چرا عرضه سالانه بازی های Call of Duty به پایان رسیده است؟

[ad_1]

با توجه به اینکه فروش Call of Duty: Vanguard در برخی زمینه ها کمتر از حد انتظار بود، به نظر می رسد زمان آن رسیده است که Activision هر سال انتشار بازی جدید Call of Duty را متوقف کند.

از زمان عرضه Call of Duty 2 در سال 2005، هر ساله یک بازی جدید از سری محبوب Activision برای طرفداران این سری منتشر می شود. نسخه سوم این سری با نام Call of Duty 3 در سال 2006 و دقیقاً یک سال پس از Call of Duty 2 منتشر شد و سپس Call of Duty 4 در سال 2007 منتشر شد و هر سال بازی های جدیدی منتشر شد.

بدیهی است که عرضه سالانه بازی‌های Call of Duty برای اکتیویژن بسیار موفقیت‌آمیز بود، زیرا اکثر بازی‌های اصلی این سری نقدهای مثبت و فروش کاملاً قابل قبولی دریافت کردند.

بازی جدید Call of Duty

با این حال، شاید زمان آن رسیده است که اکتیویژن تصمیم خود را برای انتشار یک بازی جدید در هر سال تغییر دهد. در واقع دنیای بازی های ویدیویی در شرایطی قرار دارد که بازیکنان بیش از هر زمان دیگری علاقه مند به تجربه بازی های فعلی و ارائه محتوای بیشتر و شاید کمتر جذب تجربیات کاملا جدید هستند.

ذکر دلایل متعدد در این مقاله از ا به آنها اشاره می کنیم، می توان گفت بهتر است هر سال نسخه جدیدی از سری Call of Duty منتشر نشود.

فروش بازی های Call of Duty کاهش یافته است


بازی جدید Call of Duty

Call of Duty: Modern Warfare یکی از پرفروش ترین بازی های تمام دوران است و فروش Black Ops Cold War بسیار چشمگیر بوده است. با این حال، گزارش های اولیه حاکی از آن است که فروش Call of Duty: Vanguard بسیار پایین بوده و بالاترین فروش در بریتانیا از سال 2007 بوده است.

این نکته مهم می تواند نشانه بزرگی باشد که طرفداران Call of Duty بالاخره از این سری خسته شده اند، اما می توانید تصور کنید که با عرضه احتمالی Modern Warfare 2 در سال 2022، اوضاع کمی بهتر خواهد شد.

از سوی دیگر، اگر فروش بسیار پایین Vanguard را در نظر بگیریم، به احتمال زیاد فروش بازی هایی که قرار است در سال های 2023 و 2024 منتشر شوند، بسیار کمتر از حد انتظار باشد.

بازی Old Call of Duty با تقاضای بالا بازسازی شد


بازی جدید Call of Duty

با توجه به پول زیادی که فرنچایز Call of Duty به دست می آورد، حتی با کاهش فروش سالانه آن، منطقی نیست که Activision برنامه انتشار سالانه خود را به طور کامل متوقف کند. اما شاید زمان آن رسیده باشد که انتشار نسخه‌های جدید بازی را در هر سال متوقف کنیم و عناوین قبلی را بازسازی کنیم.

شرکت های بازی سازی در حال حاضر علاقه زیادی به ریمستر بازی های خود دارند و البته تقاضای زیادی برای بازی های ریمستر شده Call of Duty وجود دارد. در حالی که می دانیم طرفداران بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 بار دیگر دنیای بازی را به شیوه ای متفاوت تجربه خواهند کرد، بازنگری نسخه های کلاسیک سری Call of Duty در کنسول های مدرن، یک تجربه جدید و سرگرم کننده خواهد بود.

البته اکتیویژن تا کنون بازی های Call of Duty را ریمستر کرده است. نسخه بازسازی شده Call of Duty 4 در سال 2016 و نسخه Remastered Call of Duty: Modern Warfare 2 که شامل یک کمپین داستانی بود، در سال 2020 منتشر شد. اما این ریمسترها با محدودیت هایی در دسترس طرفداران قرار گرفتند.

بازی جدید Call of Duty

به عنوان مثال، ریمستر Call of Duty 4 در ابتدا به کسانی ارائه شد که بازی Call of Duty: Infinite Warfare را خریداری کرده بودند اما تعداد بازیکنان محدودی داشتند. Modern Warfare 2، همانطور که گفتیم، فقط یک کمپین داستانی داشت و چند نفره آن بازسازی نشد.

با این حال، اکتیویژن چند بازی کلاسیک در این سری دارد که می‌توان آن‌ها را بازسازی کرد تا هر سال بازی جدید Call of Duty را متوقف کند. به عنوان مثال، می‌تواند بازی‌های Call of Duty 2 و Call of Duty 3 را که در طول جنگ جهانی دوم رخ داده‌اند، ریمستر کند، یا می‌تواند بخش چندنفره Modern Warfare 2 را بازسازی کند. از دیگر انتخاب‌های طرفداران محبوب برای ریمستر می‌توان به Call of Duty: Black اشاره کرد. Ops یا دنباله Black Ops 2.

در مجموع، اکتیویژن می تواند راه های مختلفی را برای ریمستر بازی های Call of Duty امتحان کند و می توانید تصور کنید که بازی های نوستالژیک این سری باکیفیت فروش بسیار خوب و بالایی خواهند داشت.

Call of Duty: Warzone درآمد ثابتی را تضمین می کند


بازی جدید Call of Duty

در نهایت می توان اضافه کرد که وجود بازی محبوبی مانند Call of Duty: Warzone یا Warzone به معنای تقاضای کمتر برای تولید یک بازی جدید توسط Activision است. تنها در یک چهارم (سه ماه)، Activision توانست بیش از 1 میلیارد دلار پرداخت درون برنامه ای ایجاد کند که بخش قابل توجهی از این درآمد مستقیماً از Varzon حاصل می شود.

علیرغم معرفی نقشه جدید Call of Duty: Warzone به نام Caldera، انتظار داشته باشید که بازی جدید با مضمون بتل رویال بازیکنان جدیدی را جذب کند و حتی بازیکنان قدیمی‌تر هم بخواهند دوباره امتحان کنند.

تا زمانی که Warzone یکی از محبوب‌ترین بازی‌های جهان باقی بماند، به کسب درآمد از Activision ادامه خواهد داد، بنابراین ممکن است تمرکز روی آن به جای یک بازی کاملاً جدید منطقی‌تر باشد.


Minecraft # 53 – ما ویرجینیا را بازیابی کردیم!!

ویدیوی ویجیاتو یوتیوب را تماشا کنید

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما