سونی از هوآوی به دلیل استفاده از نام تجاری Watch GT – Zomit شکایت کرده است

[ad_1]

هواوی از گذشته تا به امروز در دعاوی متعدد ، استفاده از علائم تجاری و همچنین اختلافات مربوط به آن ثبت اختراع بحث و درگیری وجود داشت. با این حال ، هواوی همچنان به تولید فناوری های جدید و جلب توجه مصرف کنندگان ادامه می دهد. بر اساس گزارش Huawei Central ، سونی ، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فناوری ، اخیراً علیه Huawei به دلیل استفاده از نام تجاری GT در یک ساعت هوشمند شکایت کرد.

هواوی هر سال تعداد زیادی ساعت هوشمند جدید به بازار عرضه می کند. قبل از 2 ژوئن 2021 (12 ژوئن 1400) ، شرکت چینی ساعت های هوشمند خود را به عنوان بخشی از سری “Watch GT” ارائه کرد. پس از آن تاریخ ، هواوی از سری جدید Watch 3 با سیستم عامل اختصاصی HarmonyOS که دارای ویژگی های جدید است ، رونمایی کرد.

بر اساس گزارشات ، با وجود راه اندازی سری Watch 3 ، هواوی قصد دارد ساعت هوشمند سری GT جدید خود را با نام Watch GT 3 منتشر کند. تصمیم Huawei دقیقاً همان چیزی است که باعث اختلاف بین Sony Interactive Entertainment (بخش سرگرمی تعاملی سونی) شد.

دستاوردهای رسانه ای LetsGoDigital نشان می دهد که هوآوی برای علائم تجاری “GT 3” و “GT 5” با سازمان مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) درخواست کرده است. در صورت درخواست ، اداره ثبت اختراع را بررسی و منتشر می کند. در طی این فرایند ، طرف مقابل ممکن است اعتراض کند.

سونی از هواوی شکایت می کند

در پاسخ به درخواست علامت تجاری Huawei GT 3 و GT 5 ، سونی در سال 2016 با علامت تجاری Huawei مخالفت کرد. پس از این مدت ، سونی بار دیگر شکایت دیگری را علیه این برند در سال 2019 ثبت کرد.

ناگفته نماند که در جریان اختلاف دوم (2019) ، هواوی قبلاً ساعت های هوشمند Watch GT و GT 2 را راه اندازی کرده بود. سونی به مبارزه با هوآوی ادامه داد تا اینکه سرانجام در آگوست 2021 (اوت و سپتامبر) از غول فناوری چینی در اتحادیه اروپا شکایت کرد. 1400). r.) ؛ اما در حال حاضر ، نتیجه مشخص نیست.

مقالات مرتبط:

حالا بد نیست بدانید سونی برای اولین بار در کجا از نام “GT” استفاده کرده است. در حقیقت ، این جنجال ناشی از نام اختصاری Gran Turismo است ، یک بازی شبیه سازی مسابقه ای که در سال 1997 توسط Polyphony Digital ، زیرمجموعه Sony Interactive Entertainment ، برای پلی استیشن توسعه و منتشر شد.

سونی فکر می کند که نه تنها صاحب نام “Gran Turismo” بلکه نام اختصاری آن “GT” است که از این نظر مضحک به نظر می رسد.

اولا نام GT اصلا اشاره ای به بازی ندارد و GT متعلق به هیچ شرکتی از جمله سونی نیست. به نوبه خود ، هواوی نمی خواهد یکی از محصولات پرفروش خود ، یعنی ساعت های هوشمند را رها کند.

نظر کاربران Zomit در مورد اختلاف سونی و هواوی بر سر نام تجاری GT چیست؟

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.