نوآوری برای آینده کاری ترکیبی

[ad_1]

شک و تردید در مورد اینکه کارگران چقدر در صورت کار در خانه می توانند مولد باشند نیز کاهش یافته است. مطالعه‌ای که در آوریل 2021 توسط موسسه بکر فریدمن در دانشگاه شیکاگو انجام شد، برنامه‌های شرکت‌ها را برای کار از راه دور در مخفی تجزیه و تحلیل کرد و نشان داد که بهره‌وری در اقتصاد ایالات متحده 5 درصد افزایش خواهد یافت. مطالعه دسامبر 2020 توسط PwC نشان داد که 34 درصد از کارمندان گفتند که بهره وری بیشتری نسبت به قبل از همه گیری دارند، در حالی که بیش از نیمی از مدیران گفتند که میانگین بهره وری کارکنان بهبود یافته است.

امروزه، اختلال به همان اندازه گسترده در کار ترکیبی ادامه دارد: در حالی که برخی از سازمان ها اصرار دارند که کارمندان به طور تمام وقت به دفتر بازگردند، بسیاری در حال آماده شدن برای شرایط عادی جدید هستند، جایی که کارمندان چندین روز را در دفتر می گذرانند و چندین روز را از راه دور کار می کنند. به لطف ترکیبی از جلسات و همکاری مجازی و حضوری. یک مطالعه CNBC از مدیران منابع انسانی، مالی و فناوری نشان داد که در نیمه دوم سال 2021، تقریباً نیمی از شرکت‌ها از مدل کاری ترکیبی استفاده خواهند کرد.

دنیز کاگلار، مدیر استراتژی PwC برای ایالات متحده می گوید: «من کار ترکیبی را یکی از آن چیزهایی می دانم که شرکت ها باید آن را به خوبی انجام دهند. ما باید روشی را که با هم کار می کنیم را دوباره ابداع کنیم و اگر نتوانیم یک مدل هیبریدی را به درستی توسعه دهیم، شرکت آنقدر کارآمد نخواهد بود. و در برخی صنایع، حتی یک تا ۲ درصد تغییر در عملکرد می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند.

همه اینها در یک محیط تجاری اتفاق می افتد که در آن کارکنان بیشتر و بیشتری خواستار انعطاف پذیری مداوم پس از یک بیماری همه گیر هستند. به عنوان مثال، طبق Accenture Future of Work Study 2021، 83 درصد از کارمندان یک مدل کاری ترکیبی را ترجیح می دهند. و شرکت‌ها گوش می‌دهند: آنها می‌دانند که انتخاب‌هایی که سازمان‌ها در حال حاضر انجام می‌دهند بسیار مهم خواهد بود، به خصوص که آنها برای جذب و حفظ استعدادها در یک بازار رقابتی رقابت می‌کنند.

جف وانگ، مدیر جهانی نوآوری EY، گفت: «در حالی که شرکت‌ها برای استقبال از بازگشت افراد به دفتر آماده می‌شوند، باید نیازها و انگیزه‌های مرتبط با کار کارکنان خود و نحوه تغییر و تکامل آنها را بشناسند. شرکت‌ها می‌خواهند بهترین افراد را جذب و حفظ کنند، اما تقریباً همه می‌گویند چیزی غیر از آنچه قبل از همه‌گیری وجود داشت می‌خواهند.»

سازمان‌ها در سرتاسر جهان با چالشی روبرو هستند که برای ایجاد فرآیندهای مناسب، فناوری‌های نوآورانه و پشتیبانی رهبری تلاش می‌کنند تا به آنها کمک کند تا این لحظه قدرتمند را برآورده کنند.

دانلود گزارش کامل.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما