جانشین زلنسکی چه کسی می‌تواند باشد؟

[ad_1]

به مقامات گفته های مشخص، دولت های غربی درباره جانشین احتمالی ولودیمیر زلنسکی در صورت دستگیری یا کشته شدن توسط نیروهای روسی گفتگو کرده اند، اما هنوز قطعیتی در این باره وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی مینویسد: اظهار نظرها در درجه نخست در مورد اطمینان از تشکیل یک دولت مستقل در خصوص حتی با وجود تلاشهای روسیه برای گماردن یک رهبر از رهبران در کیف است. مقام‌های غربی گفته‌اند که داشتن یک رهبر مستقل به رسمیت شناخته شده در کشور، همرد یلوگیری عی متوار است.

حضور ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری عمومی و سخنرانیهای انگیزشی او فاکتورهای کلیدی در حفظ روحیه مردم و ارتش این کشور است و مقامات غربی میگویند ادامه این روند مهم است.

طرحی بر تضمین فرد جانشنین از یک سو به این دلیل است که قانون اساسی در مورد این مسئله، روندی ندارد و از سوی دیگر هم به این خاطر است که زلنسکی گفته نمیخواهد آن را ترک کند و بارها این مسئله را مطرح کند که «من به آن» مهمات نیاز دارم نه فرار از کشور.”

گزارش‌های خبری، مقام‌های گزارش‌های آمریکایی این هساله را رد کرده‌اند که به وی پیشنهاد خروج از کشور روج زروج از مردم روج از مردم روج زروج از مردم را می‌دهد. دولت‌های غربی زلنسکی را در ماندن در مقابل مبارزه و مبارزه، همزمان با تلارز سربازان روسی تلمیم سلنسکی را در ماندن در مقابله و مبارزه، همزمان با تلارز سربازان روسی تلمیم سربازان روسی تلارنپیشرنرنرنکارن.

ایالات متحده، انگلیس و اتحادیه اروپا، دولتی از سوی روسیه را به رسمیت نمی شناسند. درضمن، حضور یک رهبر به رسمیت شناخته شده و قانونی در کشور آزاد، تضعیف یک دولت تحت کنترل مسکو در کیف برای آمریکا و متحدانش به مراتب آسانتر از سیاستمداران کسب رقیب است که برای سمت ریاست جمهوری در جامعه تلاش می کنند.

یکسری مسائل عملی و حقوقی نیز در اینجا مطرح می شود. کشور‌های عضو اتحادیه اروپا و ناتو کمک‌های اقصادی و نظامی خود را به عنوان رارهی بروپا نشان می‌دهد بروپا و ناتو کمک‌های اقصادی و خود را به عنوان راه‌حلی برای نشان دادن برای نشانی برای نشانی برای نشان دادن دارد برای نشان می‌دهد برای نشان می‌دهد بروپا نشان می‌دهد. دارهی برای نشان دارین اروپای اروپایی تسلیحات خودکار، تسلیمات ضد هوایی استینگر، چند مدل موشک ضد تانک و تجهیزات حفاظتی به ارسال کرده اند تا نشان دهندگانی که متحدان می توانند این کشور را برای تخریب و نابودی نیروهای نظامی نظامی روسی تقویت کنند.

تداوم چنین حمایت های عمومی با یک دولت برای پذیرش این کمک ها بسیار آسان است، حتی اگر چنین دولتی در غرب یا به عنوان یک دولت در تبعید در لهستان یا رومانی عمل کند.

آمریکا تاریخچه طویلی در تامین مخفیانه و مخفیانه سلاح به گروه‌های شبه نظامی و ورشی در سراسر جهان دارد. برنامه‌ای برای ادامه یک احتمال است. اما هرقدر که ارتش سازمان‌یافته جنگ علیه روسیه را رهبری کند، احتمال یشتمار کشتماری وجود دار کتاری کیفتماری جوود دامار کتاری.

در یک هفته گذشته، گفتگوهای پر حرارت در کاخ سفید و نشست های غیرعلنی در کنگره بر روی این مسئله بحث کرده است که اگر روسیه، کیف را تصرف کرد، چگونه می توانم کمک کنم. با در نظر گرفتن چنین وضعیتی، دولت آمریکا در حال حاضر قصد دارد تا به تامین مخفیانه تسلیحات به اهکادای برسد.

به گفته یکی از افرادی که در جریان این گفتگو قرار می گیرند، این تصمیم عمومی قوی حمایت می کند، در مخالفت با برنامه های مخفیانه تسلیحاتی باید به تقویت روحیه کمک کند و به روسیه نشان می دهد که تامین کننده سلاح برای ارتش آمریکا نمی شود.

مقامات آمریکایی، خارج از کشور را تحت فشار قرار دادند تا به مقامات ارشد این کشور که احتمالاً جانشین و جایگزین رئیس جمهوری می شوند، اجازه ندهند برای مدتی طولانی در یک مکان بمانند و به آنها تاکید کنند تا مکان های امنتر از کیف بروند.

کشورهای آمریکایی و متحدانش دارند که دولت محلی را برای رهبری در نظر گرفتن تبری در نظر گرفته تاری. محل اقامت ریاست جمهوری در کوهستانهای کارپات در غرب کشور، می تواند مکان مناسبی باشد، اما این مکان اقامتی به پناهگاه های ضد بمب و قابلیت های ارتباطی است یا خیر.

همچنین بر اساس قانون اساسی، رئیس مجلس جانشین زلنسکی خواهد بود و به عنوان سرپرست سرپرست سرپرست سرپرست ملولت عنم. رئیس جمهور قانون اساسی “روسلان استفانچوک” یک سیاستمدار حامی غرب و معاون سابق زلنسکی است. روز دوشنبه، استفانچوک در کنار زلنسکی درخواست کاربر برای عضویت در اتحادیه اروپا را امضا کرد و روز جمعه هم در نشستی مجازی با رئیس جمهور اروپا حضور یافت.

جانشین زلنسکی چه کسی می‌تواند باشد؟

روسلان استفانچوک، رئیس مجلس شورای اسلامی

مقامهای آمریکایی و اروپایی میگویند، انتظار میرود استفانچوک و سایرینهای احتمالی زنسکی به مخالفت خود با حمله روسیه به این کشورها ادامه دهند.

توانایی مقاومت در مقابل پیشنهادهای اروپا و آمریکا برای جابجایی استفانچوک، این رامنری‌گنضنرننن

روز پنجشنبه، نشست خبری زلنسکی را در اتاقی برگزار می‌کند که کیسه‌های شن برای حفاظ‌های شن برای محافظت در براردار هاردارپهردارپ برگزار می‌شود. اما به جانشین خود اشاره‌ای نکرد.

مقام‌های مردمی علناًه‌اند که به بحث درباره جانشینی نمی‌پردازند و بر روی نبرد با روسیه وپینمرزین وهنمروزیج همنروزیج.

“ماریان زابلوتسکی”، یکی از اعضای اعضای حزب زلنسکی در مصاحبه‌ای گفت که هیچ بحثی درباریه جلنشین نیست.

پیش از حمله روسیه و زمانی که مقام های نسبتی به صورت علنی به حمله روسیه می نشیند، به سرعت جای خود را به وضوح از وضعیتی که وضعیت داده شده است. زمانی که در جریان گفتگوها قرار گرفته اند، می‌گویند که مردمی‌ها باید پاسخگوی تماس‌ها باشند.

چند هفته پیش از حمله، انگلیس و آمریکا درباره روسیه برای برکناری زلنسکی از قدرت هشدار داده است. آن‌ها همچنین در مورد اینکه جانشینی در مردم می‌خواهد باشد در صورتیکه نیاز باشد در مورد این که جانشینی در آنجا چگونه خواهد بود در صورتیکه نیاز به بورتای نیاز داشته باشد دبا کودتای میورنرنمار باشد.

به گفته مقامات آمریکایی، با وجود لفاظی های علی پیش از حمله ای که آمریکا آنها را بیشتر تهدید می کند، زلنکی این هشدارها را جدی گرفت و متوجه شد که روس ها به دنبال دستگیری یا کشتنش هستند.

ویلیام برنز، مدیر سیا در جریان سفر ژانویه ۲۰۲۲ خود به کی‌یف اطلاعاتی درباره تدید مردم به زلنسکی. وقتی مسئله امنیت خانواده‌اش را مطرح می‌کند، برنز پاسخ داد که او را تهدید‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها علیه مردم رد‌ها علیه مردم علیه اوکران رد‌ها علیه اوکرانن

“کریستینا هولینسکا” مردمی و از نویسندگان مقاله‌ای در روزنامه هیل دروزنامه هیل دروزنامه هیل درباره مساردرنرنرنرنر اگر اتفاقی برای او بیفتد، ارسال یک پیام شفاف در مورد اینکه چه کسی در حال حاضر کشور را رهبری می‌کند و مولوارن می‌کند و همواسارن.

خانم هولینسکا محقق کمپانی RAND همچنین ادامه می دهد: که شاید برای این مسئله هوشمندانه برنامه های مربوط به جابجایی دولت را آگاه نکنند، اما امیدوارم که کیف فعالیت هایی را در مکان هایی از کییف خارج از کشور آماده کند. فراتر از آقای استفانچوک، رئیس تشخیص خط سیر جانشینی کاملا مشخص نیست. وقتی او و زلنسکی در سال 2020 دچار بیماری شدند، نخبگان حقوقی گفته شد که دنیس اشمیهال، نخست وزیر سومین نفر در خط سیر جانشینی است که می تواند به زمام امور کشور را به دست بگیرد.

قانون اساسی پستهایی را برای معاون اول و رئیس مجلس به منظور دستیابی به وظایف رئیس مجلس ایجاد کرده است، این افراد در خط سیر جانشینی ریاست جمهوری جمهوری یا خیر نیستند.

خانم هولینسکا همچنین ادامه می‌دهد: مردم باید بدانند چه کسی در این روند جانشینی است. در حال حاضر زلنسکی همه چیز است و در مرکز توجه. اوه، نکن. اوه، نکن. از دست دادن این تصویر از یک رهبر برای مقاومت، تصمیم برای مبارزه و روحیه در جامعه خوب نخواهم.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.