چگونه کالای غیراصل از دیجیکالا را مرجوع کرده و آن را گزارش کنیم؟ – زومیت

[ad_1]

فروشگاه دیجی کالا به فروشندگان این امکان را می دهد تا محصولاتشان را از طریق این پلتفرم به فروش بسانن به فروش برسانند. اما فروشندگان ابتدا باید اصل بودن یا نبودن کالای خود را مشخص کنند. دیجیکالا برای تشخیص دقیق این موضوع ابزارهای نظارتی را به کار می گیرد تا اگر مغایرتی با آنچه فروشندگان اعلام کرده اند مشاهده شود، از فروش کالاهای غیراصل با نشان دادن جلوگیری شود.

بااین‌حال شرایط حاکم، بازار را مستعد تجارت کالاهای غیرعادی فراوانی کرده است و این احتمال وجود دارد که حتماً وجود داشته باشد. احتمالاً باید بعد از دریافت کالای آن به طور دقیق و با استفاده از برخی از روش‌هایی که باید از آنها مقاله نحوه تشخیص اصل یا غیراصل بودن کالای خریداری شده از دیجیکالازد، استفاده شود.

اما اگر بعد از بررسی‌های لازم متوجه شدید کالایی شده است که تقلبی شده است، در اسرع اوارمرن آوارمرن. در ادامه با ما همراه باشید تا گام‌به‌گام با مراحل مرجوع و روش‌هایی باشید که می‌توانید خودتان را با دیجی‌کالا نارنجار نارجین کنید.

نحوه مرجوع کردن کالای غیراصل به دیجی کالا

به‌طور کلی، پس از خرید هر کالایی از دیجی‌کالا، به شما هفت روز مهلت بازگشت کالا را به یشهرود و در اینمنوارخش می‌دهد. اگر کالای غیرقابل دریافت کرده اید، می توانید درخواست مرجوعی خود را از منطقه ای ثبت کنید. برای این کار می توانید به چند روش عمل کنید.

  • وب سایت دیجی کالا

۱. وارد حساب کاربری خود شده و مطابق تصویر از منوی بالا وارد شده سفارش‌ها شوید.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۲. در سفارش‌ها روی تحویل‌شده کلیک کرده و سفارش‌هایی را که کالای غیرقانونی از طریق آن به دست شما رسیده است، ما به ایتخا رسیده‌اید.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۳. روی ثبت درخواست مرجوعی کلیک کنید.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۴. کالایی که قصد مرجوع کردن آن را از لیست انتخاب کرده و روی ادامه کلیک کنید.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۵. در این صفحه اگر از آن کالا چند عدد خریدار شده، تعداد آن را به هر عددی که تقلبی است در که تقلبی استردر می کند. کالای غیراصل دریافت کرده ام تغییر دهید، در ادامه مسیر خود بر اصل‌ نبودن کالا را به‌طور کامل شرح می‌دهد و تصویر یا سامه و تصویر یا سامن ووارندار.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

۶. در این مرحله، اگر سفارش خود را با پیک دریافت کرده اید، آدرسی که پیک مرسوله را به دست شما می رساند انتخاب کرده و ساعت و روزی که مایل هستید به آدرس شما مراجعه کنید و کالا را دریافت کنید، انتخاب کنید. در غیر این صورت ارسال با تیپاکس یا پست را انتخاب کرده و درخواست خود را ثبت کنید. توجه داشته باشید که باید منتظر پیامک نگران باشید و تا قبل از اقدام برای ارسال مرسوله با پپنی.

مراحل مرجوع کردن کالای غیراصل در وب سایت دیجی کالا

  • اپلیکیشن دیجی کالا

از منوی پایین صفحه وارد بخش دیجی کالای من شوید. در صفحه بعدی از بخش‌های سفارش‌های من، تحویل داده می‌شود و سپس سفارشی را انتخاب می‌کنید که کالای غیرقانونی از طهشنادانخ است. ازطریق منوی بالای صفحه، درخواست مرجوعی کلی یا جزئی را انتخاب کرده و ادامه مراحل را از شماره ۴ کندبا.

مراحل مرجوع کردن کالای غیر اصلی در اپلیکیشن موبایل دیجی‌کالا

پس از دریافت کالا توسط دیجی کالا، معادل مبلغ کالا به خریدار پرداخت خواهد شد.

اگر پس از مهلت بازگشت هفت روزه مشخص شد که کالا تقلبی است چگونه آن را مرجوع کنیم؟

تشخیص اصل نبودن یک کالا گاهی اوقات اتفاق می افتد و پس از استفاده طولانی مدت از یک کالای خاص می شود. از این رو مهلت هفت روزه برای تست یک کالایی که بعداً مشخص می‌شود که تقلبی بوده است، تضییع حقوق خریدار ی‌شمورد. بدین منظور فروشگاه این کالا پس از پیگیری‌های زومیت، مدت زمان مرجوعی تقلبی را به ۹۰ روز افزایش داد.

مشتریان برای مرجوع‌کردن کالای تقلبی خریداری‌شده از دیجی‌کالا تا ۹۰ روز (سه ماه) فرصت دارند.

اما فعلاً امکان ثبت درخواست از طریق ناحیه‌ای با ذکر این دلیل وجود ندارد. بدین منظور شما باید از طریق فرم تماس با ابزار دیجیکالا ارتباط انجام داده و با ارائة و مدرک ننرار نوارار. برای پیگیری می‌توانید به این لینک وارد شده و در ادامه به چند روش وارد عمل شوید:

  • فرم تماس: در فرمی که پیش‌روی شما قرار گرفته است، مطابق تصویر زیر، موضوع را خدمات پس از فروش انتخاب کرده و در مشخصات فردی از جمله نام‌ها و نام‌خانوادگی، ایمیل و شماره تماس را وارد کنید. سپس شماره سفارش را وارد کرده و در قسمت متن پیام، خود مبنی بر اصل نبودن کالا را مطرح کنید. بهتر است شواهد خود را با استفاده از گزینه‌ای افزودن عکس یا ویدئو تکمیل کنید. در نهایت روی گزینه ثبت و کلیک کنید.

contactdigikala

  • تماس تلفنی: بیا دیگه 61930000-021 تماس گرفته شده، ابتدا 1 و سپس شماره 3 را وارد کنید تا به واحد خدمات پس فروش متصل شوید، در ادامه از شما درخواست می شود تا شماره سفارش را وارد کنید و منتظر پاسخ اواتور بمانید.
  • ارسال ایمیل: می‌توانید شکایات خود را به‌صورت کامل‌تر به ایمیل سازمانی دیجی‌کالا به آدرس [email protected] ارسال کنید. توجه داشته باشید همه‌ی اطلاعات مهم از جمله مشخصات و اطلاعات فردی و شماره‌ی سفارش رای ایمیل ذکرارپیگیرزر ترارزر

جهت اطلاع در مورد نحوه آماده سازی کالا به منظور بازگشت و نحوه ارسال آن، حتماً این صفحه عن مطای.

شماره سفارش را از کجا پیدا کنم؟

شماره‌ی سفارش را می‌توانید از طریق بخش سفارش‌ها در سایت یا اپلیکیشن موبایل دیجی‌کالا پیدا کنید. همچنین پس از ثبت سفارش توسط مشتری، یک پیامک حاوی شماره سفارش برای ارسال می‌شود.

نکات مهم در خصوص مرجوع کردن کالای غیراصل

اگر مستندات و ادله‌ی کافی به‌منظور اثبات تقلبی کالای دریافتی خود را داشته باشید:

  • دیجیکالا موظف است پیگیری های لازم را در خصوص پس گرفتن کالای غیرقابل انجام دادن این موضوع را از این رو موضوع را از این رو به این موضوع می پردازیم که این موضوع را از این رو به این موضوع تبدیل کرده است. را ه‌طور جدو موضوع را اهیر جدو موضوع را اززن‌
  • هر تصویر یا مدرکی که می‌توان تقلبی بودن یک محصول را به‌وضوح نشان دهد یا موشخیص آن را ساده‌مار ینامار نامار نامارک
  • با پشتیبانی دیجیکالا حتماً در تماس باشید و نارضایتی خود را از این موضوع کاملاً به آنها اعلام کنید.
  • اگر مهلت هفت روزه بازگشت کالا گذشته است، 90 تا روز حق بازگشت بیقید و شرط کالای غیرقانونی را دارید و حتما این موضوع را با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش درمیان قرار دهید.
  • در صورت پذیرفته نشدن درخواست، با واحد شکایات تماس بگیرید یا شکایت خود را به صورت یود را به‌صورن یمنارک بگیرید.
  • در صورتی که دیجیکالا از پذیرش شکایت شما خودداری کرد یا به آن پاسخی نمی دهد، در بخش نظرات با ما در میاین بگذات.
مقاله مرتبط:

نحوه گزارش کالای غیراصل به دیجیکالا

افزونه هایی که باید در خصوص مرجوع کردن کالای غیراصل انجام شود، به دیجی کالا گزارش دهید. من اینجا هستم. هم می‌توانید در بخش نظرات به این موضوع اشاره کنید و هم از طریق فرم تماس شرکت خود را برای دیجیکالا اسا. راهی که خود دیجی‌کالا پیشنهاد کرده است از گزینه‌ای «گزارش نادرستی مشخصات» در ‌مورد کالا است که نشالان اسارصارص است

در خصوص گزارش کالای غیراصل لزومی ندارد که حتماً آن کالا را خریداری کنید. هر کاربر می‌شناسد با تشخیص مشکوک در تصاویر یا مشخصات فنی محصول، این موضوع را به بررسی دیجی‌کالالارنرارشناسان دیجی‌کالالارنرارشناسان یجی‌کاتالارارشناسان دالالارن می‌پردازد. به منظور مطابقت با عکس، وارد صفحه کالای مورد نظر در دیجی کالا شوید و در زیر اسلایدر تصاویر محصول روی محصول را وارد کنید. گزارش نادرستی اطلاعات کلیک کنید، در ادامه گزینه‌ی کالا غیراصل است کلیک کرده ، توضیحات خود را نوشته و ارسال کنید.

گزارش کالای غیراصل به دیجیکالا

تیم نظارت پس از بررسی گزارش، ابتدا پیامکی را مبنی بر پذیرش یا رد کردن ادعای غیرقانونی بودن برای کاربر ارسال کالا و در صورت اثبات ارزیابی طبق جرائم تعریف شده فروش کالای غیراصل، با فروشنده خواهد کرد; شرایط عادی برخورد و جریمه بسته به دفعات تکرار متفاوت خواهد بود.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما