تهاتر نفت خام با قرارگاه خاتم در ازای تکمیل مصلای تهران

[ad_1]

کمیسیون تلفیق از پایان بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۱ در این کمیسیون خبر داد.

رحیم زارع کمیته کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس در تشریح مصوبات جلسه این کمیسیون گفت: نمایندگان در خصوص رفع تبعیض در پرداخت حقوق و دستمزد و با توجه به وظایف مسئولین و نظارت بر خطیر سازمان حفاظت محیط زیست، با افزایش حقوق و دستمزد محیط زیست. بانان در سال ۱۴۰۱ در سقف منابع این سازمان خواستند.

زارع بیان کرد: کمیسیون تلفیق بودجه در نشست امروز در اجرای قانون حمایت از توسعه صنایع پایین دستی نفت خام و میعانات گازی با استفاده از سرمایه گذاری مردمی و اصلاحات و الحاقی بعدی آن، هیئت امنای صندوق توسعه ملی را مکلف کردند تا تشریفات قانونی اعطای مجوز مجاز را انجام دهند. خوراک به طرح های موضوع قانون را که دارای مجوز احداث از وزارت نفت است به نحوی پیگیری می کند که مجوز خوراک مزبور ابتدایی اردیبهشت ماه سال 1401 به آنها ابلاغ می شود.

نماینده مردم آباده و بوانات در مجلس تاکید کرد: همچنین در مواردی که صندوق توسعه ملی خود را از نفت خام و میعانات گازی را به صورت حواله نفتی دریافت می‌کند مجاز است حواله‌های مزبور را به عنوان منابع تامین منابع مورد نیاز طرح‌های تولیدی با استفاده از منابع طبیعی تولید کند. طرح‌های پتروپالایشگاهی کند و بازپرداخت اصل و فرع این طرح‌ها به صورت آرزو خواهد بود.

کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1401 مجلس ادامه داد: همچنین کمیسیون تلفیق به منظور تکمیل مصلاهای نیمه کاره کشور با معرفی شورای سیاستگذاری در ائمه جمعه کشور، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) را موظف کردند، نسبت به تکمیل و تحویل مصلاها اقدام کند و براین. اساس به مقدار یک‌هزار ییلیارد تومان برای مصلاهای سراسر کشور و یک هزار میلیارد یکتومار نیز بران نتتارای نتومان ایستارای این اقدام پس از صدور مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و در بال نفت به میزان امتیاز نفت در مکان های مورد قرارگاه، تحویل می شود. درآمد این تسویه خواهد شد.

وی تصریح کرد: با بیان دیگر تصمیمات این کمیسیون، مازاد تحصیلی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی کشور به مبلغ 200 میلیارد تومان از محل درآمد حاصل از هدفمندی یارانه ها برای ارتقای سطوح مناطق کمتر توسعه یافته در قالب وام پرداخت می شود. از طریق صندوق‌های علوم سلامت دانشجویان وزارتخانه‌ها، تحقیقات و فناوری و بهداشر، درماری و آموزش تسران

زارع بیان کرد: اقساط وامهای ذکر شده پس از فراغت از تحصیل و کار به کار افراد پرداخت می شود، دانشجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی مزکور و فرزندان رزمندگان معسر در اولویت دریافت وام می باشند.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: کمیسیون تلفیق همچنین به منظور ارائه تصویر تولیدی از ایران تصویب می‌کند، هزینه‌های مربوط به منابع را در خصوص و انتشار، معرفی نقشه‌های گردشگری به زبان‌های خارجی با هماهنگی و تایید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع. دستی به عنوان هزینه قابل دریافت مالیاتی قلمداد.

پیش از این کلیات لایحه بودجه در مجلس صحن علنی به تصویب رسیده و از ابتدای اسفندماه بررسی جزئیاترانجه رسرد ه

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما