صمیمیت در دل سرما; تصاویر جذاب خرس های قطبی – زومیت

[ad_1]

مارتین گرگوس عکاس جوانی که 33 روز از زندگی خود را در شمال کانادا گذراند و عکاسی با پهپاد را با هنر فیلمبرداری خود ترکیب کرد تا لحظات جذابی از زندگی خرس های قطبی را ثبت کند.

آثار گرگوس در مسابقات سراسر جهان شناخته شده است. در سال 2008، زمانی که تنها 11 سال داشت، در مسابقه عکاس سال طبیعت در موزه تاریخ طبیعی شرکت کرد و برنده لوح تقدیر ویژه شد.

اشتیاق او برای مستندسازی تاریخ و حیات وحش در یک کمپ دو قسمتی به اوج خود رسید (اول در سال 2020 در قرنطینه تابستانی و بعداً در سال 2021). در طول این سفر، گریگوری 33 روز را در چرچیل کانادا گذراند و زندگی تابستانی خرس قطبی را از دریچه دوربین مشاهده و مستند کرد.

گرزگورز در مورد زندگی خرس های قطبی می گوید:

سبک زندگی آنها واقعا شگفت انگیز است. از آنجایی که حیات وحش این حیوانات وحشی درست زیر پای آنها پوسیده می شود، آنها می توانند چنین شفقت و انعطافی از خود نشان دهند.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

گرگوس بیش از هشت سال است که با هواپیماهای بدون سرنشین پرواز می کند. اما در اوایل سال 2015 بود که او و پدرش که او نیز خلبان هواپیماهای بدون سرنشین است، شروع به استفاده از پهپادها برای فیلمبرداری و عکاسی از حیات وحش کردند. گرگوس می گوید که خلبانی هواپیماهای بدون سرنشین در طبیعت تجربه ای متفاوت و دشوارتر از کار در تولیدات هالیوود است.

این عکاس جوان می گوید:

برخلاف فیلم های انسانی، حیوانات فیلمنامه ندارند. بنابراین باید پیش بینی کنیم که در آینده نزدیک چه خواهند کرد. بنابراین، رسیدن به جایی که امروز هستیم، فرآیند بسیار طولانی و دشواری بود.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

من بدون پهپاد هیچ جا نمی‌روم و عادت کرده‌ام آن را به سمت دست نیافتنی‌ترین حیوانات پرواز دهم. چیزی که ممکن است مردم نتوانند ببینند یا از آن غافل باشند این است که تکنیک‌هایی که ما استفاده می‌کنیم نتیجه سال‌ها تلاش است که اگر به درستی به کار گرفته شوند، ابزارهای شگفت‌انگیزی برای حفظ حیات وحش فراهم می‌کنند.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

گریگوری تجربه زندگی و دیدن خرس های قطبی را از نزدیک به عنوان یک تجربه و احساس خارق العاده توصیف می کند. او درباره این تجربه بی نظیر می گوید:

چند روز اول ممکن است خسته کننده باشد زیرا به راحتی می توانید تمرکز خود را از دست بدهید و نتوانید آنطور که باید باشید تجسم کنید زیرا با شرایط آشنا نیستید. اما وقتی به آنجا نقل مکان کردم، فقط می توانستم روی ثبت لحظات خاصی تمرکز کنم. در این سفر از تمام وسایلی که در اختیار داشتم برای نزدیک شدن به زندگی خرس ها استفاده کردم.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

وقتی کارم روتین می شد، اغلب وقتی خرس های قطبی می خوابیدند می ایستم و کنارشان می نشستم. مطمئناً می توانستم به کمپ بروم و بخوابم یا فقط استراحت کنم. اما می دانستم که زمان زیادی برای استراحت وجود دارد و می توانم این کار را در خانه انجام دهم. من فقط ترجیح دادم با خرس ها بنشینم و استراحت کنم. گاهی 3 ساعت بعد از رفتنم به رختخواب من را بیدار می کردند و به خرس قطبی پیشنهاد یوگا می دادند.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

زندگی صمیمی خرس های قطبی

با این حال، اگر نحوه استفاده صحیح از پهپادها را بدانیم، این پهپادها به ما این توانایی را می دهند که در هر زمان در بیش از یک مکان باشیم و به جای چند دقیقه در چند ثانیه به آن مکان برسیم. برای گرزگورز، مورد دوم هنگامی که تصویر یک خرس قطبی را با رنگین کمان ثبت کرد از اهمیت ویژه ای برخوردار بود. زیرا بدون پهپاد فرصت عکاسی به موقع از این صحنه را نداشت.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

در سال 2020، پروژه او با خرس‌های قطبی در یک کار ویدیویی برای AviaEye، یک شرکت رسانه‌ای که توسط گرگوس و پدرش تأسیس شده بود، نمایش داده شد. ویرایش ویدئو برای جوایز پهپاد Siena

مقالات مرتبط:

امسال بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

گرگوس پروژه ها و کمپ های متعددی را در کانادا و خارج از کشور اجرا می کند. او در حال حاضر مشغول کار بر روی کتابی است که جزایر جنوبی اقیانوس آرام را مستند می کند، و همچنین پروژه دیگری با تمرکز بر زیبایی ناهموار قطب جنوب.

من فکر نمی کنم کار من هرگز در قطب شمال، به ویژه قطب شمال کانادا تمام شود. من به خودم و آن جوامع مدیون هستم که داستان های جوامع شمالی را به اشتراک بگذارم.

زندگی صمیمی خرس های قطبی

برای دنبال کردن و حمایت از کارهای یک هنرمند جوان صفحه اینستاگرام مارتین گرگوس را دنبال کنید.




[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما