گوگل از خود در دادگاه تجدید نظر در برابر رویکردهای ضد رقابتی دفاع می کند

[ad_1]

در طول درخواست تجدیدنظر ، گوگل اعلام کرد که به دلیل رقابت اپل ، تصمیم گرفته است به تولیدکنندگان تلفن های همراه پول بدهد تا موتور جستجوی این شرکت را به طور پیش فرض بر روی تلفن های همراه خود نصب کنند.

چندین سال است که گوگل به اتهام سوء استفاده از موقعیت خود در بازار و نصب موتور جستجوی پیش فرض در دستگاه های Android شکایت می کند. این شرکت در شکایت خود در دادگاه تجدیدنظر اروپا اعلام کرد که به تولیدکنندگان تلفن همراه پول می دهد تا موتورهای جستجوی گوگل را در دستگاه های رقیب اپل نصب کنند.

در سومین روز ملاقات رسمی با دیوان عدالت اروپا که انتظار می رود یک هفته طول بکشد ، گوگل در مورد اقدامات ضد رقابتی انجام شده صحبت کرد. در حال حاضر غول موتورهای جستجو در اتحادیه اروپا با جریمه ضد تراست حدود 3.7 میلیارد دلار مواجه است و دستور اتحادیه اروپا نیز باعث می شود کنترل موتور جستجوی خود در دستگاه های Android را از دست بدهد.

گوگل

به گفته تنظیم کننده رقابت اتحادیه اروپا ، دو نوع قرارداد بین گوگل و تولیدکنندگان تلفن همراه وجود داشت که یکی از آنها پرداخت هزینه قبل از نصب جستجوی Google در دستگاه های Android است. این پرداخت ها به عنوان “تقسیم درآمد” (RSA) شناخته می شوند و مشکل این است که بر عملکرد سایر رقبا تأثیر می گذارد.

با این حال ، Asimakis Kameninos وکیل گوگل به دادگاه گفت که این پرداخت ها برای جلوگیری از رقابت نیست بلکه برای تشویق تولید کنندگان تلفن همراه استفاده می شود. به گفته وی ، این انگیزه برای متقاعد کردن تولیدکنندگان برای استفاده از پلتفرم اندروید ایجاد شد و گوگل می تواند از RSA برای موفقیت بیشتر در رقابت با اپل استفاده کند.

وی افزود که گوگل با این معامله یک فرصت تبلیغاتی خوب برای سرمایه گذاری در سیستم عامل رایگان ، فروشگاه برنامه رایگان و سایر خدمات رایگان به دست خواهد آورد. کمینوس افزود پرداخت RSA تنها 5 درصد بازار را پوشش می دهد.

با این حال ، وکیل کمیسیون ادعای شرکت را رد کرد و گفت غول موتورهای جستجو نگران این است که به سایر رقبا توجه شود و پرداخت RSA “اوج تکنیک های ترکیبی گوگل” است.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما