پشتیبانی سولشر بلاک است! (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، منچستریونایتد پیش از استراحت داخلی خود دو شکست تلخ را متحمل شد. شیاطین سرخ برای اولین بار جام حذفی را به وستهام واگذار کردند تا حذف تلخ و زودهنگامی از مسابقات داشته باشند. چند روز بعد یونایتد مقابل استون ویلا در لیگ برتر انگلیس شکست خورد تا روزهای سیاه تیم ادامه یابد.

با این حال ، منچستریونایتد امیدوار بود که پس از استراحت بین المللی به فرم خود بازگردد و به دوره قهرمانی بازگردد ، اما امروز با سد سختی روبرو شد که به لسترسیتی معروف است. در واقع شاگردان برندن راجرز توانستند یونایتد را به لطف عملکرد فوق العاده خود 4-2 شکست دهند که انتقادات اوله گونار سولشر را تقویت کرد.

منچستریونایتد در بازی امروز شروع بهتری داشت و توسط میسون گرینوود به گل رسید. با این حال ، به زودی یوری تیلمانس موفق شد یک گل تساوی برای لستر به ثمر برساند. یک بازی مساوی در نیمه دوم دنبال شد تا اینکه لستر موفق شد در دقیقه 78 توسط سوینژک گل پیروزی را به ثمر برساند.

اما فقط چهار دقیقه بعد منچستریونایتد موفق شد با مارکوس رشفورد گل تساوی را به ثمر برساند. هنوز تمام نشده بود و فقط یک دقیقه بعد لستر باز هم پیش افتاد. جایی که جیمی وارد دروازه شیاطین سرخ را باز کرد و در آخرین لحظات بازی ، پاتسون داکا یک ضربه ایستگاهی برای یونایتد به ثمر رساند و لستر با نتیجه 4-2 بدون گل به پیروزی رسید.

این شکست باعث شد سرانجام لسترسیتی در سه بازی متوالی مقابل منچستریونایتد به پیروزی برسد. همچنین شکست امروز شیاطین سرخ به رکورد 29 بازی بدون شکست توسط اوله گونار سولشر در بازیهای خارج از خانه پایان داد.

با این حال ، پیش بینی می شد که شکست در دیدار امروز باعث افزایش انتقادات سرمربی نروژی یونایتد شود. طرفداران تیم امیدوار بودند با اضافه شدن ستاره های بزرگی مانند کریستیانو رونالدو ، رافائل واران و گیدئون سانچو ، تیم به عنوان یک مدعی ظاهر شود ، اما حداقل تا اینجای فصل ، هرگز چنین چیزی ظاهر نشده است.

در ادامه واکنش برخی هواداران به شکست امروز منچستریونایتد را مشاهده می کنید.

هر کسی که از اوله گونار سولشر دفاع می کند ، من او را سریع بلاک می کنم.

اگر اوله گونار سولشر امروز اخراج نشود ، باید فراموش کنیم که این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

اوله گونار سولشر یک مربی درجه یک است که هواداران یونایتد باید فارغ از عملکرد اخیرشان از آن حمایت کنند. (تمسخر یکی از هواداران تیم های رقیب)

هر مربی دیگری بهتر از اوله گونار سولشر عمل می کند. منچستریونایتد مانند یک تیم پیش فصل است.

اوله گونار سولشر ، تو باعث شدی از فوتبال متنفر شوم.

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما