هیوندای سوناتا N Line Night Edition راه اندازی شد. نسخه محدود با چهره ای خاص

[ad_1]

هیوندای نسخه Night Line نسخه سوناتا N Line را ارائه کرد. این نسخه که تنها 1000 نسخه آن در ایالات متحده موجود خواهد بود ، مشکی است و تمام اجزای داخلی و خارجی آن تیره است. از نظر فنی ، این نسخه همان سوناتا N Line استاندارد است و تفاوت چندانی با آن ندارد. علاقه مندان به Night Edition باید 34750 دلار (بدون احتساب حمل و نقل 1025 دلار) پرداخت کنند.

از نظر ظاهری ، Night Edition باید با یک خط اسپویلر کوچک روی صندوق عقب و لبه مرکزی رینگ ها از N Line استاندارد متمایز شود. این دو جنس از پلاستیک تقویت شده با فیبر کربن ساخته شده اند. علاوه بر این ، رینگ های مشکی مات 19 اینچی ، نشان های کروم تیره و کالیپرهای ترمز قرمز از دیگر تفاوت های بصری بین Night Edition و سوناتا N Line استاندارد هستند.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition از همان موتور 2.5 لیتری توربو استفاده می کند. این موتور قادر است 290 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور تولید کند و برای حرکت چرخ های جلو از گیربکس هشت سرعته دو کلاچه استفاده می کند.

هیوندای سوناتا N Line Night Edition را در دو رنگ مشکی فانتوم و سفید کوارتز عرضه می کند

به گفته هیوندای ، دیسک های این نسخه در جلو 13.6 اینچ و در عقب 12.8 اینچ است ، در حالی که اندازه نسخه های دیگر به ترتیب 12 و 11.2 اینچ است. در مورد نسبت فرمان ، این نسخه پس از 2.44 دور قفل می شود ، اما برای نسخه های دیگر این نسبت 2.6 دور است.

در داخل کابین سوناتا N Line Night Edition ، شاهد استفاده گسترده از چرم ناپا و دینامیک میکروفیبر هستیم. درزهای صندلی ها و کالیپرهای ترمز قرمز هستند و نشان N در قسمت های مختلف دیده می شود. در این نسخه ، یک صفحه نمایش 12.3 اینچی پشت فرمان نصب شده است و سیستم اطلاعات سرگرمی توسط یک صفحه نمایش 10.25 اینچی مدیریت می شود. سیستم صوتی Bose با 12 بلندگو و سانروف پانوراما یکی دیگر از ویژگی های استاندارد در این نسخه است.

ناگفته نماند ، نسخه استاندارد هیوندای سوناتا N Line 2022 33،450 دلار بدون احتساب ارسال و تحویل است که 1300 دلار ارزان تر از نسخه شب است.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما