات و قطعات الکتریکی ایمنی و وفاداری را به نمایش گذاشت و بدین وسیله اعلام کرد که تحویل این قطعات جدید محصولات گروه بهمن با ظرفیت تولید داخلی آغاز شده است. علاوه بر این ، با راه اندازی کارخانه تیوان ، می بینیم که مونتاژ رسمی موتور 1.5 لیتری توربوشارژ Fidelity در شهرک صنعتی کاسپین آغاز شده است و انتظار می رود این شرکت مهندسی پیشرانه چندین هزار کیت موتور Fidelity را بهمن عرضه کند. موتور در سال 1400

تولید آزمایشی وفاداری بهمن

این در حالی است که تردد با پلاک موقت در جاده های کشور ادامه دارد. عکسهای منتشر شده نشان می دهد یک وسیله نقلیه بهمن آبی با علائم پوشیده و پلاک موقت یک سری آزمایشات فنی در بزرگراههای تهران در حال حرکت است. برنامه گروه بهمن نشان می دهد که در سال 1400 سهم Dignity and Fidelity در بازار کراس اوورهای ایران قابل توجه خواهد بود و امسال سازنده یک جهش قابل توجه در بازار خودروهای سواری با نام خود ثبت خواهد کرد.

قبل از شروع سال جدید ، گروه بهمن مشخصات رسمی Fidelity را در وب سایت خود قرار داد. این خودرو قرار است در دو نسخه 5 و 7 نفره به فروش برسد و مشتریان می توانند بر اساس ترجیحات و نیازهای خود نوع مورد نظر را انتخاب کنند. همچنین رینگ های این خودرو که از نوع 20 اینچی هستند در دو نسخه عرضه می شوند و خریداران این خودرو با توجه به سلیقه خود لبه وفاداری را انتخاب می کنند. این کراس اوور جدید از گروه بهمن با موتور 1.5 لیتری توربو با قدرت 155 اسب بخار و 230 نیوتون متر تولید می شود.

این پیشرانه قدرت را از طریق گیربکس اتوماتیک دو کلاچه به چرخ های وفادار جلو منتقل می کند. رادار خطی ، رادار نقطه کور ، درب عقب برقی با سنسور حرکت پا ، سانروف پانوراما ، دوربین 360 درجه ، شارژر بی سیم تلفن همراه ، صندلی های برقی جلو با گرمایش ، تهویه خودکار ، تقویت کننده دیجیتال جلو ، ترمز دستی برقی ، سیستم کنترل پایداری ، چرم تزیینات داخلی ، فعال سازی دکمه و … برخی از ویژگی های وفاداری بهمن است.

بهمن یک موتور کراس اوور با نام Fidelity راه اندازی می کند [به روز رسانی] – من هستم

پس از دور اخیر تحریم های صنعت خودرو ، بسیاری از مارک های چینی تصمیم گرفته اند همکاری خود را با خودروسازان ایرانی متوقف کنند و تعداد کمی که باقی مانده اند به تدریج به عنوان مارک های تازه تاسیس و ناشناس به جای نام تجاری اصلی خود انتخاب شده اند. به همین دلیل است که پس از خروج هاوال از بازار ایران ، بهمن موتور مجبور شد Dignity را به عنوان یکی از خودروهای خود با نشان جدید معرفی کند تا حداقل روی کاغذ سند و شواهدی وجود داشته باشد که دانگ فنگ را محکوم می کند. به

به این ترتیب ، چری اخیراً نصب لوگوی خود را بر روی محصولات خود در ایران متوقف کرده است و خبری در مورد راه اندازی Chery Arezzo 5 Turbo با نشان MVM منتشر شده است. کرمان موتور همچنین قصد داشت خودروهای جک را با لوگوی خاص خود (KMC) روانه بازار کند ، اما پس از تغییرات در نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و احتمال لغو تحریم ها ، چنین اقدامی تا حدودی مبهم است.

این کراس اوور Fidelity نام دارد

با این حال ، می توان گفت که در چنین شرایط آشفته ای ، بهمن موتور تصمیم گرفت یک کراس اوور نسبتا جمع و جور اما کاملاً کاربردی Jotor X70S با نشان Finglish Fidelity (به معنای صداقت یا وفاداریدر آن زمان ، کوپه متقاطع این شرکت ، دانگ فنگ IX5 با صفت انگلیسی Dignity (وقار) در ایران معرفی شد ، اما رابطه معنایی این کلمات با نام خودروها به عنوان یک محصول فنی و تجاری چندان مشخص نیست.

اما صرف نظر از این مشکلات ، Fidleti از نظر مشخصات فنی بسیار نزدیک به چری تیگو 7 است و از موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ (رایج در خودروهای چری) با قدرت 147 یا 157 اسب بخار استفاده می کند (طبق منابع مختلف) قدرت می یابد. گیربکس اتوماتیک CVT یا دو کلاچه ، مانند محصولات چری ، وظیفه انتقال نیرو به چرخ های جلو را بر عهده دارد و اگرچه بهمن موتور Fidelity را به عنوان SUV معرفی کرد ، اما هنوز عملاً یک کراس اوور است. بازار داخلی که بدیهی است نمی تواند از نظر عملکرد خارج از جاده چیز زیادی بگوید.

با توجه به قیمت نامشخص ارز در زمان انتشار (اوایل سال 1400) و عدم وجود لیست دقیق امکانات ، برآورد قیمت وفاداری آسان نیست ، اما به جرات می توان گفت که این خودرو باید در محدوده چری تیگو 7 عرضه شود. و بنابراین واضح است که ما نه تنها با کراس اوور ارزان قیمت طرف نیستیم ، بلکه باید انتظار داشته باشیم که این خودروها به عنوان محصولات لوکس و پرچمدار عرضه شوند تا فاصله را با خودروهای وارداتی کره ای پر کنند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما