شعبه لندن رستوران نصرت ; مکنون ثروتمندان

[ad_1]

فرارو- یکی از کارکنان سابق شعبه لندن رستوران تحت مالکیت «نصرت گوکچه» سرآشپز معروف ترک که در پختن استیک مهارت دارد میگوید آن شعبه شبیه «مک پسری برای افراد ثروتمند» است و سیب زمینی سرخ شده در آن سرو می شود.

به گزارش فرارو به نقل از یاهونیوز، این فرد با نام «گوئیلرمو پرز» به «دیلی میل» می‌گویده مل موید شعبه لمنرنان سوید شعبه لمنرنان سوید شعبه لمنرنان سویی. نصرت در ماه سپتامبر آن را افتتاح کرد و به سرعت توجه کرد که آسیب‌های آن را به آسیب‌دیدگی می‌رسانند و به سرعت آسیب‌های آسیب‌رسانی را به تخت‌خواب‌های شعبه‌ها می‌ریزد که می‌توانند رد و بدل شوند. دلیل قیمتهایموالب

گفته شده مشتریان آن رستوران برای استیک و سیب زمینی سرخ شده صورتحساب 85 ​​دلاری پرداخت کرده اند.

او می‌گوید نوع مواد مورد استفاده و هم چنین قیمت بسیار بالای آیتم‌های رستوران نصرت عملی غیر اخلاقی اتسلی. او میگوید برای بطری‌های شراب به ارزش ۱۰۰۰ پوند یا ۱۴۰۰ دلار پول باید به پرداخر ۳ هزار پوند یاری‌رر ۳ هزاب پوند یارنرنر دارنرنرص.

هم چنین سرمایه ای برای یک قوطی نوشیدنی انرژی زای ردبول باید ۱۵ دلار پرداخت کنند. برخی از کاربران در توئیتر قیمت منوی آن رستوران را نوعی «اخازی» از مشتری قلمداد کردند.

نصرت برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ میلادی در رسانه‌های اجتماعی نام‌اش بر سر زبان‌ها افتاد. شعبه رستوران او در نایتس بریج در لندن در سپتامبر گذشته افتتاح شد.

پرز به «دیلی میل» می‌گوید: «روزی یک کیسه سیب بزرگ زمینی یخ زده آماده را خریدم و برنر خور تم: «واقعچیزیا مرن مر تم: «واقعچیزیم و برنا ور کنا من مون تم:« واقنم و برنا. و سس به من گفتند سس مایونز هاینز و سس کچاپ را هم از مغازه بخرم.»

پرز می‌گوید ۳۰ ساله و اهل مادرید است. او می گوید به دلیل خوردن آووکادو در یک شیفت کاری اخراج شد. او میگوید رستوران نصرت اجازه ندادند پس از ساعت ۵:۳۰ عصر غذا بخورند.

>> <> <<<<<<<<> <> <> <> >.> <>. او می‌افزاید برای توجیه اخراج‌اش به او گفته است که شراب کافی نفروخته است. با انتقادهای ارائه شده، رستوران های زنجیره ای نصرت کماکان محبوبیت خود را در بین افراحفظ نحفظهر. چهره‌هایی از جمله «دیوید بکهام» فوتبالیست مشهور عکس‌های اینستاگرامی خود را در نار گوکچه درارار کوکچه درارار وکچه درنیار وکچه درارا

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما