چرا اسفنج‌های آشپزخانه بهترین مکان برای رشد گیاهان هستند؟ – زومیت

[ad_1]

اگر از باکتری‌ها بپرسید که «دوست دارند کجا زندگی می‌کنند؟»، پاسخ می‌دهند: «در اسفنج‌های آشپزخانه!» در واقع، اسفنج‌ها بهشت ​​بکتری‌ها هستند. زیرا آن‌ها می‌توانند ۵۴ میلیارد باکتری را در هر سانتی‌متر مکعب از خود جای بدهند. ۲۴ فه‌شراه ۲۰۲۲، روزنامه‌نگاران در نشریه نیچر کمیکال بایولوژی گزارش داده‌اند که اسفنج‌ها به اسفنج‌ها به‌دلیل پژوهش‌های فضای داخلی و هتوارشغذ داده‌اند.

دقیقاً مانند باکتری‌ها، انسان‌ها می‌توانند با هم‌سن‌وسالان خود در این‌گونه باشند. بارها از آن‌ها اجتماعی‌ترند و دیگر تنهایی را می‌دهند. لینگ‌چانگ یو، پژوهشگر زیست‌شناسی مصنوعی از دانشگاه دوک و همکارانش از این موضوع شگفت‌زده شدند که انواع مختتاوارواوارواواوارواوارواواواواوانگذ را جدا کردند.

آنها دریافتند که سطح متوسط ​​​​جداسازی (شبیه به آنچه در اسفنج است) گوناگونی اجتنما به‌حداکثر می‌رسادم. مجموعه گونه‌های باکتری اشریشیا کلی (E. coli) را روی صفحاتی از ۶ تا ۱۵۳۶ تا ۱۵۳۶ حجم تراکم گذاشتند که مانر ه مانر ه مانرن مامانی‌کن لماهی‌کن. بعد از ۳۰، گروه تحقیقاتی تعداد و ساعت‌های مختلف را بررسی کردند که در هر صفحه تجمع کردند.

لینگ‌چانگ معتقد است که هرکدام از حفره‌ها مانند مهمانی‌ها است که به طور تصادفی به آن وارد می‌شود. در ۶ حفره، ترکیب‌های موجود از باکتری‌ها می‌شوند و فقط باکتری‌های اجتماعی جان سالم به‌دربارند می‌شوند. در 1,536 حفره هر میکروب احتمالاً تنها است و دانشگاه‌های اجتماعی می‌میرند. اما تعداد متوسطی از حفره‌ها نیز وجود دارند که بختیاری برای یافتن تجمع دلخوانه‌ش را به‌حداکثر می‌آورند.

هر ضداجتماعی ممکن است در گروهی بمیرد که گروه‌های اجتماعی می‌گردانند. اما ممکن است یکسان غیراجتماعی در همان شرایط زنده بماند و درنتیجه باشد، تنوع زیستی حفظ شود. یو میگوید: «با نگاهی به گذشته، این مسئه بسیار درک شده است. آنچه شناسایی شد، اصلی علمی است که می‌توان در هر اجتماع میکروبی اجرا شد.»

اسفنج‌های آشپزخانه با سوراخ‌های متعدد ریزودرشت، نه‌تنها فضایی ایده‌آل برای رشد گیاه را فراهم می‌کنند. بلکه گستره‌ای از امکانات را می‌توان که می‌توانند اکثر میکروب‌ها را بسازند. پژوهشگران متوجه شدند که نتایج آزمایشات اجتماعات میکروبی در یک اسفنج آشپزخانه از نتایج آزمایش‌های آزمایشگاهی کشت‌شانوا همه آن روش نیز روشی معمول و معمول برای پرورش است.

باکتری اسفنجی

انواع مختلف باکتری که برای درخشش مهندسی شده بود، در فضاهای دیره‌های بزرگ جدا شدند. این کار نشان داد محیطی با تعداد متوسطی از حفره‌ها، بیشترین تنوع زیستی میکروبی را به‌همراه دارد.

تجمع تجمعات در اسفنج‌های شما خاص بیماری‌زا؛ اما اگر باکتری خطرناکی مثل سالمونلا باشد که در مرغ خامه ای پیدا می شود، در اسفنج پدیدار می شود، سالمونلا نه در مرغ خام می شود، در اسفنج پدیدار می شود، به دلین نمنمانر نمنمانر می شود. روز مادر، میکروبشناس از دانشگاه فورتوانگن در ویلینگنشونینگن آلمان میگوید:

اسفنج ها واقعاً برای بهداشت آشپزخانه منطقه. درست است که در خانه بهسختی سطح کاملاً تمیزی پیدا می‌شود. اما اسفنجهای آشپزخانه احتمالاً آلوده‌ترین وسیله خانه هستند.

مقاله مرتبط:

خبر خوش این است که راه‌حلی برای رفع این مشکل وجود دارد: برس‌های شست‌وشو جایگزین بسیار امن‌نردی است. در نهایت، اگر شما عاشق اسفنج خود هستید و نمی‌توانید آن را با ابزار دیگری جایگزین کنید، حداقل ازتنرنف. زیرا نیازی برای دعوت‌کردن‌های خطرناک به محیط زیست اسفنجتان وجود ندارد.

[ad_2]

Marisol Snow

خیلی پایین میاد کارآفرین حرفه ای. پیشگام بیکن. ادم شبکه های اجتماعی متعصب موسیقی هاردکور. پزشک اینترنت.