اشتباه شماره 1 کمپ ترک اعتیاد که مرتکب می شوید (و 4 روش برای رفع آن)

هنگامی که تصمیم به تغییر گرفتید، گام بعدی تعیین اهداف روشن نوشیدن است. در مراحل اولیه تغییر، انکار یک مانع بزرگ است. باعث ایجاد مشکلاتی در روابط من شده است. روابط من احتمالا بهتر می شود. به بیرون بروید – از پورتال خود به شبکه دور شوید. اگر نشنیده بودید، کاربران فیس بوک نه تنها یک شبکه اجتماعی بیش از 200 میلیون نفر را به اشتراک می گذارند، بلکه میانگین نمرات (GPA) به طور قابل توجهی نسبت به همکلاسی های غیرعضو خود (بر اساس مجله تایم) به اشتراک می گذارند.

در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در نظارت بر استفاده از شبکه های اجتماعی کمک کند و مطمئن شوید که به جای اتلاف وقت، بهره وری دارید. اگر از این ابزار برای هر چیزی غیر از استفاده مورد نظر استفاده می کنید، به احتمال زیاد در حال تلف کردن زمان هستید. باید بدانید که این سیستم‌ها برای استفاده شما درست شده‌اند، نه برای استفاده از شما. بله، احتمالاً نیازی به خرج کردن آن پول ندارم. هر چند ناراحت نباشید، با سخت کوشی، نظم و انضباط و کمک لایف هک، می توانیم این اعتیاد را شکست دهیم و از این ابزارها همانطور که در نظر گرفته شده است استفاده کنیم. باید اضافه کنم که یکی از بهترین راه هایی که برای غلبه بر اعتیاد به هروئین پیدا کرده ام، شرکت در جلسات NA است. غلبه بر اعتیاد به الکل می تواند راه طولانی و پر دست انداز باشد.

هیچ چیز در آنجا نمی تواند آنقدر مهم باشد. شما مشکلی دارید و تا زمانی که متوجه آن نشوید، هیچ کاری نمی توانیم برای شما انجام دهیم. با این حال، هیچ چیز غیرممکن نیست و می توان با اراده ای مصمم انجام داد. اگر هدف شما کاهش مصرف الکل است، تصمیم بگیرید چه روزهایی الکل بنوشید و چه تعداد نوشیدنی در روز به خودتان اجازه دهید. سعی کنید حداقل دو روز در هفته را متعهد کنید که اصلاً الکل ننوشید. اگر الکلی هستید – که طبق تعریف، به این معنی است که نمی توانید نوشیدنی خود را کنترل کنید – بهتر است سعی کنید به طور کامل الکل را ترک کنید. لوئیس که اخیراً در «آگوست: شهرستان اوسیج» ظاهر شد و در حال تبلیغ دو فیلم «کلی و گربه» و «هلیون» در جشنواره هنری SXSW در آستین تگزاس است، سعی می‌کند اجازه ندهد گذشته بهترین‌ها را از او بگیرد. به تعویق انداختن کارها را متوقف کنید – بسیاری از مواقع در فیس‌بوک یا توییتر وقتی کار واقعی داریم که نمی‌خواهیم انجام دهیم. اما من یاد گرفتم که اگر برای پاسخ نه قبول نکنید، اغلب یک بله می گیرید. فقط به تلاش ادامه بده در آنجا بمانید و برای ترک بعدی آماده شوید – هر چند بار که لازم است.

ما خیلی زود در تحقیقات بالینی سرمایه گذاری کرده ایم.» Quit Genius تاکنون هشت مطالعه بررسی شده منتشر کرده است. در اینجا، نائومی هشت گام ساده را به اشتراک می‌گذارد که به شما کمک می‌کند تا هوس شکر را برای همیشه متوقف کنید. ویلیامز در آگوست 2006 خود را به مرکز درمانی هازلدن اسپرینگبروک اورگان معرفی کرد. پس از دو ماه درمان، او در مصاحبه ای با دایان ساویر در صبح بخیر آمریکا در مورد نبرد خود برای هوشیاری صحبت کرد. مشاوره اغلب محل خوبی برای شروع برای کمک به مقابله با هوس های خود است. به جای اینکه اجازه دهید هنگام مصرف کوکائین به طور طبیعی به وجود بیاید، بدون در نظر گرفتن زمان و مکان، تولید آن را تحریک می کنید. کوکائین برای من مکانی برای مخفی شدن بود. این مقدار نیکوتین در خون آنها را افزایش می دهد و تنباکو بیشتری برای رسیدن به همان اثر مورد نیاز است. سیگارهای کوچک که به اندازه و شکل سیگار هستند تقریباً به اندازه یک سیگار نیکوتین دارند. نکته اساسی در اینجا برای ما (اقلیتی بسیار کوچک در میان کسانی که در رشته دخانیات و غیره مطالعه می کنند) که درک می کنند که سیگار و سایر استعمال دخانیات، قبل از هر چیز، یک انتخاب آزادانه مصرف کننده است، و انحراف از آن، خبری نیست. بسیار جالب هستند اما اساساً فرعی هستند.

ترک سیگار مهم است. ترک ممکن است اعتیادآور باشد. اگر مغز به تعادل اولیه خود بازنگردد، فردی که برای مدت طولانی با سوء مصرف کوکائین دست و پنجه نرم کرده است ممکن است به افسردگی دائمی مبتلا شود و نیاز به درمان مداوم سلامت روان داشته باشد. "شوخی بی نهایت" دیدگاه من را نسبت به اعتیاد، افسردگی و خودکشی برای همیشه تغییر داد. اگر نتوانند ماده را در دست بگیرند، ممکن است نوعی افسردگی بسیار شدید را تجربه کنند که می تواند به دلیل ترک کوکائین آنها را به خودکشی سوق دهد. آیا توصیه دیگری برای کمک به همتایان معتاد خود برای عبور از این دوران سخت دارید؟

از آنچه من می شنوم، این همان چیزی است که بسیاری از معتادان سابق مواد مخدر و الکلی های سابق عادت قدیمی خود را از سر می گیرند. دوست پسر من اصلاً شریکی نداشت و به عنوان مدیر پرونده (کار با معتادان) مشغول به کار شد. لوئیس در سن 17 سالگی با پیت که 10 سال از او بزرگتر بود قرار ملاقات کرد. آنها قبل از جدایی در سال 1993 به مدت سه سال با هم بودند. پس از جدایی آنها، لوئیس که زمانی خود را یک "پات کله سنگین" می دانست، بیشتر وارد مواد مخدر شد و شروع به مصرف داروهای مسکن و کوکائین کرد. "من این EP را در مدت دو هفته نوشتم، درست پس از خروج از تور با glaive و midwxst…

به سادگی دوباره به سمت بالا برگردید و خود را در مسیر درست قرار دهید. فکر می‌کردم بهتر از این نمی‌شود، اما اشتباه می‌کردم… چه بخواهید نوشیدنی را به طور کامل ترک کنید یا به سطوح سالم‌تری کاهش دهید، این دستورالعمل‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا از امروز در مسیر بهبودی شروع کنید. که می تواند فلج کننده باشد. ممکن است فکر کنید، "من معتاد نیستم، می توانم هر زمان که بخواهم آن را ترک کنم! حتی پس از اعتراف به مشکل نوشیدن، ممکن است بهانه بیاورید و پاهای خود را بکشید. حتی من حداقل با 5 مورد از این موارد حساب دارم. هر کسی می تواند آنچه را که من دارم داشته باشد. آسیب می تواند باعث لخته شدن خون شود و به سکته مغزی منجر شود. روان درمانی: درمان ها به شناسایی محرک و علت زمینه ای اعتیاد به الکل کمک می کنند. در حالی که داروها ناراحتی ناشی از علائم ترک را کاهش می دهند، درمان ها روی اصلاحات رفتاری کار می کنند و علت اصلی را برطرف می کنند. از اعتیاد

در حالی که این مطالعه به بررسی زنان سیگاری می پردازد، همچنین ممکن است بینشی در مورد دسته بندی های وسیع تری از اعتیاد به ما بدهد. به عنوان یک تیم به آن بروید. تکنیک هایی از جمله القای هیپنوتیزمی برای ساکت نگه داشتن ذهن هشیار شما و ایجاد حالت خلسه مانند در نظر گرفته شده است. بهترین راه برای ترک علف های هرز این است که هم با بدن و هم با ذهن خود برخورد کنید. تمام این عوارض جانبی فقط بدن است که خود را از تمام مواد شیمیایی مضر پاک می کند. دو عارضه جانبی احتمالی این اعتیاد حساسیت دندان و تحریک لثه است. احساس گناه و شرم از احساسات رایج در اعتیاد هستند. آیا آماده هستید که نوشیدنی را ترک کنید یا به سطوح سالم تری کاهش دهید؟ بعد از اینکه اهداف خود را برای توقف یا کاهش نوشیدن الکل تعیین کردید، چند ایده در مورد اینکه چگونه می توانید به خود در دستیابی به این اهداف کمک کنید، یادداشت کنید. آیا می توانید بدون بازتوانی مواد مخدر را ترک کنید؟ اکثر مردم بیش از حد کوکاکولا مصرف می کنند. ترک غذاهای ناسالم بسیار فرآوری شده می تواند منجر به علائم ترک شود که بسیار شبیه علائم ترک اعتیاد افراد معتاد به مواد مخدر است.

از آنجا، شما می توانید با هر آنچه باقی مانده است، بودجه بندی کنید. وقتی زمان تمام شد، بدون توجه به آنچه باقی مانده است، از سیستم خارج شوید. با وارد کردن ایمیل خود و کلیک بر روی ثبت نام، موافقت می‌کنید که به ما اجازه دهید پیام‌های بازاریابی سفارشی درباره خود و شرکای تبلیغاتی خود را برای شما ارسال کنیم. معاصران نبات به خاطر روحیه کارآفرینی قوی، ایده های بازاریابی تهاجمی و غیرمتعارف، استراتژی های توسعه روابط عمومی نوآورانه و اهداف بلندپروازانه تجاری او جذب او می شوند. باورها چیزهای بسیار قدرتمندی هستند. با این حال، چیزهای خنده دار کمتری نیز وجود داشت، و ما مجبور شدیم برای پرونده خود نبردهای زیادی انجام دهیم. مرگ غیرمنتظره رابین ویلیامز روز دوشنبه به نبرد طولانی کمدین با اعتیاد به کوکائین و الکل پایان داد. سخت ترین اعتیاد به مواد برای ترک چیست؟ اعتیاد چرخه ای از اضطراب، استرس، عصبانیت، افسردگی، احساس گناه و سوء مصرف مواد است. اثرات مثبت سیگار عبارتند از: کاهش اضطراب یا استرس، سرکوب گرسنگی و برانگیختن شما. جامعه آنلاین QuitNet بر این ایده متمرکز است که ترک سیگار با حمایت اجتماعی آسان تر است. این ممکن است به معنای کنار گذاشتن برخی از دوستان و ارتباطات اجتماعی باشد. شبکه های اجتماعی خود را برای زمانی که پشت میز هستید ذخیره کنید و حواس پرتی را در طول روز محدود کنید.

این نه تنها در وقت شما صرفه جویی می کند و بهره وری را افزایش می دهد، بلکه نظم و انضباط خود را نیز ایجاد می کند. هدف نوشیدن خود را یادداشت کنید و آن را در جایی که اغلب آن را می بینید، نگه دارید، مثلاً روی تلفن یا نوار چسب به یخچال. هدف نوشیدن خود را تعیین کنید. در این مرحله نمی‌توان انکار کرد که اعتیاد باعث ایجاد مشکلاتی شده است، بنابراین فرد الکلی به ترک نوشیدن فکر می‌کند. من مصرف الکل را متوقف خواهم کرد. محدودیتی برای میزان نوشیدنی خود انتخاب کنید، اما مطمئن شوید که حد مجاز شما بیش از یک نوشیدنی در روز نیست اگر زن هستید، دو نوشیدنی در روز اگر مرد هستید – و سعی کنید چند روز در هفته بنوشید. وقتی اصلا الکل ننوشی اگر مشروب می نوشند، از آنها بخواهید با انجام ندادن این کار در حضور شما از بهبودی شما حمایت کنند. اگر زمان بیشتری را صرف کار روی پروفایل لینکدین خود نسبت به انجام کارهای واقعی می کنید، زمان مداخله فرا رسیده است. وای خیلی عالیهو چه تعداد از شما از یک گروه درمانی پزشکی یا حمایتی یا دیگر انواع مداخلات رسمی برای ترک استفاده کردید؟

تنها زمانی که زمینه اعتیاد در آمادگی برای مداخله مورد بحث قرار گرفت، می توان برای رفع آن اقدام کرد. در حالی که علائم فیزیکی ناشی از ترک نیکوتین قطعا واقعی است، اما موقتی است و می توان با درمان های جایگزین نیکوتین آن را کاهش داد. نیکوتین یک آلکالوئید مایع است که به طور طبیعی در گیاه تنباکو وجود دارد. قبل از اینکه تصمیم بگیرید یک چسب نیکوتین بدون نسخه را امتحان کنید، با پزشک خود مشورت کنید. برخی دیگر به شکل قرص محصولات ترک سیگار مانند Chantix، Wellbutrin و Zyban فکر می کنند که باید توسط پزشک تجویز شود. کشیدن سیگار همچنین باعث سرطان دهان، جعبه صدا (حنجره)، گلو (حنج)، مری، مثانه، کلیه، لوزالمعده، دهانه رحم، معده و برخی سرطان خون می شود. "همان صدایی که می گوید: "فقط یک". …

ویلیامز به People گفت: تراژدی بلوشی ترسناک بود. ویلیامز در اجرای استندآپ Live at the Met حتی در مورد خطرات اعتیاد به کوکائین شوخی کرد (ویدئوی زیر). برخی ظاهر سیگارهای تنباکو را تقلید می کنند، در حالی که برخی دیگر شبیه سیگار برگ، پیپ و حتی خودکار هستند. با این حال عجیب است که مردم به ندرت به توئیت های من پاسخ می دادند و انگار نامرئی بودم. وای، تو برای من خیلی رادیکال هستی — بیش از نیمی از مردم این اتاق سخت ترین اعتیاد به مواد مخدر را بدون هیچ نوع درمان یا گروهی ترک کردند. به نظر می رسد مداخلات مشاوره گروهی و مداخلات رفتاری طراحی شده با استفاده از مدل های نظری پیچیده بیشترین امید را نشان می دهد. در طول سال 1885، بیش از صد نویسنده به این گروه پیوستند. اگر زمان بیشتری نسبت به نور خورشید در توییتر می گذرانید، زمان تغییر فرا رسیده است. با این حال، هزاران ماده شیمیایی موجود در تنباکو و دود تنباکو است که مصرف تنباکو را بسیار کشنده می کند. این ماه من یک سال بدون سیگار را جشن گرفتم. قضاوت ها و فرضیات فوری از ناامیدی ناشی می شوند. یکی از این تصورات غلط شامل این است که "یک بار معتاد، همیشه یک معتاد".


تمامی اخبار به صورت تصادفی و رندومایز شده پس از بازنویسی رباتیک در این سایت منتشر شده و هیچ مسئولتی در قبال صحت آنها نداریم