وزن کشی ستاره های نوظهور تلویزیون

[ad_1]

خراسان: 97 و در سالهای 98، سریالهایی مانند «بانوی عمارت»، «لحظه گرگ و میش» و «وارش» چهره تازه ای را معرفی کردند یا باعث شدند بازیگرانی که پیشتر در عرصه بازی فعالیت کرده بودند، به شهرت برسند. مریم مومن، میلاد میرزایی، الهام طهموری، حسام محمودی و نیما نادری پنج بازیگری هستند که با اینها نزنخنخنننن. این بازیگران به سریال جدید روی آنتن رفته و بار دیگر در قاب تلویزیون را پس از چهران،دبن کدبن حضور دارند.

وزن کشی ستاره های نوظهور تلویزیون

الهام طهموری

الهام طهموری یک سال قبل با بازی در سریال «وارش» به کارگردانی احمد کاوری، نزد مخاطبان بش شهرت مخاطبان به شهرت. او پیش از این سریال هم در مجموعه هایی مانند «نفس گرم»، «پرستاران» و «پدر» بازی کرده بود، اما در این سریال ها حضور کوتاهی داشت و با «وارش» زن رنج می کشید که پس از مرگ همسرش باید تنها بار زندگی را تجربه کند. به دوش می‌کشید، شناخته شد. طهموری به تازگی با کاراکتر «لعیا» در «شرم» دیده شد. این شخصیت هم مانند «وارش» جزو نقش‌های اصلی سریال بود و طاهموری در هر دو سریال بازی خوبی داشت. البته کاراکتر «وارش» به لحاظ استفاده از لهجه شمالی نقش چالش برانگیزتری بود.

حسام محمودی و نیما نادری

حسام محمودی بیشتر بازی در سریال‌های دارد را دارد، اما این بازیگر با سریال «لحظه گرگ و میشریاد ریری». محمودی در سریال همایون اسعدیان، نقش یک جانباز را بازی کرده بود. او اکنون در سریال «باخانمان» با نقش کاملا متفاوتی به نام «مسعود» که استاد دانشگاه است و قصد دانش‌آموز دورادادواد. این شخصیت رگه‌هایی از کمدی دارد و این هم یکی دیگر از تفاوت‌های مهم «لحظه گرگ و میش» و «باخانمان» است.

اشتراک گذاری محمودی در این مجموعه هم مانند «لحظه گرگ و میش» به خوبی از پس نقش خود برآمده است. البته این بازیگر رمضان سال گذشته سریال «دل‌دار» را روی آنتن داشت اما در «باخانمان» حضور پررنگ‌رگ‌ها داشت. نیما نادری نیز در سریال «در مسیر زاینده‌رود» و «تعبیر وارونه یک رویا» رارور ر وارونه یک رویا »رها داشته اساو ی امباد نیز بازی کرده است. نادری حدودا دو سال از این سریال به تازگی با مجموعه «شرم» در تلویزیون دیده شد. او در هر دو سریال جزو نقش‌های اصلی بود و می‌توانم در هر دو مجموعه به یک اندازه دیده شود.

میلاد میرزایی و مریم مومن

میلاد میرزایی و مریم مومن دو بازیگر سریال «بانوی عمارت» ساخته عزیزا … حمیدنژاد هستند که پس از به شهرت رسیدن با این مجموعه، با سریال «سرزده» و «شرم» بار دیگر در تلویزیون دیده شدند. مریم مومن در اولین تجربه بازیگری خود، با شخصیت «فخرالزمان» در «بانوی عمارت» حسابی گل کرد.

او که نقش اصلی سریال را برعهده داشت، با بازی خوب خود به نظر مخاطبان را الی سریال رنرسواد، اما این موفقیافقی بود. هر چند که او در این مجموعه هم جزو یکی از شخصیت های اصلی بود، اما در «بانوی عمارت» حضور پررنگتری داشت و کیفیت این سریال هم اصلا با مجموعه ضعیف «سرزده» قابل مقایسه نیست.

میلاد میرزایی پیش از «بانوی عمارت» تجربه حضور کوتاه در چند سریال را داشته است، امار مخاطبان است، امار مخاطبان است، امار مخاطبان است، امار مخاطبان است این کاراکتر جزو نقش‌های اصلی سریال نبود، اما در هر صورت میرزایی به واسطه آن شناخته شد. این بازیگر در «شرم» نسبت به «بانوی عمارت» حضور پررنگ‌تری را تجربه کرده و یکی از نقش‌های اصلی را برعهده اصلی را برعهده دارد. سریال «بانوی عمارت» بیشتر از «شرم» مورد توجه و استقبال است.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما