علائمی که نشان دهنده ویتامین است

[ad_1]

غذاهاي آمادگي وجود دارد كه مصرف آنها، تنها مواد مغذي اندكي را به بدن شما مي‌رسانند. اما باید بدانید که در صورتی که بدن شما را به مواد مغذی و یا ویتامنی نکند، ممکن است هاوب شهابش کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اگر این علائم را بشناسید، می توانید تغییراتی در رژیم غذایی خود بدهید که قادر است در زمینه مواد مغذی در بدن شما ایجاد کند.

۱- ناخن و موی شیکننده

در حالی که عوامل زیادی ممکن است باعث شکننده شدن مو و ناخن شود، اما یکی از مهمترین عوامل، تاواس است.

شکنندگی، نازک شدن و دونصف شدن (شکافتن) ناخن ها و موها در کنار علائمی مانند مزمن، درد و گزندی از بیمار، و گزگز اندامها می تواند نشان دهد ویتامین ب 7 باشد.

برای افزایش سطح ویتامین ب ۷، زرده تخم مرغ، ماهی، گوشت، لبنیات، مغزدانه ها، کلم بروکلی، «غنومار زنمنمم شیننمکب البته باید وجود داشته باشد «مکملهای ویتامین» برای بالابردن ویتامین ب 7 در بازار است، اما هنوز مطالعات کمی وجود دارد که چنین فوایدی را در آنها تأیید کند.

۲- ریزش مو

اگر دچار ریش مو هستید، این مسئله علاوه بر ویتامین ب 7 می تواند نشان دهنده منبعی از مواد مغذی باشد، روی، اسید لینولیک و نیاسین ویتامین ب 3 باشد. این آهنگ در «سنتز دی آن ای» و به ویژه در فولیکول‌های مو، مفید به شمار می‌رود.

گوشت، ماهی، تخم مرغ، لوبیا و سبزیجات دارای برگ تیره می توانند سطح روی (زینک) و آهن بدن شما را تقویت کنند و بیوتین و نیاسین را نیز افزایش دهند.

۳- شوره سر

شوره سر و «اگزمای سبوریک» معمولاً برای نوزادان، نوجوانانی که سن بلوغ را می‌گذرانند، دیده می‌شود. این نشانه به شکل خشک و خارش دار ظاهر می‌شود. چرا که نواحی تولید کننده درمان دربدن را تحت تأثیر قرار می دهد.

این نشانه‌ها همچنین می‌توانند نمایانگر سطوج پایین روی (زینک) و یا نیاسین و یا پایین بودن نیاسین و یا پایین بودن هسطح رینین باشند. فزبرای افزایش سطح این مواد مغذی، سعی کنید غلات کامل، مرغ، گوشت، ماهی، تخم مرغ، لبنیات یا سامنصات ف لبنیات یا سامنصنصات فبنیات یا سامنصات فبنیات یا سامنصات.

۴- سندرم پای بی قرار

حدود ده درصد از آمریکایی‌ها سندرم سندرم پای بی قرار دارند. زنان دو برابر مردان به این بیماری مبتلا می‌شوند. معمولاً علائم در زمان اقامت یا خواب افزایش می‌یابد. هر چند مطالعات بیشتر مورد نیاز است، اما بررسی های اولیه نشان می دهد که ممکن است در «سندرم قاساوبی پهاوبی» باشد.

بنابر این، برای افزایش سطح طبیعی آن از گوشت، مرغ، ماهی، لوبیا، سبزیجات با بانیگ استفاده کنید. اگر این غذاها را با مواد غذایی سرشار از ویتامین های ترکیبی تهیه کنید، بیشتر از آن استفاده کنید.

۵- ضایعات دهانی

آفت‌ها و سایر زخم‌های دهان نیز می‌توانند با استفاده از ویتامین‌های دیگر مرتبط باشند. بر اساس یک مطالعه، بیست و هشت درصد از بیماران مبتلا به زخم‌های دهانی B1، B2 یا B6 داشتن.

در این مورد نیز می تواند مانند موارد قبلی، سطح این نوع از ویتامین ها و مواد معدنی خود را با گوشت، مرغ، ماهی، لوبیا، آجیل، دانه ها و لات کامل ببودید.

۶- وجود لثه

یکی از مسائل بسیار مهم در حفظ سلامتی افراد، سلامت دهان و لثه است. عوامل بسیاری برای حفظ سلامت لثه‌ها وجود دارد که از جمله می‌توانم مسواک بزنم و از دندان دندان اشا بگیرم. اما اگر رژیم غذایی حاوی ویتامین C کمی باشد، می‌تواند باعث ایجاد لثه‌ها شود.

وجود لثه
۷- داشتن بینایی ضعیف در شب

ویتامین A، از ویتامین‌های نیاز برای بینایی، به ویژه در شب و یا نور کم است. این ویتامین در تولید «رودوپسین» (Rhodopsin) است. رودوپسین رنگدانه‌های در شبکیه چشم است که به بینایی‌ها در شب کمک می‌کند.

برای غذا خوردن، سبزیجات زرد و نارنجی مانند هویج و سیب زمینی شیرین می‌توانند برای شما مفید باشند. همچنین، لبنیات، تخم مرغ، ماهی و سبزیجات با برگ تیره می‌توانند این ویتامین را در بدن شما افزایش دهند.

فقط میبایستی در مصرف این مواد زیاده روی نکنید چرا که به مسمویت با ویتامین A مبتلا می‌شوید.
۸- کم خونی

فقدان آهن و ویتامین B6 کافی در برنامه غذایی به معارضه کم‌خونی یا آنمی می‌شود. آنمی یا همان کم خونی زمانی اتفاق می‌افتد که سلول‌های خونی قرمز سالم به اندازه کافی در بدن اوجنود ناد. کم‌خونی ناشی از فقر ویتامین زمانی به وجود می‌آید که میزان فولات (یکی از ویتامین‌های B9)، ویتامین B6 وامین ویتامین نپن وین ویتامین B6 و وین ویتامین B6 و N12n12n12 اما کلمخنی نشیز از فقر آمنا تاهان با کمبود آنگاه بجود میهید. آنمی ناشی از ویتامین B6 و همچنین می‌تواند با خوردن غذاهای سرشار از آهرن و ویتامین B6 جبران شود.

منبع: پایگاه ecowatch

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

سایت شرط بندی: یک نگاه اجمالی به جهان شرط بندی
بهترین سایت انفجار با ضریب بالا: معرفی، اهمیت و کاربردها
Sidebar Backlink Tips: Boost Your Website’s Visibility and Authority
Sidebar Backlink Packages: Boost Your Website’s SEO and Traffic
Sidebar Backlink SEO: Unlocking the Power of Sidebars for Enhanced Website Ranking
مقدمه‌ای بر فالوور اینستاگرام ارتباطی قدرتمند با جامعه اینستاگرام شما
Digital currencyبهترین مشاور کنکوربهترین اکستنشن مژه اصفهانبهترین سالن زیبایی تبریزخبرdigital currency tutorialبهترین سالن زیبایی اصفهانdigital currency channelدانشگاهGuide to buying household appliances
تماس با ما