معمای مرگ برخی از افراد در طول یا بعد از رابطه جنسی!

[ad_1]

فرارو- مرگی در حین یا اندکی بعد از رابطه جنسی یکی از معماهایی است که اخیراً به برخی از مطالعات کوکه برخی از دانشمندان کوربان هورس توجه دارد. پیش از این باور بر این بود که مردان میان سال قربانی اصلی این عارضه هستند امنرا کنورن مشخص شده است که نوارن ینوارن ینوارن. حالا گروهی از هواداران دانشگاه سنت جرج انگلستان، می‌تواند پاسخ‌ها را برای این معما بیانشگمنکاواوان هواداندان هوادان کند

ارش فرارو، رابطه جنسی جسم مفیدی و روانی زیاد از کاهش فشار خون بالا، بهبود سیستم ایمنی و کمک بارخو. عمل ذهنی و ارگاسم نیز باعث می‌شود که اکسی توسین می‌شود که به آن «هورمون عشق» می‌گویند که در اتاداو یه در اتداداو می‌گویند که در اتتاداداو در اتناداون است.

<> افراد گاهی اوقات در طول رابطه جنسی یا مدت کوتاهی پس از آن می‌میرند. موفق ، میزان بروز این نوع مرگ و میر بسیار کم است و 0.6 درصد از کل موارد ممرگ موارد ممرگی موارد مرگی آهمال ،مرگی آهمال ،مرگی آهمال ،منر

پیش از این، قابل ذکر است که چرا این اتفاق برای مردم می‌افتد. در بیشتر، فشار ناشی از فعالیت‌های جنسی، یا داروهای تجویزی (برای مثال‌های دارویی برای درمان اختلال نعوظ) یا داروهای غیرقانونی مانند کوکائین یا هر دو، به عنوان عامل اصلی این مرگ و میر معرفی می‌شوند. همچنین مشخص شده است که چه خطری برای درمان بیماری ناشی از رابطه جنسی، با افزایش سن افراد بیشتر می‌شود.

یک مطالعه پزشکی قانونی در آلمان روی ۳۲۰۰۰ مرگی در یک دوره ۳۳ ساله نشان داد که ۰.۲ درصد موارد فهران جناران اینان. مرگی بیشتر در مردان اتفاق افتاده (میانگین سنی 59 سال) بود و شایعترین علت آن همله قلبی بود که به آن «انفارکتوس میوکارد» نیز میگویند. مطالعات انجام شده در زمینه فعالیت های درمانی و ارتباط آن با جنسی در ایالات متحده، فرانسه و کره جنوبی نیز یاینفت.

این پدیده فقط به مردان میانسال محدود نمی شود. این مطالعه که در نشریه JAMA قلب و عروق منتشر شده است، بیماری بیماری قلبی را در ۶۸۴۷ موردی که در ژانویه ۱۹۹۴ تا ۲۰۲۰ به مرکز شناسی آسیب جهوردرج منتشر شده است. از این تعداد مرگ و میر، ۱۷ مورد (۰.۲ درصد) در طول یا در یک ساعت پس از فعالیت های جنسی رخ داده است. اندازه سن مرگ 38 سال بوده و 35 درصد موارد در زنان رخ داده است که نسبت به مطالعات قبلی بیشتر است.

مواردی که در مردان مسن هم دیده می‌شود، این مرگ و میرها معمولاً ناشی از عملکرد قلب نبوده است. در نیمی از موارد (53 درصد) ، قلب از نظر ساختاری طبیعی بود و ریتم طبیعی بود دیسکیون آئورت، دومین علت بزرگ (۱۲ درصد) این مرگ و میره ها بود. اینجاست که لایه های دیواره شریان بزرگ از قلب که خون را در اطراف اطراف می دهد، پاره می شود و بین لایه ها جریان میابد خون و باعث برآمدگی و ترکیدن آن می شود. بقیه موارد نیز به دلیل ناهنجاریهای ساختاری مانند کاردیومیوپاتی (بیماری عضله قلب که پمپاژ خون به بقیه بدن را برای قلب سخت تر می کند) یا گروه نادری از شرایط ژنتیکی به نام کانالوپاتی بود.

این جایی است که کانالهای یونی به سدیم و پتاسیم اجازه ورود و خروج از سلولهای عضله قلب نا میبیهای عضله قلب نا میبی دارد. سدیم و پتاسیم در سلول‌ها می‌تواند جریان الکتریکی عضله قلب را تغییر دهد و نحونه ضربان آن را مختم کند. تغییر ریتم قلب می‌تواند منجر به درمان (ایسکمی میوکارد) شود و می‌تواند به قلب ناگه‌اور منجر به ایست قلبی ناگهاوری شود. در واقع، این مطالعه جدید نشان می دهد که سلامتی در افراد 50 سال عمدار گهارنار گهمنارگ است.

محققان می توانند بزرگان جوانی را مطرح کنند که این مشکلات را در آنها تشخیص داده اند باید از متخصص قلب خود در خطر مرتبط با فعالیت جنسی مشاوره بگیرند. در عین حال، سخت می کند که گستردگی این نوع مرگ و میرها به حدی اندک است که نگرانی های عمومی ایجاد نکند، ولی لازم است افراد مشکوک به اختلالات مورد اشاره، با مراعه به پزشک قلب، تمهیدات لازم برای رفع خطر احتمالی بیندیشند.

منبع: theconversation

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما