شیائومی Poco C31 با تراشه Helio G35 – Zomit معرفی شد

[ad_1]

در اکتبر 2020 بود که شیائومی تلفن هوشمند Poco C3 را معرفی کرد. این محصول دارای قیمت مقرون به صرفه و مشخصات مربوط به تجهیزات میانی است و توانسته حدود 2.5 میلیون دستگاه به فروش برساند. اکنون وقت آن است که Poco C3 جایگزین خود را با نام Poco C31 روانه بازار کنیم.

شیائومی پوکو C31 دارای تراشه Helio G35 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. البته اگر حافظه داخلی دستگاه برای کاربر کافی نباشد ، می توان آن را با کارت های حافظه microSD تا 512 گیگابایت افزایش داد.

در حالی که محصولات مختلف برای اندروید 12 آماده می شوند ، Poco C31 با اندروید 10 عرضه می شود که می توان آن را نقطه ضعف محصول جدید شیائومی دانست. تلفن هوشمند جدید شرکت چینی دارای صفحه نمایش مورب 6.53 اینچ با نسبت تصویر 20: 9 است و از وضوح HD + استفاده می کند.

لیو جی 35

در بالای صفحه نمایش Xiaomi Poco C31 یک سوراخ برای یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. یک ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی این گوشی وجود دارد که شامل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی ، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک دوربین دوم 2 مگاپیکسلی با عملکرد اندازه گیری عمق است. البته در پنل عقب ، همراه با ماژول دوربین سه گانه و نشان Poco ، یک سنسور فیزیکی اثر انگشت وجود دارد که کاربر می تواند برای اهداف مختلف از جمله باز کردن قفل دستگاه از آن استفاده کند.

مقالات مرتبط:

به گفته مدیریت شرکت چینی ، شیائومی Poco C31 در برابر قطرات آب و ذرات گرد و غبار مقاوم خواهد بود. قلب دستگاه یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که مقامات شیائومی هزار بار شارژ آن را تضمین می کنند. اساساً ، کاربران برای استفاده طولانی مدت محصولات مقرون به صرفه می خرند و برخلاف صاحبان اصلی شرکت های مختلف ، پس از 2 تا 3 سال به فکر خرید محصولات جدید نیستند.

ظرفیت باتری شیائومی Poco C31

بنابراین ، شیائومی محصولی را روانه بازار کرده است که نیازهای کاربران را با بودجه محدود برآورده می کند. Poco C31 در رنگهای آبی و خاکستری موجود است و گزینه های حافظه زیر را ارائه می دهد:

  • اولین مدل با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه (قیمت 115 دلار)
  • مدل دوم با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی (قیمت 130 دلار)

شیائومی توانست محصولات قابل توجهی را در دسته بندی های مختلف سخت افزاری و حتی در رنج های مختلف قیمت ارائه دهد و باید گفت که Poco C31 بر اساس این سیاست ساخته شده تا سبد این شرکت چینی متنوع تر از قبل شود. نظر شما کاربران Zomit در مورد مشخصات سخت افزاری و قیمت Poco C31 چیست؟ آیا به خرید چنین محصولی علاقه دارید یا می خواهید تلفن هوشمند دیگری در محدوده قیمتی کمی بیش از 100 دلار داشته باشید؟ دلایل خود را برای خرید یا عدم خرید چنین محصولاتی با دیگر اعضای Zomit به اشتراک بگذارید.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما