قیمت انواع کره بادام‌زمینی در ایران

[ad_1]

کره بادام‌زمینی یکی از خوراکی‌هایی است که در وعده صبحانه مصرف می‌شود. ماده اصلی این کره، بادام‌زمینی است. بادام‌زمینی آستانه‌اشرفیه که بهترین نوع بادام است. بادام‌زمینی پارس‌آباد دشت‌مغان یا بادام‌زمینی‌های چینی که در زمره بی‌کیفیت‌ترین بادارهای موجود در ارار قار قاراری هستند.

به‌گزارش سایت تیاور، شاید برخی از فروشگاه‌های تولیدکننده کره بادام‌زمینی در حضور مشتری، بهترین مشتری، بهترین مشتری را انتخاب کنند. موضوع حائزاهمیت در این فروشگاه‌ها، کیفیت بادام‌زمینی است که به کره می‌شود.

اگر شما بادام‌زمینی را خودتان به مغازه‌دار بدهید، بسیار عالی است. اما فقط بادامزمینی در حضور شما کره می شود، نشان از کیفیت بالای آن دارد، زیرا درست است که مواد افزودنی مانند نمک و شکر نیست، اما شما هیچ اطلاعی از بادامزمینی که از آن استفاده می کند، می شود.

آیا این بادام‌زمینی تازه است؟ آیا محصول باکیفیتی است؟ <<؟ هی، نه؟ بنابراین در این فروشگاه‌ها باید منطقی بود و فقط کره‌گیری در حضور مشتری، ملاک کیفیت نیست.

قیمت انواع کره بادام‌زمینی در ایران

قیمت انواع کره بادام‌زمینی در ایران

بخش دیگری از کره بادام‌زمینی، تولید بسته‌بندی‌شده ایرانی و خارجی موجود در بازار کشور است. در این گزارش قصد داریم به مقایسه ۶ برند برتر کره بادام‌زمینی بپردازیم.

این مقایسه بدون جانبداری و ترکیبات، کیفیت، قیمت و وزن انجام شده و از نگاه انجام شده و از نگاه یک همران هامرانه

محصولات از نظر تازه، نکات مهم سلامت‌محور، کیفیت بادام‌زمینی مورد استفاده، افزودنی‌های معمول و افزودنی‌های معمولی معمولی‌های معمولی تنشر.

کره بادامزمینی جیف

کره بادام‌زمینی Jif یک برند آمریکایی است. برند جیف، کره بادامزمینی را در سالهای 1958 به بازار عرضه کرد و در سال 1974 اکستراکرانچی را به محصولاتش اضافه کرد و در سال 1991 یک نوع کره بادامزمینی با سدیم کم و شکر کمتر را به بازار معرفی کرد. جیف از سال ۱۹۸۱ در آمریکا به‌عنوان یک نام تجاری معتبر و پیشرو در زمینه کره بادام‌زمینی به‌حساب می‌آید.

تمامی انواع کره بادام‌زمینی جیف با راه‌اندازی در شهر کنتاکی که بزرگ‌ترین تاسیسات تولید کره بادام‌زمینی است.

تنوع کره بادام‌زمینی جیف در بازارهای جهانی چشمگیر است. این برند ۱۰ نوع مختلف کره بادام‌زمینی را در جهان عرضه می‌کند مثل؛ کرمی معمولی، کرانچی، امگا ۳، کم‌چربی، کم‌سدیم عسلی و ترکیب این چند نوع با ترکیب.

بسته‌بندی‌های جیف مجموعه ۱۶‌اونس (۴۵۴ گرمی) و ۴۰ اونس (یک‌کیلوگرمی) است. این محصول که با ظرف و درب پت با پلمب سیل دو لایه ارائه می شود، در بازار ایران مجموعه در بسته بندی 454 گرمی موجود است و قیمت آن از حدود 118 هزار تومان شروع می شود و با توجه به تنوعی که تا 160 هزار تومان می رسد.

کره بادام‌زمینی کرمی جیف در سایت والمارت وازون برای بسته‌بندی یک آمضه با قیمت ۶ دلار می‌شود.

ترکیبات کره بادام‌زمینی جیف عبارتند از: بادام‌زمینی رُست‌شده، شکر و نمک، ۲ درصد روغن گیاهی هیدروژال ساهی هیدروژال کاهی هیدروژال. این کره بادام‌زمینی خالص نیست و دارای نمک، شکر و مواد افزودنی مثل روغن هیدروژنه است.

کره بادامزمینی اسکیپی

ز

برند Skippy هم آمریکایی است که در ایالات متحده آمریکا و چین می‌شود. این کره بادام‌زمینی پرفروش‌ترین مارک کره بادام‌زمینی در چین است و بعد از جیف در جهان رتبه دوم را دارد.

در نام تجاری اسکیپی دعاوی خاص در آمریکا مطرح شده است، این برند ابتدا بهنام خالق فیلم اسکیپی بوده است که در سال 1931 اسکار برنده شده است، اما، چون خالق این برند در سال 1946 پناهنده شده است، یک شرکت مواد غذایی این برند را بهنام خود کرده است. ثبت کرد و شرکت جانشین آن «یونیلیور» مالک آن شد.

این برند ۱۴ نوع کره بادام‌زمینی دارد. اسکیپی انواع کره بادام‌زمینی مثل کرمی، کرانچی، کره بادام‌زمینی و عسل ارگانیک، کره‌باردام‌زمینی کم‌سارخب تساریب توارخب

این برند، محصول ویژه گیاهخواران هم دارد که ترکیب کره بادامزمینی با گیاهان گیاهی است که به نظر می رسد، چون در اسکیپی است، چون در محصولات سبد جیف وجود ندارد.

بسته‌بندی غالب اسکیپی در وزن ۱۶‌اونس (۴۶۰ گرمی) به‌فروش می‌رسد، سال‌ها قبل از بسته‌بندی خانواد دته‌بندی خانواد داور وزن ۲‌کینواو آنواد ده‌رسد.

قیمت خرید کره بادام‌زمینی اسکیپی در ایران برای محصول کرمی با وزن ۴۶۲ گرم حدود ۱۳۵ هزار تومان در واققارن است.

این محصول در بازار جهانی سایت آمازون و والمارت برای نوع کرمی با وزن یک‌کیلوگرمی با قیمت ۶ دلار عورضه متت.

جالبتوجه است که در بسته یککیلویی، این دو محصول در بازارجهانی با یک قیمت عرضه می شوند، اما در میزان کمتر این محصول در ایران گرانتر عرضه می شود که می تواند باعث محبوبیت کمتر اسکیپی در ایران شود.

در این محصول از ظرف و درب پت با پلمب سیل دو لایه استفاده می شود که به دلیل شکل ظاهری معمولی، این بسته بندی در چرخه بازیافت و استفاده مجدد قرار نمی گیرد.

ترکیبات این کره دقیقا مشابه جیف است، بادامزمینی رست شده، شکر، روغن گیاهی هیدروژنه (دانه پنبه، سویا و کلزا) این روغن برای حفظ شکل ظاهری کرهبادامزمینی است و نمک.

کره بادامزمینی تیاور

این کسب و کار در آذر ۹۹ با تلاش یک زوج ایرانی هاکن گیلان راهاندازی شد، کسب و کار دوستدار محیطزیست صفتاراری.

تیاور با رسالت توسعه روستایی پا به عرصه وجود گذاشتن و با هدف تولید محصولات محلی و احیای جنگل های هیرکانی از طریق درآمد حاصل از این چرخه قصد دارد یک الگوی تجارت منصفانه در ایران ایجاد کند.

کره بادامزمینی خالص تیاور به صورت کرمی ارائه می شود، مدتی محصول کره بازمینی و عسلطبیعی هم به محصولات این کسب و کار اضافه می شود که با توجه به تحقیقات بازار و مشتریان برای استفاده از ترکیب عسل و کره بادامزمینی در هنگام مصرف، تولید این محصول فعال می شود. است.

کره بادام‌زمینی تیاور در دو بسته‌بندی ۳۵۰ گرمی و ۵۰۰ گرمی در بازار عرضه می‌شود. قیمت کره بادام‌زمینی خالص تیاور برای وزن ۳۵۰‌گرم ۸۴ هزار تومان و ۵۰۰ گرمی ۹۹ هزار تومان است.

در بسته‌بندی کره بادام‌زمینی تیاور، از ظرف پت قابل بازیافت با درب فلزی و پلمب یره بادام‌زمینی تیاور، منی

با طراحی مینیمال و بسته بندی زیبا، می توان از آن برای مصرف مجدد استفاده کرد. حتی این موضوع در طراحی لیبل معرفی محصول از جنس PVC قابل تنظیم است تا برآیند این ظرافت را نشان دهد سبز این کسبوکار در ظروف بسته بندی باشد.

در این محصول فقط از بادام‌زمینی محلی استفاده می‌شود و هیچ ترکیب دیگری در آن وجود ندارد. این موضوع وجه تمایز کره بادام‌زمینی تیاور با سایر محصولات موجود در بازار است.

مواداولیه تیاور، بادامزمینی محلی آستانه اشرفیه است که بهترین بادامزمینی ایران است و از کشاورزان آستانه تهیه می شود و بدون نمک، شکر و مواد افزودنی ست.

کره بادامزمینی پولادین

این برند متعلق به شرکت نیکا ارگانیک امید است. محصولات تولیدی این برند در دیجی کالا و سایر پلتفرم های فروش محصولات غذایی در فروش محصولات غذایی و کمتر در فروش محصولات شسایت.

این محصول دارای سه نوع کره بادام‌زمینی است، کره بادام‌زمینی نچرال، کرانچی و کلاسیک در بازار موجود در بازام‌زمجنی است. این محصول در دو وزن ۳۰۵ گرمی و ۶۰۰ گرمی در بازار به فروش می‌رسد.

ظرف این شیشه‌ها و درب فلزی است و بدون پلمبسیل است، ظاهراً این محصول به نساری بسته می‌شود. قیمت کره بادام‌زمینی ۳۰۵ گرمی آن ۵۳ هزار تومان و ۶۰۰ گرمی ۹۹ هزار تومان است.

در مدل کلاسیک بادام‌زمینی، نمک، شکر و روغن گیاهی می‌شود. در مدل نچرال آن بر روی جدول غذایی نمک و شکر صفر درج شده است، اما مدل کلاسیک و کرانچی دارای نمک و ر اس.

کره بادامزمینی دکتر بادام

برند دکتر بادام متعلق به شرکت سپنتا است و تولید این محصول در سمنان انجام می شود، این شرکت در سال 94 تاسیس و انواع محصولات مرتبط با مغز دانه را تولید می کند.

این شرکت ۴‌مدل کره بادام‌زمینی دارد: کره بادام‌زمینی معمولی، کرانچی، بدون شکر و کره بادام‌زمعنی با سا با بامعنی. جالب‌توجه است جدول غذایی مدل بدون‌شکر آن، قند را 45/1 گرم درج کرده است در حالی‌که کرده بادام‌زمینی قالصنی قالقنی قالقنی.

این محصول در دو وزن ۲۲۰ گرمی و ۴۷۰ گرمی عرضه می‌شود. کره بادام‌زمینی دکتر بادام در ظروف پلاستیکی با چاپ سیل رنگی ارائه می‌شود. قیمت کره بادام‌زمینی ۲۲۰ گرمی دکتر بادام ۳۹ هزار و ۵۰۰ تومان و ۴۷۰‌گرمی آن ۷۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

امن کره بادام‌زمینی دارای نمک، شکر، اما فاقد نگهدارنده است. به نظر می‌رسد دکتر بادام کوچکترین بسته‌بندی‌های موجود در بازار ایران و جهان را دارد.

البته شاید ساشه های این شرکت برگرفته از نمونه های خارجی باشد، اما به هر تقدیر به نظر می رسد و استراتژی این شرکت در ارائه محصولات با حجم کم، فروش محصول به اقشار متنوع جامعه است.

کره بادامزمینی شیررضا

این شرکت در سال 1342 در فضای کارگاهی راهاندازی شده و در سال 1377 توسط پسر بزرگ این خاندان ملقب به شیررضا توسعه یافته است، این محصول را در شهر یزد تولید می‌کند و تولید انواع کره و ارده را در خود دارد.

این شرکت ۶ نوع کره بادام‌زمینی دارد: ساده، کرانچی، نمکی و بدون نمک و شکر. بسته بندی های این شرکت ۳۰۰گرمی و ۴۵۰ گرمی است.

این شرکت برای بسته‌بندی محصولات خود از ظرف و درب پت استفاده می‌کند که هر محصول رنگ درب آن اسرب متفاوت آن اسرب متفاوت است. قیمت این کره بادام‌زمینی در وزن ۴۵۰ گرمی مدل بدون شکر و قند ۶۱ هزار تومان و در وزن ۳۰۰ گرمی ۴۴ هممر عت.

بادام‌زمینی رست‌شده، نمک و شکر و روغن در این محصول استفاده می‌شود و در مدل‌های بدون شکر و نمک، قاععن ر و نمک، قاععن ر و نمک، قاععن ر و نمک، قاعرس شه.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر