چگونه می توان نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر اندازه داد؟ – میت

[ad_1]

از اکتبر 2021 ، دیگر نمی توانید با استفاده از تنظیمات ویندوز 11 اندازه نوار وظیفه را تغییر دهید. خوشبختانه ما یک هک رجیستری را کشف کردیم که می تواند نوار وظیفه را بزرگتر یا کوچکتر کند. در این مقاله گام به گام به شما آموزش دادیم که برای این کار باید چه کار کنید.

گزارش Howtogeek برای تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 می توانید به صورت دستی رجیستری ویندوز یا فایل زیپ سایت Howtogeek را ویرایش کنید فقط با یک کلیک از همه تنظیمات لازم در سیستم خود استفاده کرده و اعمال کنید. با استفاده از این فایل ، می توانید سه اندازه مختلف نوار وظیفه را با کلیک و راه اندازی مجدد کامپیوتر امتحان کنید.

هشدار: ویرایشگر رجیستری یک ابزار قدرتمند است که در صورت سوء استفاده می تواند سیستم شما را بی ثبات یا حتی غیرفعال کند. با این حال ، این یک هک ساده است و اگر دستورالعمل ها را به طور کامل دنبال کنید ، نباید مشکلی ایجاد کند. اگر قبلاً از ویرایشگر رجیستری استفاده نکرده اید ، نحوه استفاده از آن را قبل از شروع مطالعه کنید. همچنین توصیه می کنیم قبل از هرگونه تغییری از رجیستری و رایانه خود پشتیبان گیری کنید.

خودتان اندازه نوار وظیفه را تغییر دهید

برای تغییر اندازه نوار وظیفه ، ابتدا ویرایشگر رجیستری را باز کنید. روی دکمه شروع کلیک کنید ، regedit وارد کنید و وقتی نماد نتایج ظاهر شد ، Registry Editor را انتخاب کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

پس از باز شدن ویرایشگر رجیستری ، از نوار کناری برای حرکت به مسیر زیر استفاده کنید یا آن را در نوار آدرس در بالای پنجره چسباند:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced

پس از ورود به داخل پنجره ، روی Advanced در نوار کناری راست کلیک کرده و New> DWORD (32-bit) Value را انتخاب کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

ورودی جدید رجیستری به لیست سمت راست پنجره ویرایشگر رجیستری اضافه می شود. نام TaskbarSi را وارد کرده یا جایگذاری کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

روی نوار وظیفه دوبار کلیک کنید ؛ زیرا این باعث ایجاد پنجره ویرایش می شود خرج می کند. تا اندازه ای داده های ارزش ، یکی از ارقام 0 ، 1 یا 2 را وارد کنید. این عدد مربوط به اندازه نوار وظیفه است: “0” کوچکترین و “1” میانگین است. (پیش فرض) و “2” بزرگترین است. در پایان کار روی OK ضربه بزنید اینجا کلیک کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

سپس Registry Editor را ببندید و رایانه خود را مجدداً راه اندازی کنید. پس از ورود به سیستم ، متوجه خواهید شد که نوار وظیفه ویندوز 11 تغییر کرده است.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

اگر بعد از این از نتیجه راضی نیستید و نظر خود را تغییر دادید ، به این مسیر برگردید و آن را ویرایش کنید:

HKEY_CURRENT_USER Software Microsoft Windows CurrentVersion Explorer Advanced TaskbarSi

کافی است یکی از اعداد را مانند قبل وارد کرده و سپس سیستم را راه اندازی مجدد کنید. برای بازگشت به اندازه پیش فرض ، مقدار “1” را برای مقدار TaskbarSi وارد کنید. البته می توانید از فایل های رجیستری ارائه شده در زیر نیز استفاده کنید.

رجیستری را هک کرده و با یک کلیک اندازه نوار وظیفه را تغییر دهید

اگر نمی خواهید رجیستری را به صورت دستی ویرایش کنید ، می توانید فایل های رجیستری howtogeek را هک کنید شارژ. در پوشه zip ، سه فایل را می بینید که با راه اندازی مجدد ، اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 را تغییر می دهند.

فایلهای هک را با اندازه نوار وظیفه ویندوز 11 بارگیری کنید

مقالات مرتبط:

پس از بارگیری فایل ، آن را در محل مورد نظر باز کنید. در مرحله بعد ، شما با سه فایل سروکار دارید:

  • win11_taskbar_small.reg: این گزینه نوار وظیفه را کوچکتر از حالت پیش فرض می کند.
  • win11_taskbar_medium.reg: این گزینه نوار وظیفه را به اندازه متوسط ​​پیش فرض تبدیل می کند.
  • win11_taskbar_large.reg: این گزینه نوار وظیفه را بزرگتر از حالت پیش فرض می کند.

به طور معمول ، به فایلهای رجیستری در اینترنت نباید اعتماد کرد. اما این فایل ها از وب سایت howtogeek هستند تهیه و تولید می شود. در صورت تمایل می توانید از محتوای آنها با استفاده کنید دفترچه یادداشت را تأیید کنید. روی فایل REG راست کلیک کرده و گزینه های بیشتری را نشان دهید را انتخاب کرده و سپس ضربه بزنید ویرایش کنید اینجا کلیک کنید. پس از آماده سازی اولیه ، روی فایل مورد نظر خود (با توجه به اندازه نوار وظیفه) دوبار کلیک کنید. بنابراین ، یک هشدار خواهید دید که افزودن اطلاعات به رجیستری می تواند به طور بالقوه به سیستم شما آسیب برساند. برای ادامه روی Yes کلیک کنید اینجا کلیک کنید.

تغییر اندازه نوار وظیفه ویندوز 11

در مرحله بعد ، پنجره دیگری را مشاهده خواهید کرد که به شما می گوید تغییرات در رجیستری اعمال شده است. روی OK کلیک کنید اینجا کلیک کنید. کامپیوتر خود را مجدداً راه اندازی کنید. پس از انجام این مراحل ، هنگامی که دوباره وارد سیستم می شوید ، نوار وظیفه به اندازه ای است که با اجرایی رجیستری مطابقت داشته باشد. اگر می خواهید نوار وظیفه به حالت عادی برگردد (به طور پیش فرض) ، win11_taskbar_medium.reg راه اندازی مجدد و سپس راه اندازی مجدد کامپیوتر خود را. امیدواریم این آموزش Zomit برای شما مفید واقع شده باشد.

نظر شما در مورد تغییرات مایکروسافت در ویندوز 11 چیست؟

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما