نوکیا نسخه جدیدی از تلفن آجری کلاسیک 6310 خود – Zomit را معرفی می کند

[ad_1]

امروز خبری در فضای مجازی ظاهر شد که بوی نوستالژی می داد. طبق گزارشات ، دو دهه پس از فروش مدل اصلی ، نوکیا نسخه به روز شده تلفن کلاسیک آجری 6310 خود را روانه بازار می کند.

به گزارش nypost ، 6310 در مارس 2001 راه اندازی شد و به سرعت به یکی از محبوب ترین دستگاه های تولید شده توسط شرکت مخابراتی فنلاند تبدیل شد. صاحبان این تلفن آن را به دلیل ساختار محکم و باتری طولانی مدت آن ستایش می کنند. همچنین دو ویژگی در نسل بعدی این گوشی ذکر شده است.

نوکیا 6310

در حالی که بسیاری از تلفن های همراه مدرن هنگام افتادن خراب می شوند ، نوکیا می گوید 6310 جدید به اندازه کافی محکم است تا در برابر ضربه های سنگین مقاومت کند! در حال حاضر یکی از مشکلات تلفن های هوشمند این است که باتری های آنها به سرعت در حال خالی شدن هستند ، سازنده نسل بعدی گوشی های Brick Nokia می گوید که برای کار با این دستگاه لازم نیست همیشه به سوکت شارژ نزدیک باشید زیرا باتری آن دارای یک عمر بسیار طولانی نوکیا می گوید بین شارژ این گوشی می توان سه هفته دوام آورد.

با این حال ، با وجود عمر طولانی باتری و طراحی مقاوم دستگاه ، برخی از مشخصات مدل جدید تغییر کرده است.

نوکیا 6310

مقالات مرتبط:

6310 اصلی دارای صفحه نمایش 1.8 اینچی بود که اکنون به 2.8 اینچ افزایش یافته است و دوربین و حافظه بیشتری را اضافه می کند. علاوه بر این ، این گوشی در چندین رنگ مختلف در دسترس خواهد بود.

طرفداران نوکیا از بازگشت او در توییتر هیجان زده بودند.

یک نفر اظهار داشت:

نوکیا تلاش های زیادی برای برگرداندن زمان انجام داده است … یک بازگشت کلاسیک!

دیگری نوشت:

بله ، 6310 احتمالاً آخرین گوشی بود که واقعاً “به عنوان تلفن” کار می کرد و به احتمال زیاد به این بهانه فروش خوبی خواهد داشت. مردم به اندازه کافی به روزرسانی های آیفون را دریافت کرده اند تا پس از 18 ماه تلفن آنها از کار بیفتد.

نوکیا 6310

در واقع ، تلفن می تواند مخاطبان خود را در بین افرادی پیدا کند که می خواهند زمان استفاده از تلفن خود را کاهش دهند. با این حال ، 6310 هنوز هم یک بازی محبوب Snake با تکنولوژی پایین است که ساعت ها کاربران اصلی را به خود اختصاص داد. نوکیا اکنون اعلام کرده است که 6310 جدید در ابتدا با قیمت 59.99 (82 دلار) در اختیار مشتریان بریتانیایی قرار می گیرد. در حال حاضر مشخص نیست که او پس از ترک پست چه خواهد کرد.

نظر شما در مورد بازگشت 6310 چیست؟ آیا خاطره ای از آن دارید؟

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما