کنایه شریعتمداری به روحانی درباره رفع حصر

[ad_1]

فارس: حسین شریعتمداری، مدیرعامل کیهانا در پاکت نامه ای به دولت و آخوندی که به دنبال رفع حصر است، توهین کرد و خاطرنشان کرد: مطمئن باشید حتی کسانی که از رفع حصر صحبت می کنند، چندان از رفع حصر خوشحال نباشند!

حسین شریعتمداری، مدیرعامل کیهانا در پاسخ به «چرا حصر شد» در برنامه «بدون توقف» که عصر پنجشنبه از شبکه سوم سیما پخش شد، گفت: لطفی به خاطر سابقه و اگر نه، جنایت آنها یک جنایت بسیار بزرگ و فساد فی الارض بود.

وی همچنین در پاسخ به اینکه با توجه به اینکه صدور هر گونه حکمی باید در حوزه اجرای عدالت باشد و اینکه آیا شورای عالی امنیت ملی می تواند این حکم را صادر کند، گفت: تصمیمات شورای عالی امنیت ملی است. حقوقی و قوه قضائیه این توصیه را می خواستند تا مبادا در این زمان مورد قضاوت قرار گیرند.

مدیر عامل کیهانا گفت: این زمانی بود که سران شورش به میهن خیانت کردند و به آن خیانت کردند. اسناد هم هست. فقط خون یکی از مردم ریخته شده برای اعدام کافی است، آنها آمدند و به جمهوری رژیم در رأس رژیم حمله کردند و صدای مردم را زیر سوال بردند و در کشور آشوب به پا کردند.

شریعتمداری ادامه داد: خواسته های توده ها اکنون بسیار بالاتر از حصر است، فقط می دانم که آنها با عاملان قیام مهربانی کردند و مجازات آنها بسیار بالاتر از این است.

وی با تاکید بر اینکه «حصر لطف رژیم به سران شورش است»، افزود: فرقی نمی‌کند چه کسی یا چه مرجعی دستور محاصره را صادر کرده است. اما شورای عالی امنیت ملی می تواند تصمیماتی بگیرد که معمولاً وجود ندارد زیرا در غیر این صورت اصلاً نیازی به شورای عالی امنیت ملی نیست.

مدیرعامل کیهانا خاطرنشان کرد: مطمئن باشید حتی کسانی که از رفع حصر صحبت می کنند چندان راضی به رفع حصر نیستند!

شریعتمداری افزود: البته در شرایط کنونی درباره رفع حصر کم صحبت می شود چرا که دیگر این موضوع برای آنها مطرح نیست. آنها می خواهند ببینند که مردم به خصوص در شرایط کنونی و در انتخابات می خواهند چه مانور دهند. الان بیشتر مشکلات مردم مربوط به مسائل اقتصادی است و به دنبال آن هستند نه رفع حصر.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما