شبیخون شکارچیان به میانکاله

[ad_1]

فرارو- رئیس پناهگاه حیات وحش میانکاله از حمله ۱۰۰ شکارچی به محیط‌بانان میانکاله با تفنگ‌های ساچمه‌های خبر داد.

علی کلانه در گفتوگو با اشاره به خبرهای منتشر شده مبنی بر حمله از شکارچیان به محیطبانان میانکاله اظهار کرد: بیش از 10 نفر شکارچی با صورتهای پوشانده در منطقه میانکاله محیط بانان را مورد هدف و اصابت تیرهای ساچمه ای قرار دادند.

کلانه با اشاره به تعداد محیط بانان ۶ نفر بود، گفت: شکارچیان با هماهنگی از طریق فضای مجازی به زتمار مار.

پناهگاه حیات وحش میانکاله با تاکید بر این که محیطبانان در تالاب میانکاله تجهیزات کافی برای محافظت از خود و شکارچیان همه مسلح هستند، ادامه داد: امکاناتی از جمله جلیقه و گلوله، همچنین یق مناسب با عمق زیاد، شوکر و امکاناتی از این دست از دفاع از خود و در حفاظت از تالاب کم بوده و یا در اختیار نداریم.

کلانه با اشاره به تیراندازی شکارچیان بررسیان کرد: در این حادثه ساچمه های تفنگ شکارچیان به محیط بانان اصابت کرد اما مطمئن به دلیل حفظ امنیت ایمنی، خطر از بیخ گوش ما رد شد و حتی تلفنی که در دست دارم نیز در اثر تیراندازی ساچمه ای. آسیب دید.

وی با بیان اینکه برخی از شکارچیان از استان گلستان بودند، ادامه داد: در چند مار رر نرار حنمین موار ینمین نمار حنمین نمار ینمین نمار حنار نمین. در این راستا جلسه‌ای در شورای تامین استان گلستان در بندر ترکمن برگزار می‌شود با شکارچیان شورخو.

پناهگاه حیات وحش میانکاله ادامه داد: در حال حاضر رئیس پلیس حفاظت محیط زیست استان در میانککنمنقنمنقنمنقنق.

کلانه تاکید کرد: با وجود اینکه امسال به دلیل سرمای کم در عرض های شمالی، جمعیت کمتری از مهاجران به تالاب میانکاله مهاجرت کرده اند اما همین تعداد نیز افراد سودجو را وسوسه کرده است که از آنها استفاده کند و از آنجایی که سلاح نیز در اختیار داشته باشد. مردم است و مهمات نیز فروخته می شوند.

چند شکارچی

حسینعلی ابراهیمی کارنامی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران هم از مهاجمان مسلح به محیطبانان میانکاله خبر داد و اظهار کرد: از بندر ترکمن به میانکاله حمله کرده اند که از ادوات آنها شک زده شده اند.

وی با بیان اینکه حمله این شکارچیان به محیط بانان طی دو مرحله صورت گرفت، گفت: بار دوم تعداد زیادی از شکارچیان به میانکاله حمله کردند و این بار حتی مستقیماً شروع به تیراندازی به محیطبانان کردند اما محیطبانان واکنش تندی نشان ندادند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به حضور نیروی انتظامی در منطقه، افزود: با کمک نیروی انتظامی از شکارچیان دستگیر و ادوات آنان را دستگیر کردند ولی امروز روز آرامی بود و مشکلی نداشتیم.

این مسئولیت بیان کرد: این منطقه از میانکاله که درگیری رخ داده است از نظر سیاسی در حوزه گلستان و از نظر محیط زیست تحت مدیریت استان مازندران است که انتظار دارد مجموعه استانداردی در این زمینه نسبت به تدابیر لازم را داشته باشد.

ابراهیمی کارنامی با تاکید بر اینکه محیط زیست متعلق به همه است گفت: مرزهای مدیریتی اکولوژیک، الزاما منطبق بر مرزهای جغرافیایی نباید باشد که امیدواریم با مذاکراتی که قرار است در روزهای آینده انجام شود این مشکل حل شود.

وی در پایان خواستار برخورد جدی با متخلفان شد.

حمله شکارچیان به محیط‌بانان در میانکاله صحت ندارد!

با وجود دو مقام ارشد محیط زیست استان مازندران حمله را تائید کردند اما معاون سیاسی استانداری مازندران طی یک پیام توئیتری حمله شکارچیان به محیطبانان در تالابکاله را تکذیب کرد.

روح الله سلگی در این پیام که از طریق فضای مجازی و در نرم افزار توئیتر منتشر کرد، گفت: «امروز خبری مبنی بر حمله مسلحانه شکارچیان در مازندران منتشر شد که بدینوسیله تکذیب می شود. مازندران ناموس طبیعت ایران است و هر گونه دستدرازی به آنرا برنخواهیم تافت. “

معاون سیاسی استانداری مازندران: حمله شکارچیان به محیط‌بانان در میانکاله صحت ندارد!

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما