مدیر عامل اپل: کاربران برای نصب دستی اپلیکیشن ها باید یک گوشی اندرویدی بخرند

[ad_1]

در میان بحث‌هایی که پیرامون اپ استور و نحوه دانلود و نصب برنامه‌های آیفون وجود دارد، مدیر عامل اپل در مصاحبه‌هایی گفت که کاربرانی که می‌خواهند برنامه‌های خود را از خارج از فروشگاه‌های برنامه نصب کنند، باید به فکر خرید تلفن‌های اندرویدی باشند، زیرا آیفون بر ارائه آن تمرکز دارد. تجربه ای است که حداکثر امنیت و حریم خصوصی را تضمین می کند.

تیم کوک در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفت کاربران اکنون می‌توانند بین یک پلتفرم امن یا پلتفرمی که به آنها اجازه می‌دهد نرم‌افزار را از فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث «بارگذاری جانبی» یا نصب کنند، یکی را انتخاب کنند. مدیر عامل اپل توانایی های Sideload را با خودروسازی مقایسه کرد که خودروی خود را بدون کیسه هوا یا کمربند ایمنی به فروش می رساند. او استدلال کرد که این کار بسیار خطرناک خواهد بود.

کاربران با قابلیت sideload می توانند اپلیکیشن ها را به صورت دستی و مستقیم نصب کنند. کریگ فدریگی، معاون ارشد مهندسی نرم‌افزار اپل، اخیراً با اشاره به خطراتی که می‌تواند از نصب برنامه‌ها از طریق اینترنت به وجود بیاید، گفت که Sideload بهترین دوست مجرمان سایبری است.

در این مصاحبه همچنین از تیم کوک در مورد ضرر 10 میلیارد دلاری شرکت هایی مانند فیس بوک، گوگل و اسنپ شات به دلیل قابلیت Tracking Transparency سیستم عامل iOS سوال شد. مدیر عامل اپل با امتناع از اظهار نظر در مورد داده ها گفت که او معتقد است حریم خصوصی یکی از اصول اساسی حقوق بشر است:

“من چیزی در مورد این اعداد نمی دانم و نمی توانم در مورد آنها اظهار نظر کنم، اما فکر می کنم از دیدگاه ما حریم خصوصی یکی از اصول اساسی حقوق بشر است و فردی که باید در مورد اشتراک گذاری اطلاعات تصمیم بگیرد فردی است. بنابراین تمام کاری که ما انجام دادیم این بود که کاربر را برای تصمیم گیری توانمند کنیم. ما به جای آنها تصمیم نمی گیریم، فقط از توسعه دهندگان می خواهیم که از کاربران بپرسند که آیا می خواهند فعالیت های آنها ردیابی شود یا خیر. البته بسیاری از آنها به این سوال پاسخ منفی دادند و هرگز نمی خواستند فعالیت هایشان پیگیری شود، اما قبلاً نتوانسته بودند چنین تصمیمی بگیرند. بنابراین من احساس بسیار خوبی دارم و بازخورد بسیار خوبی از کاربران برای ارائه این ویژگی دریافت کردم.»

تیم کوک همچنین در مصاحبه ای گفت که در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است، اما اپل هیچ برنامه ای برای این کار ندارد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما