جدیدترین یخچال شیائومی با قیمت 855 دلار در دسترس است – Zomit

[ad_1]

شیائومی امروز نسخه جدید چهار یخچال را به طور رسمی در Mijia منتشر کرد به صورت منحصر به فرد در چین عرضه می شود. در حال حاضر ، این محصول را می توان در کشور سازنده با قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار) خریداری کرد.

به گفته Gizmochan ، این شرکت مدعی است که Mijia Cross-Door Exclusive Edition 550L اولین یخچال درجه یک این برند است. عمق 690 میلی متر ، عرض 910 میلی متر و ارتفاع 1902 میلی متر ، و عرض انگل 90 درجه است.

این یخچال دارای 120 میلیون گروه یون مثبت و منفی با انرژی بالا برای عقیم سازی فعال است. همچنین دارای هفت محفظه مستقل برای ذخیره سازی و قسمتی با امکان خنک سازی سریع است.

یخچال شیائومی

یک محفظه میوه و سبزیجات تازه با سیستم ذخیره سازی محصولات تازه وجود دارد که به طور موثر اتیلن و ویروس ها را از بین می برد و هوا را به طور م cleansثر تمیز می کند تا از تازه بودن غذا مانند قبل اطمینان حاصل شود. میزان استریلیزاسیون ویروس در 30 دقیقه 99.99 is ، میزان حذف اتیلن 86، و سرعت تخریب بو 92.1 است.

این محصول از یک پنل پشتی فلزی با یک کانال هوای سرد استفاده می کند که اجازه می دهد 360 درجه سرما از آن عبور کند تا از برخورد مستقیم آن با مواد و خشک شدن هوا جلوگیری کند. یخچال از مواد آب بندی ضد باکتری استفاده می کند که از غیرفعال شدن اجزای نور و گرما جلوگیری می کند و غذا را از رطوبت و لکه های آسپتیک محافظت می کند.

مقالات مرتبط:

یخچال Mijia Cross-Door Exclusive Edition از قفل دمای متغیر در محدوده وسیع از 5 تا 20 درجه سانتی گراد پشتیبانی می کند. 26 درجه حرارت مختلف برای شرایط مختلف در دسترس است.

یخچال شیائومی

شیائومی فاش کرد که این محصول از اولین سطح بهره وری انرژی پشتیبانی می کند و کل مصرف انرژی آن 0.79 کیلووات ساعت در روز برآورد شده است. همچنین در سکوت 37 دسی بل است. همچنین میجیا از دستیار صوتی XiaoAI از به روزرسانی های آنلاین OTA و بسیاری از عملکردهای دیگر پشتیبانی می کند. همانطور که گفته شد ، این محصول در حال حاضر در چین به قیمت 5499 یوان (معادل 855 دلار آمریکا) به فروش می رسد.

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما