می خواستم لوئیس سوارز را در خیابان بزنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، سوارز در سال 2011 به استفاده از توهین های نژادپرستانه علیه پاتریس اورا در جریان بازی منچستریونایتد و لیورپول در آنفیلد متهم شد.

در نتیجه اتحادیه فوتبال انگلیس او را به پرداخت 40 هزار پوند جریمه و 8 بازی از همراهی تیمش محروم کرد.

با وجود محرومیت، لیورپول تصمیم گرفت از بازیکن خود حمایت کند و بازیکنان قبل از بازی مقابل ویگان پیراهنی با عکس، نام و شماره لوئیس سوارز به تن کردند. باشگاه همچنین بیانیه ای منتشر کرد و گفت که از این رای شوکه و عصبانی شده است.

حالا او می گوید از اینکه لیورپول از حرکت سوارز حمایت می کند بسیار ناراحت شده است. مدافع سابق یونایتد در پادکست مربی گفت: روزی در خیابان های منچستر قدم می زدم که برادرم به صندلی اشاره کرد و گفت لوئیس سوارز آنجاست. من با دو برادرم بودم. من به او نگاه کردم و فکر کردم زمان انتقام فرا رسیده است.

او ادامه داد: سوارز به راه رفتن ادامه داد و من دیدم که همسر و فرزندانش پشت سر او هستند. پشتم را به او کردم و با خودم گفتم حتی اگر قرار باشد کاری با او انجام دهی، جلوی خانواده اش نمی توانی انجامش دهی. بنابراین من پشیمان نیستم زیرا فکر می کنم اگر این کار را انجام دهم اشتباه است. من آن روز هیچ کاری نکردم.

او درباره شرایط داخل زمین گفت: به خودم افتخار می کنم زیرا مدام از خودم می پرسیدم که آیا باید او را بزنم. اما در نهایت به خودم گفتم بازی مهمی بود و همه بچه ها آن را تماشا می کردند و مردم نمی فهمیدند چرا این کار را انجام دادم. در نیمه دوم مدام به خودم می گفتم هیچ کاری نکن، هیچ کاری نکن. من اصلا بازی نکردم من فقط بعد از بازی نشستم و فرگوسن پرسید چه مشکلی دارد. و دخیا به او گفت سوارز به من توهین کرده است.

با این حال، بازیکن سابق فرانسوی مدعی است که سوارز را بخشیده است: «بله، او را بخشیدم. اینها مشکلات یادگیری هستند. “هیچ کس ذاتا نژادپرست به دنیا نمی آید.”

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما