اوه اسمش چیه

[ad_1]

داده‌های متخصصان در دانمارک نشان می‌دهد سویه فرعی جدید به لحاظ تفاوتی با سویه کنونی اومیکرون. در حال حاضر سویه فرعی جدید در فیلیپین، نپال، قطر، هند و دانمارک به شکل سویه غالب درآمده است.

به گزارش یورونیوز، یک مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت میگوید سویه فرعی اومیکرون که Omicron BA.2 نام دارد به زودی به سویه مناطق در جهان تبدیل خواهد شد و مقام نخست آلوده کننده ترین ویروس این ویروس را به خود اختصاص خواهد داد.

«بوریس پاولین» از تیم سازمان جهانی بهداشت در زمینه مقابله با کوید -19، با اعلام این مطلب گفت: «سویه BA.2 به سرعت جایگزین سویه فعلی که BA.1 نام خواهد داشت هر چند بعید است تأثیر آن قابل توجه باشد. . داده های بیشتری برای تأیید این مورد نیاز است. »

آقای پاولین اضافه کرد که واکسن‌ها به روال سابق محافظت مشابهی را در برابر انواع مختلف اومیکرونا.

بنا به گفته این مقام مسئول، “با نگاهی به دیگری که سویه فرعی جدید در حال سبقت گرفتن در آنها است، ما هیچ گونه موجی بیشتر از حد انتظاری را در نرخ تختی در بیمارستان ها نمی بینیم.”

بنابر داده های به دست آمده از آخرین کشور، سویه جدید BA.2 در حال جایگزین شدن برای سوئیه اصلی اومیکنرور ‌رویه اصلی اومیکنرور داده‌های این کشور نشان می‌دهد سویه فرعی جدید به لحاظ تفاوتی با سویه کنورنی اومردرون نتسارپن نتسارپن نتسارپن نتسارپن تسارپن

یک تحقیق که در دانمارک انجام شده است نشان می دهد سویه فرعی جدید به لحاظ رتبه بالاتر از سویه غالب است و بیشتر می تواند افراد واکسینه شده را آلوده کند. دانشمندان می‌گویند در سویه فرعی جدید ۲۷ نوع جهش تشخیص داده شده است که در نوع اصلی اومیکرون وجود ندارد.

در حال حاضر سویه فرعی جدید در فیلیپین، نپال، قطر، هند و دانمارک به شکل سویه غالب درآمده است.

دوریت نیتزان، منطقه‌ای سازمان جهانی بهداشت، درباره مدیر افراد به این سویه گفت: «اگر با افراد مبتلا به ویروس در یک اتاق به آن مبتلا می‌شود. ممکن است در همان لحظه ای که ماسک خود را برای نوشیدن و خوردن برمیدارید این سرایت اتفاق بیافتد و به همین خاطر هرگز نمی دانستم چه زمانی آن را دریافت کند. این را می‌دانم که ببینیم. این سویه بسیار سریع حرکت می کند. »

آقای نیتزان با این حال اضافه کرد: «به نظر نمی‌رسد خطری دوباره برای افرادی که قبلاً نوع اصلی اومیکرون را دارند، وجود داشته باشد، چرا که این دو نوع زیاد با هم فرقی ندارند. هر چند تحقیقات کافی برای اطمینان وجود ندارد.»

از سوی دیگر، ویروس‌های جدید، تحقیقات درباره سویه‌های احتمالی و احتمال برونی و احتمال بروری آن‌ها بر مکانیم‌های نوان شنوان شسانیهن.

به گزارش نیویورک تایمز، بنا بر اعلام مرکز علوم و مهندسی سیستم‌ها در دانشگاه جانز هارونز، آمارنرناروانروانر. این در حالی است که تنها یک ماه از عبور جهان از آمار 300 میلیون بیمار به کوید -19 می‌گذرد. این افزایش خیره کننده ناشی از سویه بسیار قابل انتقال اومیکرون است و دولتها و افراد در سراسر جهان در حال کسب در مقابل مقابله با مرحله بعدی همهگیری هستند.

بیش از یک سال طول کشیده تا جهان به صد میلیون مورد تایید رسیده است: تنها هفت ماه طول کشید تا این تعداد دو برابر شود، و اکنون شش ماه طول کشیده است تا این تعداد دو دوردر یور. تعداد موارد روزی روزانه شروع به کاهش می کند، اما به طور متوسط ​​از 2.7 میلون ملمواد گزبروا.

تعداد واقعی موارد بدون شک بیشتر است. احتمالاً از نتایج آزمایش های سریع خانگی هرگز به طور رسمی گزارش نمی شود و همه افراد مبتلا نمی توانند آزمایش شوند، زیرا ممکن است به امکاناتی که امکان دسترسی به آن وجود ندارد، علائمی نمی توانند انجام دهند یا این آزمایش را انجام دهند.

همزمان با جهش ویروس، حدود پنج میلیون نفر دستکم یک دوز واکسن را نشان می دهد و تحقیقات می دهد که واکسن ها در برابر بدترین پیامدها محافظت می کنند. سویه فعلی و غالب ویروس – اومیکرون، کمتر به بستری شدن در بیمارستان یا مرگ می شود، بنابراین شمارش موارد به خودی خود به عنوان یک کیفیت، کمتر مفید است.

اما دانشمندان هشدار داده اند که مصونیت در برابر این ویروس ممکن است به مرور زمان از بین برود و سویه های آینده بهتر از مکانیسم های دفاعی ما عبور کنند.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما