واکنش سولشر به فنرباغچه: ما بازیکن بدی نمی خواهیم

[ad_1]

کد پیام: 1783047/59

زمان: 19:14
1400/07/09

بازدید: 13 767

اوله گونار سولسشر سرمربی منچستریونایتد با عصبانیت به دنی فان د بک واکنش نشان داد و هشدار داد که هیچ جایی برای بازیکنان بد تیم وجود ندارد.

به گزارش “ورزش سه” ، تصاویر ویدئویی از عصبانیت فنده بیک و بازگشت او به نیمکت پس از ظاهر نشدن او در زمین بازی در جریان پیروزی 1-2 منچستریونایتد مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان منتشر شد. در این ویدئو به وضوح دیده می شود که او با عصبانیت لباس های تمرین خود را به زمین می اندازد و لاستیک پنچری را بیرون می کشد.

این اتفاق در میان شایعات زیادی درباره سمت فنرباغچه در یونایتد رخ داد. بارها گفته شده این بازیکن عصبانی و ناراحت است که وقت کافی در زمین ندارد.

با این حال ، سولشر می گوید که او نیاز دارد تا همه بازیکنانش حرفه ای باشند و از هم تیمی های خود حمایت کنند. وی در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه گفت: “من تیمی پر از بازیکنان بین المللی را مدیریت می کنم که می خواهند قاطع باشند ، بازی کنند و همه می خواهند بازی کنند.” دونی آماده بازی مانند همه بازیکنان بود. من احتمالاً بیشتر از هر کسی در باشگاه جانشین بودم ، باید آن را ثبت کنم و می دانم که یک بازیکن باید همیشه آماده باشد. – شاید من چند بار خوشحال نبودم ، اما این تصمیم سرمربی است.

سرمربی نروژی اضافه کرد: “الکس تلس به عنوان مدافع چپ وارد زمین شد و فرد خوب بازی می کرد. من ناامیدی هر بازیکنی را که مایل به بازی است درک می کنم ، وقتی بازیکن به زمین می آید و آن را به من نشان می دهد ، باید به این احساس و انرژی تبدیل شود. این فقط در مورد دانی نیست ، همه باید اینطور باشند. “من تیمی پر از بازیکنان بین المللی دارم و اگر می خواهیم با هم موفق باشیم ، نباید بازیکنانی داشته باشیم که روحیه بدی دارند یا انرژی تیم را از بین می برند.”

این بازیکن هلندی 24 ساله در سپتامبر 2020 با 35 میلیون دلار از آژاکس به منچستریونایتد پیوست ، اما در اولین فصل حضورش در این تیم در کنار پل پوگبا و برونو فرناندز ظاهر نشد. وضعیت او در فصل دوم نیز بهبود نیافت. او تنها 141 دقیقه در سه بازی بازی کرد و باعث شد بسیاری فکر کنند در ژانویه قصد دارد از شیاطین سرخ جدا شود.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما