بزرگترین وزنه برداران تاریخ کی هستند؟

[ad_1]

تایسون فیوری موفق شد در اواخر هفته گذشته در مبارزه ای نفس گیر با دیونتای وایلدر قهرمان WBC شود. “پادشاه کولی” سومین نبرد خود را با وایلدر آغاز کرد و نتوانست از چهار کمربند قهرمانی مهمترین بدنهای بوکس جهان (WBC ، WBO ، WBA و IBF) دفاع کند. فیوری پس از بازنشستگی از ورزش پس از پیروزی غیرمعمول بر ولادیمیر کلیچکو به دلیل مشکلات روانی ، کمربندهای قهرمانی را در سال 2015-2016 از دست داد. اما برای دومین برد پیاپی بر یکی از بهترین زنان تاریخ بوکس ، راهی عالی برای بازگشت فیوری به قهرمانی بوکس بود.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

فیوری حریف آمریکایی خود را در راند سوم به زمین انداخت ، اما چند دقیقه بعد مجبور شد دو بار طناب بزند تا سرانجام “بمب افکن برنز” را در راند یازدهم ناک اوت کند. این بوکسور انگلیسی با رکورد باورنکردنی 13 برد ، یک تساوی و بدون شکست ، یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ این ورزش در دنیایی است که بدون شکست باقی ماندن بسیار دشوار است. اما کیست که تایسون فیوری را با بوکسورهای بزرگ سنگین وزن مقایسه کنیم ، این بوکسور غول پیکر انگلیسی در کجا ایستاده است؟ با این حال ، به دلیل تغییر روش های آموزشی ، قوانین بازی و فناوری ، مقایسه دو کشتی گیر چندان دقیق به نظر نمی رسد. به عنوان مثال ، مقایسه محمدعلی کلی با مایک تایسون یا جو لوئیس از ویتالی کلیچکو نمی تواند صحیح باشد مگر اینکه برای یک مصاحبه ساده و غیرحرفه ای استفاده شود.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

اما کیفیت رکوردهای بوکسور را می توان تا حدی با مشاهده تعداد بوکسورهای رینگ مقابل آنها اندازه گیری کرد. به عنوان مثال ، شما ممکن است رکورد 42 برد و تنها دو باخت را داشته باشید ، اما بازیکنانی را شکست داده اید که 120 مبارزه را باخته اند ، در این صورت نباید انتظار داشته باشید که رتبه بالایی داشته باشند. بر اساس الگوریتم پیچیده ای که BoxRec استفاده می کند ، تایسون فیوری بالاتر از دیونتای وایلدر قرار می گیرد و یکی از 10 بوکسور برتر تاریخ این ورزش است. لنوکس لوئیس در صدر جدول قرار دارد که 41 پیروزی ، 2 باخت و یک تساوی را در کارنامه خود ثبت کرده است. ولادیمیر کلیچکو با 64 برد ، 5 شکست و بدون تساوی در رده دوم قرار دارد و راکی ​​مارچیانو با 49 برد و بدون باخت در رده سوم قرار دارد.

بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند. بهترین بوکسورهای سنگین وزن در تاریخ این ورزش بر اساس الگوریتمی به رهبری لنوکس لوئیس طراحی شده اند.

محمدعلی کلی با 56 برد ، 5 شکست و بدون تساوی چهارم است و جو لوئیس با 66 برد ، 3 شکست و بدون تساوی ، پنجمین بوکسور برتر تاریخ سنگین وزن است. بر اساس الگوریتم BoxRec ، ویتالی کلیچکو با 45 برد و دو باخت و بدون تساوی ششمین بوکسور سنگین وزن تاریخ است ، در حالی که ایواندر هالیفیلد با 44 برد ، 10 باخت و دو تساوی هفتم است. سانی لیستون با 50 برد و 4 شکست و بدون تساوی در رده هشتم قرار دارد ، در حالی که تایسون فیوری با 31 برد و بدون باخت و تنها یک تساوی در رده نهم قرار دارد و می تواند با ادامه بردهای خود رکورد خود را ارتقا دهد. در بالای جدول بهترین بوکسورهای سنگین وزن تاریخ. در این رتبه بندی ، آنتونی جاشوا یازدهم ، مایک تایسون سیزدهم ، جو فریزر 14 ، جورج فورمن 26 و دیونتی وایلدر 33 ام هستند.

بیشتر بخوانید: با 10 غول بوکس شکست نخورده تمام دوران آشنا شوید


[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

جذابیت و اهمیت خرید پلی استیشن پلاس اکسترا
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
با سئو گروه تلگرام @SEOPREM به بالاترین سطوح ممکن در معرفی و تبلیغ محتوایتان برسید!
سایت نات کوین: راهنمای کاملی برای ارز دیجیتال جدید
نات کوین را چگونه نقد کنیم: راهنمای جامع برای تحلیل این ارز دیجیتال
معرفی شرط بندی انفجار در بازی های آنلاین
تماس با ما