شایعه: MacBook Pro 2021 احتمالاً یک یادداشت دارد – Zomit

[ad_1]

به عنوان بخشی از دوره انتقال دو ساله به پردازنده های اینتل ، اپل قصد دارد به زودی نسل بعدی مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی را معرفی کند. این محصول به احتمال زیاد در رویداد Unleashed دوشنبه آینده رونمایی می شود و احتمالاً بیشترین تغییرات را در زبان طراحی این خانواده نوت بوک های اپل از زمان طراحی مجدد 2016 شاهد خواهیم بود. اکنون ، در آستانه راه اندازی مک بوک پرو جدید ، شایعه ای در اینترنت منتشر شده است که غول فناوری قصد دارد از یک درجه برای مخفی کردن دوربین و وب کم محصول استفاده کند.

گفته می شود این شایعه از سوی یکی از کاربران شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است. بر اساس شایعات ، گفته می شود که اندازه نوت بوک MacBook Pro مشابه آنچه در iPhone 12 استفاده می شود خواهد بود. با این حال ، یکی از افشاگران توییتر ، DuanRui ، که بیشتر اطلاعات مربوط به برنامه های Weibo اپل را به اشتراک می گذارد ، این شایعه را نادرست و یک شوخی توصیف کرد. در همین حال ، کاربر دیگری ادعا می کند که با زنجیره تامین اپل در ارتباط بوده است و برخی استفاده های ناچیز از مک بوک پرو جدید را تأیید می کند.

مقاله مرتبط:

گفته می شود اپل یک مکوت مک بوک پرو برای مخفی کردن وب کم ، سنسور True Tone و میکروفون ایجاد کرده است. گفته می شود که حتی با بریدگی بالای صفحه ، MacBook Pro لبه های متقارن نخواهد داشت و طبق شایعات ، MacBook Air 2022 بر اساس همان زبان طراحی طراحی شده است.

طراحی مفهومی مک بوک پرو مجهز به برش

شایان ذکر است که اخیراً مشخص شده است که مک بوک پرو 14 اینچی و 16 اینچی دارای وضوح 3024 در 1964 پیکسل و 3456 در 2234 پیکسل خواهند بود. با کاهش 74 پیکسل از ارتفاع هر دو معادل ، نسبت تصویر 16:10 به دست می آید. همه مک بوک های اپل امروزه دارای این نسبت ابعاد هستند. بنابراین ، افزایش 74 پیکسل در ارتفاع می تواند نشانه ای از برش و حاشیه های باریک باشد.

با این حال ، استفاده از Notch به برخی از بهینه سازی های سیستم عامل نیاز دارد و عملکرد macOS در این زمینه در حال حاضر کاملاً مبهم است. از آنجا که استفاده از بریدگی در بالای صفحه با نوار منوی Mac کاملاً مطابقت دارد ، این امر کمی عجیب خواهد بود. علاوه بر این ، شایعه دیگری وجود دارد که کل صفحه کلید مک بوک پرو سیاه است و می توان گفت بزرگترین تغییر صفحه کلید بصری از زمان طراحی مجدد Unibody در دهه گذشته است. این احتمال نیز وجود دارد که شاسی دوباره طراحی شده کمی ضخیم تر از نسل قبلی باشد.

به یاد بیاورید که در سال 2017 ، اپل iPhone 10 را با یک سیستم احراز هویت جدید به نام Face ID معرفی کرد که شخصیت کاملاً متفاوتی با Touch ID ارائه می داد. در واقع Face ID از سخت افزارهای در هم تنیده مانند سنسورهای نور محیط و سنسورهای مجاورت ، دوربینهای مادون قرمز ، پروژکتورها و حسگرهای نور برای تشخیص چهره در تاریکی تشکیل شده است. این غول فناوری سخت افزار را به همراه بلندگو ، میکروفون و دوربین سلفی در یک برش بزرگ به نام notch قرار داده است و از این ترکیب در iPhone برای پنجمین سال متوالی استفاده می کند.

به طور کلی ، ناچ به یک علامت تجاری اپل تبدیل شده است که آیفون ها را از سایر گوشی های موجود در بازار متمایز می کند. با این حال ، بسیاری از کاربران می خواهند این طرح را از طراحی تلفن های هوشمند این شرکت حذف کنند و در صورت صحت این شایعه ، می توان تفسیر کرد که این نوع خام در سالهای آینده همچنان مهمان محصولات اپل خواهد بود.

برای خواندن همه مقالات مرتبط با Mac از این صفحه دیدن کنید.

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما