منچستر 1-1 اورتون ، پایان تلخ نیمکت رونالدو

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد امروز در اولدترافورد میزبان اورتون بود. مبارزه بین تیم های چهارم و پنجم جدول که برتری موقتی 13 امتیازی داشتند. برنده بازی موقتا در بالای جدول قرار داشت و البته شیاطین سرخ شانس بیشتری برای برد داشتند.

Ole Gunnar Solskj.r سرمربی یونایتد نسبت به بازی قبلی مقابل Young Boys 5 تغییر کرد و کریستیانو رونالدو و پل پوگبا استراحت کردند. هر دوی آنها از امروز روی نیمکت کار کردند.

منچستر بازی را بهتر آغاز کرد اما سولومون رونو مهاجم اورتون در دقیقه 10 به دیدار تک به تک با دخیا نزدیک شد اما رافا واران با دخالت سریع توپ را به کرنر تبدیل کرد.

پنج دقیقه بعد ضربه سر کین از بالای دروازه به بیرون رفت و در دقیقه 20 ضربه سر ادینسون کاوانی توسط جردن پیکفورد دروازه بان اردن اورتون از خط خارج شد.

منچستر ، تیم بهتر زمین ، در دقیقه 43 به گل رسید. پاس درخشان برونو فرناندز به آنتونی مارسیال در سمت چپ محوطه جریمه و ضربه ای زیبا به گوشه دروازه اورتون برخورد کرد و به میزبان فرصت داد تا از رختکن خارج شود.

در نیمه دوم ، اورتون پیش افتاد تا باخت را جبران کند اما بعد از گل یونایتد موقعیت خاصی ایجاد نکرد. در دقیقه 56 گیدئون سانچو و رونالدو به جای مارسیال و کاوانی وارد زمین شدند.

در حالی که منچستر توانست بر بازی مسلط باشد و می خواست گل دوم را به ثمر برساند ، اورتون بازی را مساوی کرد.

حرکت عبدالله دوکور و یک پاس خوب باعث شد تا اندرو تاونسند مقابل دخیا تک به تک شود و توپ را به کرنر برساند و با دستان دروازه بان اسپانیایی به زمین برخورد کند. سولشر در دقیقه 70 پل پوگبا را به زمین فرستاد.

در دقیقه 74 ، حرکات تکنیکی سانچو و یک پاس عمقی عالی به رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی فوق العاده زنجیره ای پرتغالی ها ایجاد کرد اما ضربه پای چپ او فقط دروازه را شکست.

در دقیقه 82 شوت فنی و بریده پوگبا پس از ارسال سانچو از روی دروازه به طرز خطرناکی به اوت رسید.

اورتون در دقیقه 85 یک ثانیه به ثمر رساند اما به لطف دخالت VER ، گل ییری مینا آفساید اعلام شد. او یک قدم جلوتر بود که تام دیویس پاس ارسال کرد.

در دقیقه 90 ارسال رونالدو به سانچو با شوت آرام این بازیکن همراه شد اما دروازه بان اورتون به راحتی توپ را گرفت.

این بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو امتیاز کلیدی مقابل یونایتد از دست رفت.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما