۴۰ بازی کامپیوتر درجه یک که نباید از دست بدهید – زومجی

با نصب بازی از بازار میتوانید وقت خالی خود را با مراحل مختلف و جذاب پر کنید. ماجرای جمع آوری ارواح در این عنوان متفاوت میان بازی های کامپیوتری جدید امسال زمانی جذاب میشود که ممکن است در این وسط روحی که باید جمع آوری کنید دزدیده شود و در این وسط شما باید به دنبال دزد نیز بیفتید. شرکت رایت گیمز با عرضه بازی Legends of Runeterra، بازی کارتی جدید خود را در اختیار مخاطبان این دسته از بازیها روی پلتفرم موبایل قرار داده است. تریلر بازیهای جدید، تریلر بازیهای PS4، تریلر بازیهای Xbox، تریلر بازیهای نینتندو سوییچ، جدیدترین گیم پلیها و نگاه به روند بازیها را در بخش بازیهای ویدیویی دیجیکالا مگ دنبال کنید. مانند تا صبحگاه، این بازیها بیشتر حالت دراما داشته و باید شما تعدادی از کاراکترها را کنترل کنید. حالت چند نفره رقابتی: بهزودی خواهد داشت. کارگردان اصلی این بازی آقای بهنام آقا جانی، تهیه کننده آن مرتضی رضایی، طراحان مراحل بهنام شجاعی، حسین دیبا و ابراهیم دیبا و آهنگسازی آن را پیمان آزادی بر عهده داشت. در این مطلب سعی بر این داریم تا بازیهایی را به شما معرفی کنیم که نام و فرهنگ ایرانی در آن تاثیرگذار بودهاند؛ بدین معنا که یا شخصیت اصلی آن ایرانی بوده، یا بازی توسط ایرانیها ساخته شده و یا در ساخت آن همکاری داشتهاند.

دوست دارید رویهای سنتی در پیش بگیرید یا به تابوشکنی دست بزنید؟ البته شما در نقش شش بازی نخواهید کرد. البته دقت کنید که این بازی مبارزه چندانی ندارد. در اینجا چند نکته وجود دارد که باید در مورد بازی دوست داشتنی Call of Duty: Warzone بدانید. البته میکرو تراکنشهای زیادی در این بازی وجود دارد – میتوانید کارتهای جدید بخرید – اما این بازی در سال ۲۰۲۰ به یک بازی جمع کردن کارت تبدیل شده، بنابراین هیچ راه واقعی برای انجام این کار وجود ندارد. یکی دیگر از بهترین بازی های کامپیوتری (Pc) که به عنوان رقیب fifa 20 شناخته میشود بازی Pes 2020 است که این بازی نیز طرفداران خاص خود را دارد و البته این نسخه از این بازی را باید یکی از بهترینهای سری Pes دانست. میر مهنا یک بازی کامپیوتری ساخت ایران در سبک اکشن اول شخص و اولین بازی ملی و ایرانی است که توسط بنیاد ملی بازیهای رایانه ای با مشارکت استودیو بازیسازی «اسپریس پویا نما» (ESPRIS) ساخته و منتشر شده است. البته بازیهای رایانه ای ایرانی همچنان اختلاف قابل توجهی با عناوین آمریکایی و ژاپنی دارند، ولی نسبت به قبل پیشرفت قابل ملاحظهای داشتند. البته در سالن تتو خود علاوه بر طراحی طرح های جدید تتو ، می توانید با ارائه ی خدمات دیگری از قبیل ارائه ی مشاوره های فردی، نوشیدنی، مبل راحتی و …

دانلود بازی کام

البته در اینجا به انگشتان دستتان محدود نیستید و میتوانید از ابزارها و شکلهای مختلف برای درست کردن سایه استفاده کنید. میتوانید با هر دو مدل زمان محدود و یا بدون محدودیت زمانی بازی کنید. در سال 2020، بازیکنان باید به مهارت مسابقه خیابانی تسلط پیدا کنند، یاد بگیرند چه موقع باید گاز بدهند و یا ترمز کنند، از نیتروژن استفاده کنند و جوایز را کسب کنند. در این بخش بهترین بازی های اندروید دخترانه ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ را به همراه لینک دانلود آنها به شما معرفی خواهیم کرد. بهعبارتی، ساختار ثبت رکوردی Traffic Rider باعث میشود تا ساعتها وقت خود را صرف ثبت کوردهای بهتر کنید و خسته نشوید.یکی از مواردی که Traffic Rider را در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار میدهد، این است که شخصیسازیهای مختلفی برای موتورسیکلت شما درنظر گرفته شده است. بازیکنان در یک سبک جدیدی از ترسناک بودن قرار خواهند گرفت. این بازی با وجود این که یکی از قدیمی ترین بازی های موجود در لیست ماست، اما میتوان گفت که با وجود گذشت چندین سال از انتشار آن هنوز هم یکی از بهترین بازی های کامپیوتر در چند سال گذشته است؛ که با موضوعی ترسناک و سیاسی عرضه شده است.

بازی کامپیوتر

بهترین بازی های pc Team Fortress 2 ممکن است از نظر گیمینگ، خیلی قدیمی باشد، اما هیچ چیزی مانند سرگرمی که این بازی ارائه میدهد عالی نیست. گیمپلی Dishonored گستردگی بسیار بالایی دارد؛ به طوریکه بازی بیشتر ابزارها را در اختیارتان قرار میدهد و بعد انتخاب با خودتان است تا هرطور که میخواهید، از آنها برای رسیدن به اهدافتان استفاده کنید. بازی با ربودهشدن یک کشتی تجاری ایرانی آغاز میشود که سرنشینان و خدمه بیدفاع کشتی نیز در آن به قتل رسیده و گروگان گرفته میشوند. نکته مثبت هم اینجاست که شما نیازی ندارید تا حتما شماره ۷ را بازی کرده باشید. رزیدنت اویل ویلج یا ۸ دنباله شماره ۷ است. میتوانید انتخاب کنید که دشمنتان را با قمه بکشید، یا به ته دره پرت کنید، یا با سایلنسر خود دشمنتان را به قتل برسانید. هدف اصلی بازیکنان در بازی این است که امپراطوری شکلاتی خود را بسازند تا بتوانند در برابر نیروهای تاریکی سرزمین خود را پس بگیرند. در محیط سخت، کرولاین باید تلاش کند تا پازلها را حل کرده و فرار کند. این بازی دنباله داستان قبلی است که در آن شش (Six) تلاش دارد تا از ماو (Maw) فرار کند.

در این عنوان بازیکنان در نقش یک خانم جوان به نام کارولاین والکر هستند. این مجموعه با نام مجموعهی تصاویر تاریک شناخته میشود. بازی در سبک ماجراجویی – نقش آفرینی داستان تعاملی یک هنرمند را بیان میکند که در آستانه اتمام آخرین قطعه هنری خود است اما با ماجراهاییها مواجه میشود و شما باید در انتخاب و تصمیمات به او کمک کنید. تعداد بازیهای رزیدنت اویل بسیار هستند اما امسال ما شاهد یک مورد جدید بودیم. تفاوت این مورد جدید با شمارههای قبلی رزیدنت اویل در نوع دشمنان است. رزیدنت اویل از همان ابتدا بهعنوان یکی از مجموعههای محبوب ترسناک بوده است. گاهی پیدا کردن یک بازی برای سیستم های ضعیف به همان اندازه اجرای بازی لذت داشت. دقیقا این بازی همان چیزی است که از مجموعه کابوسهای کوچک انتظار دارید. شما میتوانید بصورت کاملاً دلبخواهی هر نسخه ای را که دوست دارید دانلود کنید. کمپین کیکاستارتر دانلود بازی For The King در سال ۲۰۱۵ راهاندازی شد و در حالی که هدف سازندگان تنها جمعآوری ۳۰ هزار دلار بود، به مبلغ ۸۷ هزار و ۵۰۰ دلار دست یافت. در کل این بازی به سبک سوم شخص شوتر و روگ لایک است. شاید با دیدن تریلر حس کنید که بازی بسیار ابتدایی و ضعیفی است، اما باید به این نکته توجه داشت که میر مهنا اولین بازی ایرانی مخصوص PC در سبک شوتر اول شخص است.

بازی برای کامپیوتر

قطعاً بازیهای بسیار دیگری نیز وجود دارند که میتوانند در این لیست قرار بگیرند اما سعی ما بر این بود تا یک لیست از بهترین بازیهای ماشینی رایگان برای شما فراهم کنیم. جهان گسترده ای را برای کشف و کشتن هیولا در این بازی به مدت 16 سال زنده نگه داشته است. مدیوم بودن به این معنا است که میتوانند در دو جهان موازی زندگی کنند. در طی چند سال گذشته بازی های ایرانی کامپیوتر زیادی منتشر و بدست گیمرها رسیدند. در ادامه به معرفی 7 مورد از بازی های ایرانی برای کامپیوتر که تاثیر زیادی در صنعت گیم داخلی و خارجی داشتهاند میپردازیم. در آن موجودات عجیب بسیاری مثل انسانهای غیرعادی وجود دارند.

آیا می خواهید مدیر تیم فوتبال مورد علاقه خود باشید؟

این مجموعه طرفداران بسیاری داشته و از طرفی بسیاری از افراد را به سبک ترسناک علاقهمند کرده است. اگر به سبک انیمههای استودیو جیبلی و کارهای «هایائو میازاکی» افسانهای علاقهمند باشید؛ طراحی بازی Behind the Frame: The Finest Scenery نیز شما را تا حد زیاد تحت تاثیر قرار خواهد داد. طراحی محیط بازی ساختار مدرنیته خوبی دارد و تجربه لذت بخشی را برای بازیکنان به ارمغان می آورد. آیا می خواهید مدیر تیم فوتبال مورد علاقه خود باشید؟ دو بازی pse و fifa از دیگر بازیهای هیجان انگیزی هستند که میتوانید از بازی فوتبال لذت ببرید. به همین خاطر بازی های ایرانی برای پی سی (PC) طی چند سال گذشته خیلی بیشتر از آنچه که تصورش را میکردید پیشرفت کردند. پیشنهاد میکنیم که در سال ۲۰۱۳ یکی از جذاب ترین بازی های سال ۲۰۰۱ را تجربه کنید . یکی از سختترین قسمتهای بازی زنده ماندن در آن است و این موضوع را طرفداران سرسخت سری بازی دارکسولز به خوبی درک میکنند. این قسمتهای سری بازی یاکوزا فقط با استفاده از قدرت بیشتر پلتفرم کامپیوتر میتوانند با وضوحتصویر و فریمریت بالاتر اجرا شوند.

دانلود بازی برای کامپیوتر رایگان

دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر ضعیف این بازی از موتور بازیسازی TGEA استفاده کرده و در بهمن ماه سال 1389 برای رایانههای شخصی منتشر شد. همچنین آکیرا یاماوکا (Akira Yamaoka) در ساخت این بازی نقش داشته است. به همین علت شرکت سازنده به فکر ساخت دنباله آنا افتاد. F.E.A.R در ساخت معجونی از لحظات پرتعلیق و گیمپلی تنشزا عملکرد درخشانی دارد. در اپاستور بازیهای زیادی در سبک دویدن بینهایت وجود دارد و هر ساله تعداد زیادی با حال و هوای مختلفی به آن اضافه میشوند. با وجود آنکه گرافیک و کیفیت ظاهری این عنوان Free To Play ایدهآل نیست، اما بهخوبی حس ترس و وحشت را به مخاطبین خود منتقل میکند؛ صداها و موزیک، فضاسازی و موجودات عجیب و غریبی که در بازی حضور دارند، حس ناامنی زیادی را برای کاربر ایجاد کرده و باعث تجربهی هیجانانگیزی برای مخاطبین شدهاند. این بازی در سبک اول شخص بوده و ایتان باید تلاش کند با دشمنان زیادی مبارزه کند. در اینجا ما متوجه میشویم که سلین در یک چرخه زمانی حضور دارد. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که Harry Potter Magic Awakened هم اکنون یکی از محبوبترین بازی های چینی موبایل محسوب میشود که تجربه آن کاملا پیشنهاد میشود. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Helicopter Simulator 2020 را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

Hayden Phillips

عاشق قهوه بی عذرخواهی یک تمرین‌کننده اینترنتی متواضع. دوست حیوانات در همه جا.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما