جدال تازه پرسپولیس و استقلال ; ران‌تر هستیم!

[ad_1]

از حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، تب و تاب یک شکل گرفته تا هر یک از مشکلات این 2 باشگاه تا سال آینده ممکن شود، به این امید که دو باشگاه مطرح ایرانی دوباره به بالاترین سطح از رقابت های آسیایی برگردند. کنفدراسیون فوتبال آسیا برای عدم صدور مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه، ایرادات زیادی گرفته بودند، زتامرمنی. اشتراک گذاری فارغ از موضوع دولتی بودن این دو باشگاه، داشتن مالکیت مشترک، یکی از بندهایی بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا با استان به آن، مجوز حرفهای این دو باشگاه را صادر نکرد.

به رسمیت نشناختن حرفهای بودن این دو باشگاه ایرانی توسط (AFC) با رقمی که وزیر ورزش خبر داد شخصاً به این نهاد آسیایی تضمین می کند که تا پایان فوریه (اوایل اسفند) کارهایی را ارائه می دهد این دو باشگاه به خصوصی را نهایی کند.

تضمین وزیر ورزش استقلال پرسپولیس مانع از کنار گذاشته شدن لیگ قهرمان چن آتسیا نشد، واسان پتسان نشو، واسارج اتفاقی که به‌تازگی با ورود سازمان خصوصی‌سازی به این پرونده شکل‌گرفته و قیمت‌گذاری دو باشگاه برای دو باشگاه برای پیشنهاد دو باشگاه برای دو باشگاه برای دو باشگاه برای دو باشگاه برای دو باشگاه برای پیشنهاد دو باشگاه برای پیشنهاد دو باشگاه برای دو باشگاه پیشنهاد می‌شود. به این پرونده شکل گرفته و قیمت گذاری –

آغاز یک خبر جنجالی با یک توییت چند خطی

از آنجایی که قرار است پرسپولیس و استقلال می شوند، در اولین بخش تصمیم گیری سازمان خصوصی برای تعیین قیوراوفی حسین قربان‌زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی از عزم جدی برای اجرای این دو باشگاه حرف زد و خبر داد کرف زد و خبر داد که نمورا. اصفح او که قیمت گذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به پایان رساند و ورسپولیس ۳۲۰۰ میلیارد نوشت و اسقولیمر میلیارد و اسقولیمار یمیلیارد و اسقولیمار یمیلیارد و اسقولیمار ییلیارد و اسقولیمار ۲۸۰۰میلیارد و اسقولیمار ییلیارد و اسقولیمار ۲۸۰۰ اختلاف ۴۰۰ میلیارد تومانی بین ارزش باشگاه پرسپولیس با استقلال سروصدای هواداران تیم آبی‌پوش تهرانی وران. آن‌ها از این که تیم‌شان در مقایسه با رقیب دیرینه ۱۴ درصد ارزان‌تر است، شاکی بودند. در مقابل، اما هواداران پرسپولیس با خواندن کری های تندتر، به استقلالی ها گوشزد می کنند که حقیقت در این زمینه برملا شده و آنها باید بپذیرند که به طور رسمی، ارزش باشگاهشان کمتر از پرسپولیس است.

اعتراض رسمی استقلال به قیمت گذاری

جدای از بحث کری خوانی بین هواداران دو باشگاه، استقلال استقلال به صورت رسمی نسبدت به این قیمع‌گذانرض آن مع‌گذانرض. آنها از این نظر که با توجه به قدمت و دارایی های استقلال، این باشگاه به مراتب از پرسپولیس هرانتر است و به نظر می رسد قیمت گذاری عادلان های صورت نگرفته است. فرشاد سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال در این مورد «در قیمت باشگاه استقلال به برند، قدمت، افتخارات باشگاهی که 2 بار قهرمان آسیا شده و 2 ستاره دارد و همچنین اسناد مالکیت بدون معارض کمپ مرحوم ناصر حجازی و مجموعه مرغوبکار، صورتهای مالی و گزارش‌های مرتبط با توجه کافی نیست و این ارزش‌گذاری هیچ تناسبی با ظرفیت و ارزش واقعی این باشگاه ندارد. در واقع استقلال یک مکتب اصیل ۷۰ ساله است. از نظر بورس و اوراق مالی و اقتصادی شاید این ارزش ها خیلی مهم نباشند، ولی با توجه به احساسات اجتماعی هواداران پرشور و متعصب استقلال و در دفاع از این موضوع باشگاه را پیگیری و از طریق قانونی در این خصوص تصمیم گیری کرد. ».

فریده شجاعی، همسر مرحوم منصور پورحیدی که از او به عنوان «پدر استقلال» هم یاعد جیعود در گفتگوی متاران هاران هاران هارانز او با برشمردن دارایی‌های استقلال در مقایسه با پرسپولیس گفت که استقلال ارزش مالی بیشتر دارد. «پرسپولیس که چیزی نداشت! فقط بولینگ عبده را داشت که الان مجموعه شهید چمران، ولی استقلال کلوپ تنیعرا داشت، همین وابارا داشت، همیناوابابشگ. ما همانجا حسن روشن و عادلخانی را پاگشا کردیم. زمین دیهیم، زمین افسر و خیلی زمینهای دیگر. یک ساختمان چند طبقه که مجتمع ورزشی بود در مقابل بیمارستان طرف، نزدیک به میدان بهارستان هم برای تاج بود که دفتر خود خسروانی آنجا بود و حالا به ساختمان تربیت بدنی استان تهران تبدیل شده است.

چرا پرسپولیس گرانتر از استقلال شد؟

با توجه به فضای ملتهبی که این قیمت را به وجود آورد و باعث اختلاف دوباره هواداران دو باشگاه شد، حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی سازی، دوباره وارد میدان شد و اینبار از فاکتورهای لازم برای قیمت گذاری دو باشگاه پرده برداشت و دلیل گرانتر بودن پرسپولیس به استقلال بود.

<> «در این ارزش‌گذاری شاخص‌های مورد توجه قرار گرفته است. از مسائل دارای دو باشگاه، موضوع ارزش نیروی انسانی و همچنین مسائل مربوط به مطالب و بدهی ها و مسائل مالی است که به هر حال به عنوان یک معضل همیشه این دو باشگاه را تهدید کرده است. انتظار ما این است که هواداران دو باشگاه با توجه به حرکت تازه ای که آغاز شده است، همراهی در این مسیر و خصوصی سازی واقعی این دو باشگاه پرطرفدار فوتبال ایران است تا آنها برای اولین بار بعد از دهه ها فرصتی برای نفس تازه کردن و توسعه و کار برای آینده داشته باشند. رئیس. هواداران فوتبال باید در نظر داشته باشند که این ارزش‌گذاری توسط کارشناسان رسمی دادگستری انجام شد.

با وجود یکی از چند روزی از این اظهارات میگذرد، اما به نظر می رسد صحبت رئیس سازمان خصوصی سازی هنوز مشخص نشده است هواداران و باشگاه استقلال راضی است و آنها همچنان بر گرانتر بودن باشگاه ها در مقایسه با پرسپولیس عصرار دارند.

موضوع اصلی فراموش شده است؟

فارغ از اینکه در چنین قیمت گذاری حق با سازمان های خصوصی باشد یا هواداران و استقلال استقلال، به نظر می رسد هدف اصلی به دست فراموشی سپرده سازی و یا کمتر عنوان شده است. قیمت گذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به این دلیل انجام شده است که نهایتاً به بخش ویژه ای می رسند، اما آیا با چنین رقم هایی، ویژگی خاصی برای ورود به خرید سهام این دو باشگاه را دارد؟ روی کاغذ پاسخ منفی است. منتقدان چنین قیمت گذاری می گویند سازمان خصوصی سازی قیمت ها را به گونه ای تعریف کرده است که کسی می خواهد این دو باشگاه نرود تا زمینه را برای ورود نهادهای دولتی یا دست کم پولی برای خرید آنها خریداری کند. موضوعی که اگر محقق شود، دوباره این دو باشگاه را در دست دولت می‌دارد و فقط سازوکار اداره آن‌هاور ورواو است.

فوتبال ۳۶۰

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما