عیدی و میزان افزایش حقوق 1401 بازنشسته

[ad_1]

رئیس کانون بازنشستگان سازمان حراست استان تهران درباره تعداد عیدی و افزایش حقوق 1401 بازنشسته توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، علی دهقانوکیا درباره تعداد بازنشستگان عیدی امسال گفت: هیچ اقدامی برای تعیین تعداد بازنشستگان عیدی صورت نگرفت و سال گذشته بازنشستگان همان حقوق یک ماه عیدی را دریافت کردند.

وی با اشاره به پیشنهاد افزایش عیدی بازنشستگان افزود: بنابراین تداوماتی وجود دارد که بازنشستگان باید به عنوان عیدی دریافت کنند.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین امنیت استان تهران گفت: در حال حاضر کارگران حداقل دو و حداکثر سه ماه حداقل عیدی دریافت می کنند، اما زمانی که افراد بازنشسته می شوند، بلافاصله همه این اعداد کاهش می یابد و فقط یک ماه عیدی پرداخت می کنند. .

کشاورز خاطرنشان کرد: البته سال گذشته حداقل دستمزد یک ماهه پرداخت می شد و در سال های گذشته کمتر بود. به هر حال شاهد افزایش عیدی کارگران هستیم و منتظر هستیم تا ببینیم دولت در این خصوص چه خواهد کرد.

افزایش دستمزد 1401 مستمری بگیر

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین استان تهران درباره میزان افزایش مستمری بگیران در سال آینده نیز گفت: افزایش مربوط به شورای عالی کار است. بر اساس هنر. ماده 111 قانون کار، یعنی حداقل دستمزد، در مورد تصمیم شورای عالی کار اعمال می شود.

دهقانوکیا افزود: شورای عالی کار هنوز در مورد حداقل دستمزد تصمیمی نگرفته است و هر تصمیمی که شورا گرفته شود و در نهایت با سه گروه کارگری، کارفرمایی و دولت موافقت شود، بر اساس حداقل دستمزد بازنشستگان خواهد بود. در سطوح دیگر.” علاوه بر این، سازمان تامین باید تلاش کند تا از طریق دولت به توافق برسد.

وضعیت دشوار درآمدی بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان سازمان حراست استان تهران ادامه داد: در حال حاضر وضعیت درآمدی بازنشستگان تقریبا یک سوم سبد هزینه خانوار را تشکیل می دهد و در شرایط بسیار سختی به سر می برند.

دهقانکیا گفت: بازنشستگان 30 یا 35 سال کار کرده اند، اما امروز در شرایط خوبی به سر نمی برند، همه توانایی هایشان پر است و تامین زندگی برایشان سخت است.

وی تاکید کرد: انتظار ما از دولت فعلی، آقایان رییسی و عبدالملکی به عنوان وزیر کار که رئیس شورای عالی کار نیز هستند این است که در آینده این وعده را به ما ندهند، تورم کاهش یابد، بودجه کاهش یابد. قطع خواهد شد.” خانواده ای بزرگ کنید و سفره خانواده را رنگی تر کنید.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان حراست استان تهران خاطرنشان کرد: تاکنون بسیاری از این وعده ها داده شده است اما هیچ کدام از آن وعده ها محقق نشده است تا بدانیم دولت می تواند تورم را کاهش دهد.

“در هنر. چلوپ گفت: دو بند در قانون کار وجود دارد. یک بند تورم بانک مرکزی است و بند دیگر می گوید اگر این تورم با جدول خانوار همخوانی نداشت باید از بودجه خانوار استفاده کنیم.

وی یادآور شد: در حال حاضر سبد هزینه خانوار بالغ بر 12 میلیون تومان است. ما چنین افزایشی نداریم، اما تفاوت حقوق بازنشستگی با این عدد یک سوم است و مستمری ها فقط 10 روز در ماه را ارائه می دهند. با این حال، من معتقدم که این شکاف نباید بیشتر شود.

رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین استان تهران خاطرنشان کرد: دولت امسال باید کاری کند که این شکاف بیشتر نشود و اگر این شکاف بیشتر شود قابل تحمل نیست.

[ad_2]

Aria Coffey

مجری کل کارشناس موسیقی. الکل گیک لاعلاج ایجاد کننده. علاقه مندان به زامبی ها

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما