راز ناگفته به آموزش سئو در کمتر از 6 دقیقه

پس آموزش سئوی محصولات هم لازمه ی کار شماست که حتما باید آن را یاد بگیرید. لازمه بدونین که تنظیم CDNها معمولا سخت نیست و یک کار ساده به حساب میاد. برای دنبال کردن کانال ها و یا کامنت گذاشتن باید با یک حساب کاربری وارد شده باشید. البته در زمان حاضر که کرونا وجود دارد، مسلما امکان شرکت در کلاس های حضوری سئو وجود ندارد، بنابراین گزینه خوبی برای این شرایط به حساب نمی آید. بنابراین حتما باید هدف صفحه رو هم در نظر بگیرین. موتورهای نام آشنایی همچون Bing و Yahoo در کشورهای دیگر بسیار مورد استفاده قرار میگیرند که البته باید این نکته را نیز مطرح کنم که بیش از ۸۷ درصد کل جستجوها در دنیا از طریق موتور جستجوگر گوگل اتفاق میافتد.سایت شما با قرار گرفتن در رتبههای اول گوگل با افزایش بیش از ۱۰ برابری فروش مواجه خواهد شد که شاید باورکردنی نباشد؛ اما کسانی که تجربه کردهاند میدانند قدرت سئو سایت حتی از این هم بیشتر است.

همانطور که از نام Keywordtool مشخص است، این ابزار مختص به تحقیق کلمات کلیدی است. دوره آموزش سئو و بازاریابی محتوایی از مجموعه دوره های کسب و کار سه بعدی ژاکت است که در 10 جلسه به معرفی و شرح جامعی از سئو در محتوا می پردازد. یکی از بهترین و سریع ترین راه های آموزش سئو، مشاهده ویدیوهای موجود در یوتیوب است، اما مشکلی که وجود دارد این است که زبان آن ها انگلیسی است و متناسب با نیاز ممکن است نباشد.

برای مثال می توانید ویدیوهای دوره سرچ کنسول گوگل من را از اینجا مشاهده کنید. پس ویدیوهای آموزش سئو فارسی گزینه بهتری برای شما می تواند باشد. آموزش سئو به صورت آنلاین گزینه خوبی است. همانطور که می دانید این افزونه حجم بسیار بالایی دارد و طبیعتا سرعت سایت شما را کند می کند، و مسئله سرعت یک سایت یک اولویت بسیار مهم و ضروری برای موتور جستجوی گوگل محسوب می شود، پس شما زمانی که در یک سایت وردپرسی قصد انجام فروش آنلاین را دارید، و مجبور به نصب افزونه ای مانند ووکامرس هستید. اما برای آموزش و فراگیری سئوی محصولات در وردپرس یک مشکل اساسی که شما دارید، مجبور هستید که افزونه ووکامرس را حتما بروی سیستم مدیریت محتوای وردپرس نصب کنید.

در ابتدا قبل از شروع Off Page Seo لازم است تا تمامی فاکتورهای داخلی سایت بهینه شده باشند و سپس سئو خارجی به صورت اساسی شروع گردد. ما وضعیت وبسایت شما را در ابتدا و انتهای پروژه بررسی و ثبت میکنیم. در برخی موارد این اتفاق شبیه به یک فاجعه است زیرا صفحات ما در حال رقابت و بریدن یکدیگر هستند. تیم سئوشید در این زمینه به شما عزیزان کمک زیادی خواهد کرد. پرسشهای شما بررسی شده و پاسخی عملی به شما ارائه خواهد شد تا در رشد سایت شما در گوگل مفید باشد، تیم پشتیبانی افرادی بسیار مسلط و با تجربه هستند و کیفیت پاسخها توسط مهران منصوریفر بررسی میشود.

چراکه چگونه سئو کردن به تجربه شما بر می گردد و هر سئوکار ممکن است از استرتژی خاصی برای بهینه سازی استفاده کند. توصیه می شود در کنار مباحث تئوری، روش های عملی را روی یک سایت تازه تاسیس شده توسط خودتان پیاده کنید، تا هم فهم مطالب برای شما عمیق تر شده و هم روش های کاربردی را به خوبی تجربه کنید. در چنین مواردی شما آدرس و نشانی یکی از همکارانتان که ایشان هم یک پزشک معتمد و متخصص در همین حوزه می باشد را می دهید، در چنین شرایطی شما در واقع دارید از اعتبار و اسم خودتان به شخصی دیگر می دهید، و دارید دوستتان را هم مانند خودتان معتبر می کنید. در جلسات بعدی به تنظیمات سئو سایت، تولید محتوا، نقش شبکه های اجتماعی در سئو و نکات کلیدی مهم در سایت برای موتورهای جستجو می پردازد. بک لینک یا لینک ورودی یا اصطلاحا (Inbound Link) به صفحاتی گفته می شود که از درون آن ها لینک مستقیم به صفحه اصلی یا یکی از صفحات داخلی سایت شما وجود دارد. و به هیچ عنوان به سایت های ضعیف و غیر معتبر لینک ندهید، که در آموزش های سئو که در بخش بالا قرار داده شده است انجام این کار به شما آموزش داده شده است.

بک لینک به لینک های برگشتی سایت هدف که از سایت های دیگر و رسانه های اجتماعی و انجمن ها گرفته شده اند، اطلاق می شود. سئو کلاه خاکستری از ترکیب دو روش قبلی به وجود آمده است، یعنی هم تولید محتوای مستمر و با کیفیت باید انجام شود و هم در کنار آن خرید بک لینک به صورت استاندارد طبق الگوریتم های گوگل انجام بگیرد. اینکه چه معیار های جز الویت های موتورهای جستجو است و شما چطور باید این معیار ها را در وب سایت خود رعایت کنید .

تمامی روش های انجام شده با فاکتورهای داخی و خارجی در تضاد هستند، بنابراین اگر ربات گوگل چنین روش هایی را شناسایی کند، سایت هدف را از لیست نتایج حذف کرده و خیلی سخت به نتایج طبیعی باز می گردید. سرعت هم یکی از شاخصه های مهم در این فرایند محسوب می شود، بنابراین باید بهبود آن را نیز در اولویت قرار داد. وردپرس، جوملا و دروپال از جمله سیستمهای مدیریت محتوایی هستند که افزونههای (plugins) زیادی برای بهبود سئو دارند. سئوی کلاه سیاه به روشی گفته می شود که بعضی از سئوکاران برای بهبود رتبه کلمات خود در گوگل از آن استفاده می کنند، البته با توجه به الگوریتم های هوش مصنوعی گوگل استفاده از این روش می تواند پیامد های جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. این الگوریتم بر پایه هوش مصنوعی طراحی و پیاده سازی شده است و به ربات های گوگل کمک می کند که ساختار معنایی کلمات موجود در یک عبارت جستجو شده را به شکل دقیق تری درک کنند. در نتیجه زمانی که یک کاربر دنبال یک کلمات کلیدی و جملات مختلفی در گوگل یا سایر موتورهای جستجو می باشد، موتورهای جستجو بر اساس اطلاعات سایت هایی که قبلا ایندکس کرده اند بهترین نتیجه را به کاربران نمایش می دهند.

در سئو کلاه سیاه تمامی روش ها با هدف گمراه کردن موتور جسجو انجام می گیرد که احتمال پنالتی شدن سایت را در پی خواهد داشت، با روش های سیاه خیلی سریع به رتبه مطلوب می رسید ولی ممکن است در مدت زمان کمی توسط گوگل جریمه شوید. هزینه آموزش سئو بستگی به تعداد ساعت و سطوح تدریس شده دارد. هزینه آموزش سئو چقدر است؟ و هر چقدر کیفیت محتوا و به روز بودن مطالب بیشتر باشد بهتر می تواند باعث جذب مخاطب در وبسایت شما شود، لذا توصیه ما به شما این است که حتماً روی تکنیک های محتوا نویسی و مخاطب شناسی بیشتر کار کنید. قدرت لینک: اعتبار و قدرت صفحه مورد نظر چقدر است؟ باید در حوزه موضوع مورد نظر متخصص باشید و با نوشتن محتوای مناسب این تخصص را نشان دهید. در عوض باید سعی کنید مطلب را تا حد امکان به کلمه کلیدی و موضوع مورد نظر مرتبط کنید نه اینکه فقط آن را پر از کلمه کلیدی اصلی کنید تا گوگل تصور کند که مطلب شما با این کلمه کلیدی ارتباط دارد. در ادامه گام به گام، آموزش سئو خارجی سایت را به صورت کامل با هم میاموزیم.

سئو هم مانند هر تخصص دیگری دارای یکسری مفاهیم پایه و اولیه است، و افرادی که میخواهند به عنوان یک سئو کار حرفه ای فعالیت کنند، باید به صورت اصولی و گام به گام با مفاهیم پایه و مبتدی، و مفاهیم پیشرفته و حرفه ای آن آشنا شوند. فیلم آموزش سئو شامل تمامی مراحلی است که شما باید تمامی موارد ذکر شده در این ویدئو های آموزشی را در وب سایت خود پیاده سازی نمایید. آموزش سئو، به همراه فیلم آموزش رایگان سئو را در ادامه این بخش می توانید مشاهده نمایید، پس مشاهده این ویدئو های آموزشی می توانید در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی از انتهای همین صفحه و در بخش نظرات، سئوالات و پرسش های خود را وارد نمایید، تا به سئوالات شما پاسخ داده شود. لینک به این صورت است که شما به کلمهای در مقاله خود لینک دهید و با کلیک بر روی آن کلمه وارد صفحه سایت دیگری میشوید. لینک شکسته در نحوه نمایش و ظاهر تفاوتی با لینک های معمول ندارد و تفاوت اصلی به صفحه که کاربر به آن ارجاع داده می شود مربوط است.

به شخصه وقتی از تواناییهای وردپرس برای بهینه سازی سایت صحبت میکنم، میبینم وردپرس توانایی زیادی در سئوی درون سایت دارد و این به مدیر سایت مربوط است که تا چه حد میتواند سایت خودش را بهینه سازی کند. محتوای تکراری یکی از مواردیه که به شدت روی سئو سایت تاثیر منفی میذاره و متاسفانه در Shopify زیاد اتفاق میافته. متاسفانه یکی از بیشترین شکایتهایی که درباره Shopify میشه، سرعت پایین اون هستش. اگر پستهایی که در قسمت وبلاگ قرار دادین عملکرد خوبی دارن، میتونین توی اون موضوعات بهتر عمل کنین تا ترافیک بیشتری جذب کنید.

حال این لینک میتواند در قالب لینکهای سایدبار باشد که در کنار یا بخش انتهایی سایت در قسمت فوتر قرار می گیرد و یا لینک سازی میتواند در قالب رپورتاژها انجام شود که شما با ارائه متنی کاربردی برای کاربران آن سایت لینکهای خود را هم در سایت مقصد قرار میدهید. کاربرد سایدبار Sidebar یا نوار کناری سایت اینست که به کاربران اجازه دهید درون سایت گشته و هر چیزی که در دسترس آنها قرار داده اید را بررسی کنند. برای این که بهتر با اصطلاح بک لینک آشنا شوید، اجازه دهید که با ذکر یک مثال کاربردی مفهوم بک لینک را دقیق تر بررسی کنیم.

به عنوان مثال من یک مقاله تخصصی در مورد نرم افزار های برنامه نویسی مانند ویژوال استودیو می نویسم، و در مقاله مربوطه یک بخشی از مطلب را از سایت ماکروسافت برمی دارم، برای این که متن صفحه من از نظر ربات های گوگل کپی تشخیص داده نشود، با ذکر منبع به سایت ماکروسافت لینک می دهم، انجام این کار یک نوع لینک دهی خارجی محسوب می شود. برای فراگیری سئو کلاه خاکستری نیز باید چند جلسه به صورت تخصصی با کارشناسان ما در ارتباط باشید. سلام. ممنون میشم منو راهنمایی کنید اگه بخوام سئو سایت رو خودم انجام بدم باید چه کار کنم و از کجا شروع کنم؟ یک عبارت رو انتخاب کنین، و از طریق تب Pages به بخش صفحاتی با آن عبارت رتبه گرفتن رو همراه با سایر آمارهای مرتبط مشاهده کنین. عنوان اصلی صفحه یا کلمه کلیدی که به عنوان تگ H1 در صفحه تعریف می شود، اهمیت بسیار بالایی برای موتورهای جستجوی گوگل دارد. در ادامه شما را با یکسری از اصطلاحات سئوی مبتدی آشنا می کنیم.

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما