نحوه انتقال نوار وظیفه ویندوز 11 به بالای صفحه – Zomit

[ad_1]

بر خلاف نسخه قبلی ، ویندوز 11 به شما اجازه نمی دهد نوار وظیفه را با تنظیمات رسمی به بالای صفحه منتقل کنید. با این حال ، امروز به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید این کار را با ویرایش بخشی از رجیستری انجام دهید. برای انجام این کار ، کافی است مسیری را که در این مقاله توضیح داده شده دنبال کنید.

خودتان رجیستری را ویرایش کنید

برای انتقال نوار وظیفه ویندوز 11 به بالای صفحه ، می توانید رجیستری ویندوز را به صورت دستی تغییر دهید یا از هک با یک کلیک استفاده کنید که فایل آن در این مقاله ضمیمه شده است. ابتدا ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه این کار را خودتان انجام دهید.

هشدار: ویرایشگر رجیستری یک ابزار قدرتمند است که در صورت سوء استفاده می تواند سیستم شما را بی ثبات یا حتی غیرفعال کند. با این حال ، این یک هک ساده است و اگر دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال کنید ، نباید مشکلی ایجاد کند. اگر قبلاً از ویرایشگر رجیستری استفاده نکرده اید ، نحوه استفاده از آن را قبل از شروع مطالعه کنید. همچنین توصیه می کنیم قبل از هرگونه تغییری از رجیستری و رایانه خود پشتیبان گیری کنید.

برای انتقال دستی نوار وظیفه به بالای صفحه ، ابتدا ویرایشگر رجیستری را باز کنید. برای این کار روی دکمه Start کلیک کنید و regedit را تایپ کنید. سپس در نتایج Registry Editor را انتخاب کنید.

پس از باز شدن ویرایشگر رجیستری ، از نوار کناری برای حرکت به مسیر ذکر شده در زیر یا چسباندن آن در نوار آدرس در بالای پنجره استفاده کنید:

کامپیوتر HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer StuckRects3

پس از ورود به StuckRects3 ، روی تنظیمات ضربه بزنید دوبار کلیک کنید.

وقتی پنجره Edit Binary Value را ویرایش می کند پس از باز شدن ، جدول مقادیر را مشاهده خواهید کرد. این بخش کمی پیچیده است. ردیف دوم مقادیر را از بالا بیابید و سپس تا مقدار پنجم از سمت چپ بشمارید. به طور پیش فرض ، این مقدار روی “03” تنظیم شده است. مکان نما را در سمت راست “03” (کلیک ماوس) قرار دهید ، یکبار کلید عقب را فشار دهید ، سپس 01 را تایپ کنید. به طور خلاصه ، شما مقدار 03 را که به معنی نوار وظیفه در پایین است ، با مقدار 01 جایگزین کردید ، به این معنی که نوار وظیفه در بالا قرار دارد. در پایان کار روی OK ضربه بزنید اینجا کلیک کنید.

مقالات مرتبط:

نوار وظیفه ویندوز 11

از ویرایشگر رجیستری خارج شوید و سپس رایانه را مجدداً راه اندازی کنید یا از سیستم خارج شوید و دوباره وارد شوید ، یا Windows Explorer را راه اندازی مجدد کنید.

برای راه اندازی مجدد Explorer ، Ctrl + Shift + Esc را فشار دهید تا Task Manager باز شود. پس از باز شدن ، روی More Details (جزئیات بیشتر) کلیک کنید تا در صورت لزوم رابط کاربری کامل و سپس تب Processes (فرآیندها) را مشاهده کنید برای انتخاب. Windows Explorer آن را در لیست پیدا کرده و راست کلیک کنید راه اندازی مجدد برای انتخاب.

پس از این مرحله ، نوار وظیفه در بالای صفحه قرار می گیرد. اگر آیکون های نوار وظیفه در مرکز قرار دارند و روی Start کلیک می کنید ، متوجه می شوید که منوی Start در سمت چپ صفحه نمایش داده می شود ، نه در مرکز.

اگر می خواهید محل دکمه System Start را با مورد منوی Start در بالای صفحه مطابقت دهید ، تنظیمات (ترکیب کلید Windows + i) را باز کرده و به قسمت Personalization> Taskbar> Taskbar Behaviors و Taskbar Alignment در سمت چپ بروید. قرار دادن.

اگر نظر خود را عوض کردید و می خواهید سینی سیستم خود را به انتهای صفحه برگردانید ، به تنظیمات بروید و به صفحه ای که در ابتدای مقاله ذکر کردیم بروید. سپس مقدار “01” را به “03” تغییر دهید یا از فایل win11_taskbar_bottom.reg استفاده کنید آنچه در ادامه مقاله آمده است.

شاید برای شما این سال پیش آمده باشد: آیا می توان نوار وظیفه ویندوز 11 را به چپ یا راست روی صفحه بکشید؟ بله ، تغییر شماره به “00” نوار وظیفه را به چپ و “02” را به راست منتقل می کند. متأسفانه ، دیگر نمی توانید از نوار وظیفه استفاده کنید. زیرا نمادهای آن به درستی نمایش داده نمی شوند.

با یک کلیک رجیستری را هک کنید

اگر ترجیح می دهید رجیستری را به صورت دستی ویرایش نکنید ، می توانید یک فایل هک رجیستری را بارگیری کنید. در فایل فشرده زیر ، دو فایل پیدا خواهید کرد که نوار وظیفه ویندوز 11 را در بالا یا پایین صفحه (پس از راه اندازی مجدد) قرار می دهند.

فایلهای هک مکان نوار وظیفه ویندوز 11 را بارگیری کنید

پس از بارگیری فایل ، آن را باز کنید. دو فایل را مشاهده خواهید کرد:

  • win11_taskbar_top.reg: این فایل نوار وظیفه را به بالای صفحه منتقل می کند.
  • win11_taskbar_bottom.reg: این فایل نوار وظیفه را به انتهای صفحه منتقل می کند.

به طور معمول ، به فایلهای رجیستری در اینترنت نباید اعتماد کرد. اما این فایل ها از وب سایت howtogeek هستند تهیه و تولید می شود. در صورت تمایل می توانید از محتوای آنها با استفاده کنید دفترچه یادداشت را تأیید کنید. روی فایل REG راست کلیک کرده و گزینه های بیشتری را نشان دهید را انتخاب کرده و سپس ضربه بزنید ویرایش کنید اینجا کلیک کنید.

برای استفاده از فایل های REG ، روی مورد دلخواه دوبار کلیک کنید. این به شما هشدار می دهد که اطلاعات به رجیستری اضافه شده است. بله را کلیک کنید اینجا کلیک کنید.

سپس در پنجره تأیید روی OK کلیک کنید اینجا کلیک کنید. سپس رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید یا از سیستم خارج شوید و دوباره وارد سیستم شوید Explorer را راه اندازی مجدد کنید. هنگام ورود مجدد ، نوار وظیفه بسته به فایل REG مورد استفاده شما در بالا یا پایین صفحه قرار می گیرد.

هشدار: توجه داشته باشید که مایکروسافت به طور رسمی از این هک رجیستری پشتیبانی نمی کند و ممکن است در به روز رسانی بعدی ویندوز 11 غیرفعال شود ، یا ممکن است به طور کامل بر روی هیچ رایانه ای اجرا نشود.

درست است که در حال حاضر برای جابجایی نوار وظیفه باید از هک های رجیستری استفاده کنیم. با این حال ، ما امیدواریم که مایکروسافت در نهایت این گزینه را به طور رسمی در برنامه تنظیمات اضافه کند.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما