قرص های ضد کرونر Merck خطر بستری شدن یا مرگ را به نصف کاهش می دهند

[ad_1]

Merck and Ridgebeck Biotherapeutics ، داروی ضد ویروسی خوراکی مولنوپیراویر ، نتایج امیدوارکننده ای را در آزمایشات بالینی فاز 3 نشان داد و بستری شدن یا مرگ در بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونر را تقریباً 50 درصد کاهش داد. مرک به دنبال مجوز برای استفاده اضطراری از قرص های ضد کرونر خود است.

تجزیه و تحلیل اولیه مرحله سوم کارآزمایی های بالینی نشان می دهد که تقریبا 7.3 درصد از افرادی که داروی مولنوپیاویر را دریافت کرده اند 29 روز پس از مصرف دارو در بیمارستان بستری شده اند. در مقابل ، 14.1 درصد از افرادی که دارونما دریافت کردند یا در این مدت بستری بودند یا فوت کردند.

هیچ موردی در بین افرادی که مولنوپایویر دریافت می کردند گزارش نشده است ، اما هشت نفر در گروه دارونما در طول مطالعه جان خود را از دست دادند. همه 775 داوطلب در مطالعه مبتلا به بیماری عروق کرونر بودند و تا 5 روز پس از شروع علائم به صورت قرص کرونر یا دارونما تصادفی شدند.

شرکت کنندگان در مطالعه واکسینه نشده بودند و همچنین حداقل یک بیماری زمینه ای داشتند که خطر علائم آنها را افزایش می داد. شایع ترین عوامل خطر برای چاقی عبارتند از: چاقی ، سن بالای 60 سال ، دیابت یا شرایط پزشکی قبلی.

طبق این مطالعه ، اثربخشی قرص های Corona Merck تحت تأثیر زمان علائم و عوامل قرار نگرفت. علاوه بر این ، داروی خوراکی این شرکت در برابر انواع سویه های دلتا مثر است.

عوارض جانبی در گروه مولنوپایویر و دارونما تقریباً 10 بود. در بین این موارد 1.3 درصد از افراد گروه قرص ضد کرونر مرک به دلیل عوارض جانبی درمان را متوقف کردند که در گروه دارونما 3.4 درصد است.

قرص های ضد کرونر مرک

مشاور پزشکی کاخ سفید ، دکتر آنتوچی فائوچی ، با اعلام موثر بودن داروی ضد ویروسی ، گفت این شرکت ها تحقیقات خود را به سازمان غذا و دارو (FDA) ارسال می کنند:

“FDA داده ها را به طور موثر و در اسرع وقت بررسی و آزمایش می کند.”

مرک می خواهد در اسرع وقت مجوز استفاده اضطراری در ایالات متحده را دریافت کند و همچنین می خواهد آن را به بازار بین المللی معرفی کند. در صورت مجوز ، مولنوپیراویر اولین داروی ضد ویروسی خوراکی برای کووید -19 می شود. درمانهای ضد ویروسی فعلی ، مانند Remedior ، به صورت داخل وریدی انجام می شود.

مرک امیدوار است تا پایان امسال 10 میلیون دوره تولید کند و این تعداد را تا سال 2022 افزایش دهد. زمان نشان خواهد داد که آیا انسانها می توانند پس از تأیید و عرضه دارو در سراسر جهان و همچنین واکسیناسیون ، تاج را کنترل کنند یا با انواع جدید و بحرانهای جدید روبرو شوند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما