سال گذشته را با ویژگی های جدید فیس بوک و اینستاگرام – زومیت مرور کنید

[ad_1]

متا که قبلاً با نام فیس بوک شناخته می شد، ویژگی “بررسی سال” را برای فیس بوک و اینستاگرام معرفی کرد. در فیس‌بوک، کاربران می‌توانند کارت شخصی‌سازی شده سال با هم را به اشتراک بگذارند که دوستان، احساسات، مکان‌ها و افرادی را که در سال 2021 برایشان مهم‌ترین بودند، برجسته می‌کند. این ویژگی جدید از امروز تا 30 دسامبر (9 ژانویه) در سراسر جهان در دسترس است.

به گفته TechCrunch، کاربران همچنین می توانند کپسول پایان سال خود را در استوری اینستاگرام به اشتراک بگذارند. این ویژگی از آرشیو روایت استفاده می کند و به کاربران اجازه می دهد تا حداکثر 10 داستان را انتخاب و بازنشر کنند. برای اینکه اینستاگرام واجد شرایط استفاده از این ویژگی باشد، باید حداقل 3 استوری را در سال گذشته به اشتراک گذاشته باشید یا ویژگی آرشیو استوری را فعال کرده باشید. خود پلتفرم چند داستان قدیمی را در بخش پخش نشان می‌دهد، اما می‌توانید آنچه را که در سال گذشته بیشتر دوست دارید به اشتراک بگذارید. ابتدا پیامی در فید اینستاگرام نمایش داده می شود که از شما برای ایجاد لیست پخش دعوت می کند. این قابلیت جدید تا چند هفته در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

امکان مشاهده خاطرات فیس بوک

در سال‌های گذشته، کاربران اینستاگرام با استفاده از اپلیکیشن‌ها و وب‌سایت‌های شخص ثالث، ۹ عکس از سال گذشته را جمع‌آوری کرده و در یک پست به اشتراک می‌گذارند. امسال، اینستاگرام به کاربران این امکان را می دهد که محتوای آخر سال را ایجاد کنند که می تواند به اشتراک گذاشته شود، بنابراین آنها دیگر مجبور به استفاده از برنامه ها و سایت های دیگر نیستند.

مقاله مرتبط:

هر دو ویژگی جدید فیس بوک و اینستاگرام کاملاً قابل تنظیم هستند و به کاربران اجازه می دهند مطالب و پست های مورد علاقه خود را اضافه یا حذف کنند. متا اشاره می کند که این دو ویژگی در چند روز آینده در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهند گرفت.

در واقع، اینستاگرام و فیس بوک به غول های دیجیتال دیگری پیوسته اند که هر کدام به شیوه خود در سال گذشته نمایندگی کرده اند. به عنوان مثال، Reddit آمار شخصی سازی شده در مورد عادات کاربران را در این هفته منتشر کرد. Spotify همچنین با ویژگی Wrapped در دسترس است این به کاربران خود می گوید که در سال گذشته بیشتر به چه موسیقی گوش داده اند. این عکس فوری همچنین به زودی شامل تابع “تاریخ پایان سال” می شود (داستان پایان سال) برای به اشتراک گذاشتن با کاربران.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما