نهایی تکنیک به پارکت لمینت آرتا

پارکت لمینیت خود را می توانید با سیستم کلیک در کوتاه ترین زمان و به سادگی در هر مکانی نصب کنید. پارکت لمینت آرتا به روش کلیکی نصب می گردد. سابقه و تجربه گروه صنعتی آرتا سبب شد که نیاز بازار را سنجیده و با سرمایه گذاری جدید با نام آرتا کلیک به تولید پارکت لمینت اقدام نماید و اینک با تولید سالیانه بیش از ۱۰/۰۰۰/۰۰۰ متر مربع به عنوان اولین و تنها تولید کننده پارکت لمینت در ایران و خاورمیانه شناخته می شود. اين گروه با توجه به امکانات پشتيبانی و تجهيزات مناسب خود اقدام به راه اندازی آتليه طراحی غرفه، کارگاه نجاری، کارگاه جوشکاری، کارگاه ليزر، کارگاه کاترپلاتر، انبار تجهيزات جانبی غرفه نمایشگاه، جهت اجاره و چيدمان داخلی و همچنين تهيه اسپيس فريم و کف پارکت در حجم انبوه جهت برگزاری نمايشگاه های خاص نموده است. نگهداری لمینت از پارکت بسیار راحت تر است ، شما می توانیدبا پارچه ای مرطوب یا تی سطح لمینت را تمیز کنید اما برای پارکت باید از موادی خاص استفاده کنید تا به پوشش محافظ آن آسیبی نرسد و ورم نکند در عوض پارکت را می توان سنباده زد اما لمینت چنین قابلیتی ندارد.

  • طول هر تایل: 1290 میلیمتر طول
  • مقاومت در برابر اجسام نوک تیز
  • لغزنده بودن سطح در صورت خیس بودن زمین
  • مقاوم در برابر آفتاب؛

این نوع پارکت که نسبت به انواع دیگر پارکت، مدت نصب طولانی تر و مراقبت پردردسرتری دارد، دارای ضخامت تقریباً یکسانی با پارکت لمینت است.با این که این نوع پارکت قابلیت استفاده طولانی دارد، در برابر گرما و رطوبت مقاوم نیست. مقاوم در برابر ضربه: پارکت های لمینتی بسیار با دوام است و در برابر ضربه مقاوم تر از نوع پارکت چوبی هستند. نگهداری و مراقبت آسان: نگهداری از پارکت های لمینت نسبت به پارکت های چوبی بسیار آسان است. تنوع و رنگ: پارکت های لمینتی تنوع طرح و رنگ کمتری نسبت به پارکت های چوبی دارند. درحالیکه برای منزل مسکونی که تردد کمتری دارد میتوان پارکت لمینت ارزانتری خریداری کرد. اگر شما لمینتها را به تازگی نصب کردهاید و بعد از نصب صداهای جیر جیر را میشنوید باید دانید که در زیر سطح کار مشکلی وجود دارد که مشکل ناهمواری در کف میباشد. همان طور که پیش از این گفته شد یکی دیگر از موارد تفاوت پارکت و لمینت این است که پارکت کفپوشی لوکس به شمار می آید و قیمتش اختلاف بسیار زیادی با لمینت دارد ولی لمینت نسبت به پارکت و حتی دیگر کف پوش ها مانند سنگ و سرامیک قیمت پایین تری دارد.

پارکت لمینت آرتا

بنابراین منظرهای بسیار روستیک و در عین حال لوکس تولید میکند.پارکت به علت اینکه چوب طبیعی است نه تنها عایق گرما و سرماست، بلکه حرارت یا خنکی را در خود نگه میدارد. 1. برعکس پارکت چوبی، پارکت لمینت ها به کف ساختمان چسبانده نمی شوند، بلکه توسط شیارهایی به نام کلیک که در کنارههای کفپوش تعبیه شدهاند، به صورت نر و ماده به یکدیگر قفل میشوند. در ایران همه کسانی که در این صنف مشغول به کار اند همه این نوع کف پوشها را با نام پارکت می شناسند، در صورتی که پارکت کاملا از جنس چوب طبیهی می باشد ولی لمینت از چندلایه چوب و کاغذ فشرده ساخته می شود و مستقیما از جنس چوب طبیعی نمی باشد کف پوش های PVC هم آنگونه که از اسمش پیداست ، از جنس پلاستیک می باشد. هرچند که پارکت هم در شرایط خاص می تواند انتخابی مناسب برای کف پوش خانه یا محل کار باشد. پارکت آرتا در بخش قابل توجهی از موارد استفاده شخصی مانند خانه و محل کار ترجیح داده می شود. پارکت میتواند صدای ایجاد شده از طبقات پایین را کاهش داده و مانند یک عایق عمل کند. آنهایی که خام هستند در اتاق نصب شده و سپس جلا داده شده و صیقل میخورند.

مورد نیاز، متراژ فضا و موارد دیگر بستگی دارد.

سپس با مشاهده قیمت ها و تحقیق در مورد سایت ها بهترین سایت را برای خرید آنلاین خود انتخاب کنید. در ابتدا چوب درختان را به الوار و سپس آن ها را به ابعاد های کوچک تری برش می دهند تا در زمان نصب با چسب مخصوص به آسانی به کف خانه یا ساختمان چسبیده شوند. همچنین هزینه پارکت کف به عوامل متنوعی از جمله مقدار پارکت مورد نیاز، متراژ فضا و موارد دیگر بستگی دارد. در انتخاب مناسبترین کفپوش ، کارایی ، زیبایی، دوام ، قیمت ، اندازه اتاق ، تعداد دفعات استفاده از آب در منطقه مورد نظر ، بودجه و معیارهای زیباشناسی عوامل اصلی هستند . قیمت لمینت بدون توجه به سطح زیرین آن به عوامل مختلفی از جمله ابعاد محیط، کیفیت مواد اولیه آن، برند و … پارکت ها اندازه مختلفی دارند که بنا به درخواست و انتخاب مشتری نصب می شوند. اگر مبلمان فضا تیره رنگ هستند و کفپوش ها را نیز هم رنگ در نظر بگیرید، محیط تاریک و دلگیری ایجاد می شود. کاردک وسیلهای است که با استفاده از آن باید بندکشیهای دور تا دور سرامیک لق شده را خارج کرد تا بتوان سرامیک را از محل مورد نظر جدا کرد. از طرفی عایق گرما و سرما و صدا نیز است.

  • ارسال بارهای شهرستان ساعت ۱۲ شنبه تا پنج شنبه می باشد
  • ظاهر مصنوعی
  • مقاومت بالا در برابر آب و رطوبت
  • ورق نایلونی با ضخامت0.2 میلیمتر
  • دارای طرح و رنگ متنوع
  • نمایندگی پارکت آرتا در اردبیل
  • قیمت مناسبی داشته باشند
  • شفاف و پرزرق و برق؛

شرکت آذران دکور تمامی واسطه ها را کنار گذاشته است و خود اقدام به فروش مستقیم از کارخانه به مشتری های محترم می نماید بنابراین قیمت خرید بی واسطه را از کارشناسان و معمارهای شرکت بخواهید. گروه صنعتی آرتا با در اختیار داشتن تکنیسین های با تجربه و امکانات پیشرفته سعی در تولید بهترین و مرغوب ترین پارکت لمینت های ایرانی را داشته و یکی از خدمات ارزنده این شرکت، اعطای برگ ضمانت 10 ساله برای کاربری ساختمان های مسکونی و ضمانت 5 ساله برای کاربری محیط های اداری است. قصد داریم در مورد لمینت ارتا در سال 1402با شما صحبت کنیم، این محصول بی نظیر ایرانی با ضمانت نامه ده ساله ای که از سمت شرکت همراه با نصابهای کارخانه به شما تقدیم می شود برگه ذرینی دیگری از افتخارات خواهد بود. یکی از کفپوش هایی که امروزه در دکوراسیون بسیار محبوب شده است کفپوش های چوبی یا کفپوش های شبه چوبی هستند ، در اين مطلب قصد داريم انواع پارکت را شناسايي كنيم و با ويژگي هر يك آشنا شويم.

ده اخطار شاخص‌ها در مورد مرگ پارکت آرتا شما

آیا قصد خرید پارکت لمینت دارید؟ اگر شما در مناطق رطوبتی زندگی میکنید میتوان گفت متریالی که از جنس چوب میباشد و مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد لمینت میباشد، حتی در این دوره شما میتوانید از لمینتهای ضد آب استفاده کنید که در برابر رطوبت مقاوم میباشند و برای محیطهای مرطوب مناسب میباشند. این افراد چنین نظری دارند که بهترین مارک پارکت لمینت نمونه پارکت های مقاوم می باشد. همینطور اگر آلرژی دارشته باشید بهترین پارکت برای شما انواع پارکت های ضد آلرژی است. از جمله فوای پارکت آرتا این است که می تواند به راحتی نصب شود. شاید تفاوت ظاهری پارکت و لمینت به راحتی قابل تشخیص نباشد ولی مقاومت آن به راحتی قابل تست است. پارکت لمینت یک پوشش مدرن و زیبا برای کف خانه است که موجب جذابیت و زیبایی دکوراسیون داخلی منزل می شود به همین خاطر امروزه این نوع پوشش زیبا به کمک افراد آمده تا زیبایی و گیرایی منزل نسبت به قبل افزایش یابد و یک طراحی جدید و با کیفیت در خانه دیده شود. کفپوشهای چوبی یکی از مصالح پرطرفدار در طراحی دکوراسیون داخلی است که با بازتاب طبیعت در فضا به محیط داخلی هویت میبخشد و یک محیط آرامش بخش برای اعضای خانه فراهم میکند.

لمینت از ظاهر بهتری در فضای منزل برخوردار است و به شکل طبیعی نمایان می گردد. ساختار پارکت های لمینت به این شکل است که لایه ابتدایی، لایه دکوراتیو، لایه اصلی و لایه تحتانی این کفپوش را تشکیل می دهد. پارکت نوعی کفپوش چوبی است که امروزه در بین افراد طرفداران زیادی پیدا کرده است. لمینت که در بازار به پارکت یا پارکت لمینت معروف است به نوعی از کف پوش ها گفته می شود که از چند لایه چوب فشرده ساخته شده و بر خلاف پارکت از چوب درختان تهیه نمی شوند. دقت داشته باشید که امروزه بازار مربوط به هزینه ها ثبات ندارد و از همین جهت نمیتوان قیمت دقیق و درستی را بیان کرد؛ اما در کل نباید در رابطه با هزینه و قیمت خرید این محصول نگران بود، زیرا بررسی و تدابیر لازم انجام شده و بهترین قیمت پارکت آرتا برای این نوع از کفپوش در نظر گرفته شده است. امروزه پارکت هایی به بازار عرضه میشوند که به ضدآب معروف هستند. در ادامه ليست قيمت برندهاي معتبر در عرضه کفپوش لمینیت و پی وی سی را بررسي می كنيم.

  • پارکت محکم تر از لمینت است
  • زیبایی کمتر نسبت به پارکت چوبی؛
  • نصب دیوارپوش PVC
  • نگهداری پارکت با استفاده از جلای چوب

پارکت های چوبی در بازار با انواع مختلف مانند چوب افرا، گردو، زبان گنجشک، راش و بلوط عرضه می شود که بنا به سلیقه خود می توانید آنها را خریداری کنید. یکی از محبوب ترین کفپوش ها، پارکت ها هستند که با داشتن ظاهر گرم و چوبی هر فضایی را زیباتر می کنند. ضخامت پارکت ها معمولا ۴۰ تا ۱۰ سانتی متر هستند. این در حالی است که از پارکت های چوبی در صورت استفاده درست و نگهداری نزدیک به ۴۰ تا ۸۰ می توان استفاده کرد، اما طول عمر پارکت های چوبی تنها ۱۰ سال است. پارکت پلاستیکی در واقع همان کفپوش پلاستیکی است که به اشتباه به عنوان پارکت پلاستیکی سرزبان ها افتاده است. همان طور که گفته شد اگر سطح زیر لمینت مشکلاتی وجود داشته باشد اول از همه این مشکلات بر طرف میشود و بعد از آن نصاب شروع به نصب لمینتها میکند. اگر اختلاف سطح زیاد نباشد و مشکل جدی در کف وجود نداشته باشد شما نیاز به کندن و یا اصلاح کف را نیازی ندارید زیا شما میتوانید برای هر سطحی لمینت را مناسب همان سطح نصب کنید.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما