مزیت های خودروی الکتریکی در فصل زمستان

[ad_1]

دان کانین مالک یک دستگاه تسلا مدل ۳ میگوید:

من خیلی خوشحالم که در زمان‌گیر افتادن در اتوبان I-95 آمریکا در حال راندن خودروی الکتریکی خودم بوم

ما گفته‌های این فرد را تحسین می‌کنیم زیرا تنها خودروهای تسلا دارند که در چنین موقعیت‌هایی بهتر از خودروهای درونسوز و بنزینی عمل خواهند کرد، بلکه شامل همه خودروهای الکتریکی چنین مزیتی هستند.

چندین رسانه آمریکایی در ماه‌های اخیر گزارش‌هایی درباره سرگردهایی درباره سرگردان شدن مردم در آزادران ویرجینیا I-95 منتشرکر. پیرو این اخبار برخی از مردم شروع به انتشار اخبار و اطلاعات نادرست درباره خودروهای الکتریکی کرده اند. آن‌ها می‌گویند اگر مالکان خودروهای الکتریکی در این بزرگراه گیر بیفتند به محض خالری شدن باتری از سرما خودروهای الکتریکی!

مبلاً نادرست بودن چنین اخباری درباره هشدار داده بودیم. همچنین مقالات کارمند تسلا و طرفداران خودروهای الکتریکی با انتشار و ویدئوهایی نشان داده اند که این اخبار و اطلاعات نادرست هستند اما چیزی دقیقا خلاف گفته های آنها دیده شده است.

یک خودروی درونسوز بدون بنزین سریعتر از یک خودروی الکتریکی با باتری بدون شارژ خاموش خواهد شد، اما بسیار واضح است تغییرات زیادی مانند میزان سوخت موجود در باک، حالت شارژ باتری و … وجود دارند. تنها نظر از این موارد، از آنجایی که مالک خودروی درونسوز باید در کابین بنشیند و منتظر بنزین باشد، به همین خاطر دود خطرناک اگزوز می تواند باعث ایجاد مشکلات شود. کانین میگوید:

اگر همه افراد بجای خودروهای درون‌سوز از مدل‌های الکتریکی استفاده کنند کابوس بزرگراه ویرجینیا I-95 نوات. در واقع همه افراد در صورت راندن یک خودروی الکتریکی تجربه بسیار بهتری خواهند داشت

اگر همه در حال حاضر راندن خودروهای الکتریکی در چنین ترافیکی باشند، این خودروها ممکن است باعث ایجاد ترافیک های چند کیلومتری شوند. اما کانینن به مدت 14 ساعت در تسلا مدل 3 استاندارد رنج خود حضور داشته است و شاهد رانندگان خودروهای درونسوز بوده اند که خودروی خود را روشن نگه داشته است. مدل ۳ او همه خودروهای درون‌سوز است بلکه برای نگه داشتن کابینت از مجموعه بابین از مجموعه باتیرا اساترای است.

زمانی که یک خودروی خودروی پارک زینتی باشد یک خودروی بنی کار نمی‌کند و دور درجا ندارد. این موضوع شبیه زمانی است که شما خودروی بنزینی را خاموش می کنید اما وسایل برقی را روشن نگه می دارید وانان هواوابیب. اما در یک خودروی بنزینی ، روشن نگه داشتن وسایل برقی به معنی کار کردن بخاری نخواهند بود. برای اینکه بخاری کار کند باید پیشرانه روشن باشد و در این صورت دودهای سمی از اگزوز آزاد می‌شوند ثه ملماو.

اگر خودرو به صورت درجا کار کند این دودهای مضر در اطراف خودرو می‌شوند و می‌توانند در کابین حس شوند. اگر شما این را متوجه شوید که با مشکلاتی مواجه خواهید شد. متأسفانه اگر مالک یک خودروی الکتریکی هم در نزدیکی از خودروهای بنزینی باشد که در حالت درجا کار می کنند احتمالا این دودهای سمی را استشمام خواهد کرد. اگر همه‌ها دارای قوای محرکه باشند، چنین مشکلی وجود نخواهد داشت.

کانینن همچنین می‌گوید از بابت تمام شدن بنزین نگران نمی‌شود اما به باقی ماندن باتری توههار ک. او همچنین می‌سازد از زمان خرید تسلا مدل ۳ همیشه با شارژ کامل باتری به دل جاده‌ها زه اساس.

به احتمال زیاد خودروهای بنزینی با باک پر در چنین شرایطی نخواهند بود. شارژ متداول خودریکیکیای برق و شارژ بیشتر در امر خودروها یک امر عادی است که مالکان خودروهای بنزینی معمولا بنزین میزنند که باک خالی شده باشد; به عبارت دیگر، به همه روزه مالکان خودروهای بنزینی به پمپ بنزین امری بسیار نادر مراجعه کنید.

مالک تسلا مدل ۳ همچنین می‌گوید صف‌های بلند بنزین پس از این ترافیک‌مدت به وجود آمده است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تعبیر خواب برف در بهار برای زن متاهل
تعبیر خواب ماه کامل ابن سیرین
چگونه بهترین پرینتر را انتخاب کنیم؟
دنیای جذاب تخته نرد: بازی کلاسیک استراتژی و شانس
راهنمایی برای خرید پرینتر
Unlocking the World of Money Exchanges
تماس با ما